اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008265527617569

باتری دولتی چیست؟

کد: 140008265527617569

https://bit.ly/3oAm0D0

، (اخبار رسمی): باتری دولتی چیست؟ قیمت باتری دولتی چقدر است؟ آیا صبا باتری همان باطری دولتی است؟ آیا برای سفارش و خرید باطری دولتی محدودیتی وجود دارد؟

باتری دولتی
باتری دولتی چیست؟

تنوع گسترده ای از باتری ها در بازار وجود دارد، در این میان دولت جهت کمک به مصرف کنندگان تصمیم گرفت باتری هایی را عرضه کند که دارای نرخ دولتی هستند. باتری دولتی دارای قیمت مناسب تری نسبت به سایر مدل ها دارد و جزو باتری ارزان محسوب می شوند و تعیین کننده دامنه قیمت آن ها دولت می باشد.

این ارزانی به این معنا نبست که از نظر کیفیت مناسب نیستند، بلکه نسبت به قیمتشان دارای کیفیت مناسبی نیز هستند.

باتری های دولتی برای انواع خودرو های داخلی و خارجی تولید می شوند و نیاز نیست که شما نگران مدل ماشینتان باشید، زیرا خودرو شما دارای هر مدلی که باشد باتری قیمت مناسب برای آن وجود دارد.

اگر شما نیز جهت تهیه بودجه خرید باتری مشکل دارید، این مورد گزینه مناسبی برایتان می باشد.

چرا باطری دولتی بخریم؟

باتری دولتی مناسب کسانی است که نمی خواهند خیلی برای خرید باتری هزینه کنند و در عین حال به دنبال باتری کیفیت مناسب هستند. این باطری ها با توجه قیمت کمی که دارند دارای طول عمر مناسبی می باشند و شما را از خرید باتری های گران و پر هزینه بی نیاز می کند.

بنابراین اگر ماشین شما به صورت فوری احتیاج به تعویض باتری دارد اما مشکل مالی دارید یا به هر دلیلی نمی خواهید برای این قطعه ماشین هزینه کنید، بهترین انتخابی که دارید این است که باطری دولتی تهیه کنید. البته توجه کنید که فقط به سراغ باتری های دولتی معتبر و دارای گارانتی بروید و از خرید گزینه های متفرقه خودداری کنید

خرید باتری ماشین با نرخ دولتی از صبا باتری

اکثر باتری های شرکت صبا باتری به نرخ دولتی عرضه می شوند، شاید دلیل نام گذاری باتری دولتی نیز به همین دلیل باشد، زیرا شرکت صبا باتری همیشه قیمت کم تری برای باتری هایش مشخص می کند.

علت این موضوع هم بر این است که این شرکت باید طبق مصوبه های قیمت گذاری دولت عمل کند. با توجه به قیمت پایینی که این شرکت دارد، بخش عظیمی از بازار باطری های دولتی را به خود اختصاص داده است. البته کیفیت این باتری ها مناسب است و اگر بخواهید از آن استفاده کنید ایرادی ندارد، زیرا هم قیمت مناسبی دارد و نسبت به کیفیتی که ارائه می شود طول عمر مناسبی دارند.

خرید باتری با قیمت مناسب

اگر به دنبال باتری با قیمت و کیفیت مناسب هستند، قطعا باتری های دولتی بهترین انتخاب برای شما هستند.

البته نکته ای که قابل توجه است این می باشد که در زمان خرید باتری دولتی به نام شرکتی که بر روی باتری درج شده است دقت کنید تا بتوانید بهترین باتری را از نظر کیفیت انتخاب کنید، در غیر این صورت وقت و هزینه شما هدر خواهد رفت.

باطری های دولتی متفرقه

برخی از باطری های دولتی موجود در بازار با قیمت بسیار کم تری به فروش می رسد، باید بگوییم که این باتری ها از برند های اصلی شرکت های ایرانی یا خارجی نمی باشند و دلیل این قیمت ارزان این است که جزو برند های متفرقه و ناآشنا هستند.

معمولا این دسته از باتری ها طول عمر چندان مناسبی ندارند به همین جهت خرید باتری از شرکت های متفرقه را پیشنهاد نمی کنیم.

خرید باتری با ضمانت نامه

تمامی باتری های دولتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر می باشند. با توجه به مشکلاتی که در صورت نداشتن گارانتی پیش می آید، پیشنهاد می کنیم اصلا به سراغ باتری های بدون گارانتی نروید.

حتما در حین خرید باتری به ضمانت نامه آن توجه کنید. اکثر باتری های دولتی متفرقه موجود در بازار دارای ضمانت نامه های معتبر می باشند.

باطری دولتی طول عمر بالایی دارد؟

اگر بخواهیم این دسته از باتری ها را با باتری های دیگری که با قیمت آزاد در بازار به فروش می رسد مقایسه کنیم، باید گفت که باطری دولتی طول عمر کم تری دارد.

اما با این حال نسبت به قیمتی که برای آن ها مشخص می شود شما از خریدتان ضرر نخواهید کرد و تا حد قابل توجهی برایتان کار می کند.

علاوه بر شرکت صبا باتری، بعضی دیگر از شرکت های داخلی نیز اقدام به فروش باتری با قیمت دولتی میکنند که برای اطلاع از شرایط و نحوه خرید آن ها میتوانید مقاله لینک شده را مطالعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی