اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008275530015364

انواع و گرید اتصالات زنجیر

کد: 140008275530015364

https://bit.ly/2Z9nvPS

، تهران , (اخبار رسمی): اتصالات زنجیر که در تولید اسلینگ های زنجیری بکار گرفته می شوند در بسیاری از موارد بصورت مشترک با اسلینگ های سیم بکسل مصرف می شوند. قلاب، شگل، مهارکش و حلقه اسلینگ از مهمترین اتصالات زنجیر محسوب می شوند. گرید های فولادی و استنلس استیل از اتصالات اسلینگ وجود دارند.

انواع و گرید اتصالات زنجیر
اتصالات اسلینگ زنجیر و سیم بکسل

زنجیر های فولادی با استاندارد دانه های مختلف در گرید های G43, G80, G100, G120 که هر یک دارای مشخصات مکانیکی ویژه ای هستند عرضه میشوند. با بالا رفتن گرید زنجیر فولادی درصد کربن استفاده شده در ساختار آن نیز بالاتر میرود و در نتیجه میزان مقاومت کششی و در عین حال تردی و تنسایل آن نیز افزایش پیدا می کند. اتصالات سیم بکسل  و زنجیر دارای گستردگی بسیاری هستند و بصورت فولادی و استیل مناسب جنس سیم بکسل و زنجیر انتخاب میشود و شامل انواع قلاب های ضامن دار و بی ضامن، انواع شگل های نعلی شکل و شگل یو، انواع مهارکش های تخت و لوله ای، انواع حلقه های فولادی و استیل، انواع بست سیم بکسل، اتصال و گوشواره می باشد.

دو متریال پر کاربرد در تولید مهارکش فولاد پر کربن با تنسایل بسیار بالا و استنلس استیل در گرید های 304 و 316 می باشند. مهار کش ها از نظر نحوه اتصال به سیم بکسل  در دو سر شکل های بسیار متنوعی دارند، گاهی دو سر حلقه هستند، گاهی دو سر قلاب، دو سر سوکت، و بصورت ترکیبی نیز تولید میشوند. نحوه عملکرد مهار کش ها از طریق گردش پیچ در دهانه ورودی مهارکش که مانند مهره دنده شده است می باشد. مهارکش در دو نوع اصلی تحت نام های مهارکش لوله ای و تخت تولید می شوند که مهارکش های تخت که قابلیت رویت پیچ های داخلی در آنها وجود دارد دارای کاربری گسترده تری در صنایع هستند. مانند دیگر انواع اتصالات لیفتینگ مهارکش ها نیز با مشخصات مکانیکی شناخته می شوند که در سفارش و خرید نیز مورد استفاده قرار می گیرند که علاوه بر نوع لوله ای و تخت نوع اتصال قلاب، سوکت یا حلقه که بصورت یک جفت خوانده می شود و اشاره به شکل سر های بیرونی پیچ مهارکش دارد مانند یکسر حلقه یک سر قلاب و یا نمونه هایی از دو سر یکسان مانند دو سر سوکت همراه با تناژ کاری و یا ابعاد که به اینچ بیان می شوند از این مشخصات هستند.مهارکش ها در پل سازی و در قرار دادن دکل ها در موقعیت مشخص با توجه به قابلیت تنظیم تنش اتصال مورد استفاده قرار می گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیم بکسل و اتصالات استیل تکین

سیم بکسل و اتصالات تکین وارد کننده و عرضه کننده انواع سیم بکسل های فولادی و استیل در سایز های مختلف شامل انواع سیم بکسل آسانسوری، سیم بکسل نتاب، سیم بکسل های معدنی، سیم بکسل جرثقیل و حفاری و سیم بکسل روکش دار می باشد. واردات و عرضه انواع زنجیر بار فولادی و زنجیر استیل و کلیه اتصالات سیم بکسل و زنجیر در گرید های فولادی G80 و گرید استیل 304 و 316. مرکز تخصصی واردات کلیه اتصالات استیل سیم بکسل و زنجیر انواع قلاب استیل، شگل استیل، مهارکش استیل، بست فولادی استیل، انواع حلقه و اتصال زنجیر استیل در دو گرید 304 و 316 و در سایز های اینچی و میلیمتری در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان