اطلاعات تماس
  • 021430*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009015537517523

چطور ماشین را با کابل جامپر روشن کنم؟

کد: 140009015537517523

https://bit.ly/3CKgRgs

، (اخبار رسمی): خودرویی که دیگر روشن نمی شود ممکن است مشکل باتری داشته باشد. قبل از تعویض باتری ، می توانید با تلاش برای روشن کردن ماشین خود با کابل های جامپر شروع کنید. اما برای این کار باید ماشین دیگری با باتری در حال کار داشته باشید تا با استفاده از کابل دو باتری را به هم وصل کنید.

چطوری ماشینمو با کابل جامپر روشن کنم؟
استفاده از کابل جامپ استارتر

چگونه با کابل های جامپر باتری خود را شارژ کنیم؟

روش های مختلفی برای شارژ باتری ماشین وجود دارد . اگر ماشین شما دیگر روشن نمی شود، می توانید از کابل های جامپر استفاده کنید . کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ماشین دیگری را پیدا کنید که کار می کند.
  • دو وسیله نقلیه را در مقابل یکدیگر قرار دهید بدون اینکه آنها با یکدیگر تماس داشته باشند.
  • خاموش کردن ماشین موتور با کار باتری .
  • درپوش ها را باز کنید و باتری ها را پیدا کنید.
  • کابل های جامپر را وصل کنید و بگذارید چند دقیقه شارژ شود.

سپس می توانید ماشین خراب خود را روشن کنید. از فرصت استفاده کنید و آن را به گاراژ ببرید تا وضعیت باتری را بررسی کنید و احتمالاً آن را تعویض کنید.

چگونه کابل های جامپر را وصل کنیم؟

آیا باتری شما تمام شده است، نمی توانید استارت بزنید اما نمی دانید چگونه کابل های جامپر را وصل کنید؟ نترسید، در این آموزش نحوه اتصال کابل ها را مرحله به مرحله توضیح می دهیم تا حتما ریستارت کنید!

مواد لازم:

  • کلیپ تمساح
  • دستکش های محافظ

مرحله 1: گیره های مختلف را وصل کنید

گیره قرمز به قطب مثبت (+) باتری شما متصل می شود. گیره سیاه به قطب منفی (-) باتری شما متصل می شود. دو سر دیگر کابل ها نباید با یکدیگر تماس داشته باشند، زیرا در خطر ایجاد بار اضافی و نابودی کامل باتری خود هستید . همین کار را با ماشین دیگر انجام دهید، گیره قرمز روی ترمینال + و گیره مشکی روی ترمینال -.

مرحله 2: ماشینی را که عیب یابی می کند روشن کنید

برای سرعت بخشیدن به شارژ، هر چیزی را که برق مصرف می کند، مانند چراغ های جلو ، موسیقی یا تهویه مطبوع خاموش کنید. سپس کلید را بچرخانید تا جرقه خودرویی که باتری آن در حال کار است روشن شود.

مرحله 3: اجازه دهید شارژ شود

بگذارید حدود 5 دقیقه شارژ شود، سپس اشتعال را روشن کنید و سعی کنید ماشین از کار افتاده را روشن کنید.

مرحله 4: کابل ها را جدا کنید

بگذارید موتور شما چند دقیقه کار کند و سپس کابل ها را بردارید. ابتدا گیره مشکی را از خودروی خراب و سپس گیره را از خودروی تعمیر شده جدا کنید. سپس گیره قرمز را از باتری ماشین خراب و سپس گیره خودرویی که آن را تعمیر کرده است جدا کنید.

شما آماده رفتن هستید! برای اینکه دفعه بعد که راه اندازی می کنید در همان موقعیت قرار نگیرید، توصیه می کنیم باتری خود را با حداقل 20 دقیقه رانندگی با سرعت متوسط ​​(حداقل 50 کیلومتر در ساعت) شارژ کنید. هنگامی که ماشین شما در حرکت است، دینام از طریق سیم پیچ خود برق تولید می کند و باتری شما را دوباره شارژ می کند.

خوب است بدانید : حتی اگر بتوانید ماشین خود را روشن کنید، این بدان معنا نیست که باتری شما در حین رانندگی شارژ می شود. او ممکن است HS باشد. آزمایش باتری خود را با استفاده از مولتی متر در نظر بگیرید . توجه داشته باشید که زیر 11.7 ولت، تعویض باتری تضمین شده است.

همچنین برای مطالعه نحوه عیب یابی سیم کشی خودرو کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021430*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید