اطلاعات تماس
  • 021661*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106036376417478

ساخت سوله های دارویی در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد آغاز می‌شود

ساخت سوله‌های دارویی در بجنورد

کد: 140106036376417478

https://bit.ly/3QTe3FL

، (اخبار رسمی): ساخت سوله‌های انبارداری در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد آغاز می‌شود. دکتر سعید صدری منش با حضور یافتن به مناسبت روز خبرنگار گفت: از آنجایی که محل اختصاصی برای انبار دارو وجود ندارد ساخت سوله ها سبب می‌شود تا امر مهم ذخیره سازی دارویی به درستی انجام شود.

ساخت سوله های دارویی در بجنورد
ساخت سوله توسط دانیال صنعت

ساخت سوله‌های دارویی در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد آغاز می شود

به نقل از منابع معتبر، معاون درمان اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: «ساخت سوله‌های انبارداری در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد آغاز می‌شود. دکتر سعید صدری منش با حضور یافتن به مناسبت روز خبرنگار گفت: «از آنجایی که محل اختصاصی برای انبار دارو وجود ندارد ساخت سوله‌ها سبب می‌شود تا امر مهم ذخیره سازی دارویی به درستی انجام شود.»

ایشان افزود: «با ساخت سوله‌ها نیاز دارویی بیمارستان رفع خواهد شد.»

دکتر صدری منش با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان بجنورد  مانند بیمارستان ثامن الائمه علیه السلام در حال انجام است. وی همچنین ادامه داد که بخش‌های هتلینگ در این بیمارستان به اتمام رسیده و به دنبال اجرای هتلینگ اورژانس در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد هستیم.

ایشان به ساخت درمانگاه تخصصی در بیمارستان ثامن الائمه علیه السلام بجنورد همچنین اشاره نمود و گفت: «این پروژه در مساحت 4900 متر مربع با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.»

این مقام مسئول افزود: «از طرفی دیگر خراسان شمالی از جمله استان‌های برتر در حوزه کمیسیون‌های پزشکی و بررسی مباحث از کار افتادگی است.»

معاونت درمان اداره کل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی ادامه داد که یکی از طرح‌های خوب و مهمی که از ابتدای سال جاری موفق به اجرای آن بوده‌ایم برنامه حمایت مالی از بیمه شدگان بازنشسته است طوری که اگر بیمه‌شدگان بازنشسته در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی استان بجنورد بستری شوند، خدمات ارائه شده به آن‌ها به صورت رایگان انجام صورت می گیرد. 

وی همچنین تصریح کرد:  «در زمان فعلی ۴۷۰ مرکز در استان خراسان شمالی طرف قرارداد با تامین اجتماعی هستند.»

قیمت ساخت سوله 1401

سوله یک سازه فلزی است که در محیطی فاقد ستون میانی ساخته شده که آن را معمولا شیب‌دار و بیشتر برای کارگاه‌‌های و کارخانه‌های صنعتی استفاده می‌کنند اما برای انباری‌ها، تعمیرگاه‌ها، هایپرمارکت‌ها، سالن‌های همایش، تالارها، مراکز نظامی، آشیانه، پارکینگ خودروها و… هم کاربرد دارد برخی از این کاربردها به شرح زیر است:

  •  به عنوان زمین‌ ومحیط‌های بازی
  •  انبارهای نگهداری کالا
  •  قابلیت استقرار تجهیزات عمدتاً در تولید حجم بالا و ماشین آلات سنگین صنعتی

این موارد یکی از هزاران کاربردهای ساخت سوله است. با توجه به کاربرد ساخت سوله که در هزینه ساخت سوله نیز تاثیرگذار و ارتباط  مستقیم دارد و متغیر بودن قیمت سوله  به موارد و عوامل بسیاری بستگی دارد. این هزینه‌های اجرا و ساخت سوله بر اساس موقعیت سازه، محله پروژه، کاربرد،  مساحت و.. تعیین می‌شود.

شرکت توسعه سازه و فلز دانیال صنعت

شرکت توسعه سازه و فلز دانیال صنعت یکی از بزرگترین و مهمترین عرضه کننده و سازنده سوله های صنعتی، ورزشگاه‌ها، انبارها، سالن های تولید دام و طیور و... است که همواره در تلاش بوده تا قیمت تمام محصولات و خدمات خود را در رنج ثابتی نگه دارد. در صورت علاقه برای مشاهده لیست قیمت‌ها و محاسبه کامل هزینه ساخت سوله با توجه به کاربری دلخواه شما، می توانید به سایت دانیال صنعت با آدرس www.danyalsanat.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الو آهن

سایت شرکت به آدرس: https://www.tektronix.ir/

اطلاعات تماس
  • 021661*****
[نمایش اطلاعات]