اطلاعات تماس
  • 021430*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008155510417523

چه کنیم با پارک طولانی مدت خودرو باتری ماشین نخوابد؟

کد: 140008155510417523

https://bit.ly/3EZpXHZ

، (اخبار رسمی): بارها برای صاحبان خودرو پیش آمده بعد از پارک ماشین به مدت چند ماه موفق به استارت آن نشده اند و با خالی شدن باتری مواجه شئده اند که در این مقاله توصیه هایی برای افراد داریم.

چه کنیم با پارک طولانی مدت خودرو باتری ماشین نخوابد؟
بعد از پارک طولانی په کنیم باتری ماشین نخوابد؟

اگر نیاز به پارک ماشین خود برای مدت طولانی را دارید، باید چه اقداماتی انجام دهید؟

بسیاری از صاحبان خودرو از زمانی به زمان دیگر در شرایطی قرار می گیرند که مجبور به پارک کردن خودرو در پارکینگ برای مدت زمان طولانی هستند. موقعیت هایی وجود دارد که نیازی به استفاده از خودرو نیست. باتری خودرو باید به طور مداوم شارژ شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله زیر را مطالعه نمایید: 

https://b2n.ir/p24438 

به عبارت دیگر،  باتری باید از طریق دینام شارژ شود.زمانی که شما  رانندگی می کنید، باتری خودرو  از طریق دینام شارژ می شود، به خصوص اگر شما مجبور باشید مدت زمان زیادی را بدون هیچ گونه توقفی رانندگی کنید. اگر مدت زمان طولانی  از ماشین خود  استفاده نکنید، باتری ماشین  شارژ خود را از دست می دهد.در این بخش اطلاعاتی در مورد عمر باتری و حفظ شارژ آن در زمان پارک طولانی مدت ماشین، ارائه می دهیم. شما می توانید مواردی را برای حفظ بیشتر شارژ و عمر بیشتر باتری در این گونه مواقع انجام دهید.

اگر نیاز به پارک ماشین خود برای مدت طولانی را دارید، باید چه اقداماتی انجام دهید؟

اگر باطری وسیله نقلیه شما تقریبا جدید است، می توانید ماشین خود را به مدت دو هفته پارک کنید. با این حال، لازم است از قبل مطمئن شوید که تمام دستگاه های مصرف کننده انرژی خاموش باشند.

چنانچه نیاز به پارک طولانی مدت ماشین خود را دارید، بهتر است باتری ماشین را جدا کنید. از آنجا که باتری در محیط گرم شارژ را بیش تر نگه می دارد می توانید آن را در زمان سرما به منزل خود ببرید.

باتری را در نزدیکی رادیاتور یا وسایل گرمایشی قرار ندهید. بهتر است باتری اتومبیل خود را در اتاقی با دمای معادل 25 درجه سانتیگراد ( F77) نگه دارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021430*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید