اطلاعات تماس
  • 021661*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108276827017478
در دسترس نیست

هشدار به کسانی که لباس های خود را روی رادیاتور استیل خشک می کنند!

لباس های خود را روی رادیاتور استیل خشک نکنید!

کد: 140108276827017478

، (اخبار رسمی): طبق نظر متخصصان خشک کردن البسه و... بر روی رادیاتور ها به ویژه رادیاتور استیل می تواند برای اقشار خاص جامعه خطر بسیار جدی باشد.

لباس های خود را روی رادیاتور استیل خشک نکنید!
فروشگاه تپس ایران

خانم ربکا ببینگتون از NetVoucherCodes.co.uk، اظهار داشته است که "من متوجه شدم که چرا مردم این کار را می کنند، اما در واقع رطوبت هوا را افزایش می دهد که خوب نیست.

استفاده از خشک کن ها بسیار گران است، بنابراین مردم به دنبال راه های جایگزین برای خشک کردن لباس های خود هستند؛ برخی از افراد برای کمک به خشک کردن لباس های خود به رادیاتور استیل مراجعه کرده اند، اما یک متخصص هشدار می دهد که هرگز نباید این کار را انجام داد.

در میان بدتر شدن بحران هزینه زندگی و افزایش شدید قیمت انرژی، بسیاری از ما در تلاش هستیم تا راه هایی برای خشک کردن لباس های خود بیابیم که از استفاده از خشک کن اجتناب کنند.

ENERGY TRUST اعلام کرده است که خشک کن ها، همراه با ماشین های لباسشویی و ظرفشویی، 14 درصد از مصرف انرژی خانوارها را تشکیل می دهند. برخی از خشک کن ها می توانند تا 1.50 پوند در هر چرخه استفاده کنند، که به زودی افزایش می یابد.

با توجه به اینکه زمستان در راه است، بسیاری از مردم دنیا اکنون به روشن کردن گرمایش مرکزی متوسل شده اند، حداقل بعضی اوقات و آویزان کردن لباس‌ها به رادیاتور استیل برای خشک شدن ایده خوبی به نظر می‌رسد.با این حال، کارشناسان هشدار داده اند که مردم هرگز نباید این کار را انجام دهند.

خانم ربکا ببینگتون از NetVoucherCodes.co.uk، اظهار داشته است که "من متوجه شدم که چرا مردم این کار را می کنند، اما در واقع رطوبت هوا را افزایش می دهد که خوب نیست."

این رطوبت اضافی در هوا می تواند باعث ایجاد تکه های کپک شود که می تواند به خانه شما آسیب برساند. حتی بدتر از آن، می تواند باعث مشکلات سلامتی مانند عفونت های تنفسی شود. نوزادان، کودکان، افراد مسن و آنهایی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، به ویژه در مورد رطوبت و کپک آسیب پذیر هستند.

ایشان اضافه کردند "در عوض، سعی کنید لباس‌ها را روی یک چرخش اضافی قرار دهید، سپس آن‌ها را روی هواکش بگذارید و از نور طبیعی که وارد می‌شود استفاده کنید."

https://www.tapsiran.com/fa

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الو آهن

سایت شرکت به آدرس: https://www.tektronix.ir/

اطلاعات تماس
  • 021661*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان