اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008275530115364

تفاوت روش های جوشکاری TIG , MIG در اتصال قطعات آلومینیومی

کد: 140008275530115364

https://bit.ly/3nz6Mi8

، تهران , (اخبار رسمی): در صنایع آلومینیوم یا آلیاژ های آلومینیومی در تولید انواع تجهیزات صنعتی و ساختمانی از جمله درب و پنجره و قالب ها دارای کاربرد گسترده ای هستند. جوشکاری آلونیمیوم به دو روش TIG با گاز محافظ آرگون و بکاربری فیلر جوشکاری و روش MIG با بکارگیری سیم جوش آلومینیوم انجام می شود.

تفاوت روش های جوشکاری TIG , MIG در اتصال قطعات آلومینیومی
جوشکاری آلومینیوم با سیم جوش

در جوشکاری قطعات آلومینیومی به روش جوشکاری CO2 با گاز دی اکسید کربن که به آن روش MIG گفته می شود از سیم جوش آلومینیوم که اغلب بصورت کلاف با خلوص بسیار بالایی عرضه می شود استفاده می شود.

سیم جوش آلومینیوم در قطر های بالاتر از 0.8 میلیمتر مورد استفاده قرار گرفته و در جوشکاری MIG, MAG و حتی بعنوان فیلر جوش آلومینیوم نیز می توان از آن استفاده نمود. این روش از جوشکاری با گاز دی اکسید کربن نیاز به دقت و مهارت بالایی داشته و در نهایت یک جوش یکپارچه با کیفیت مناسب و بدون سرباره و نیاز به نظافت کاری سطحی را بر خلاف جوشکاری با الکترود پدید می آورد.

قابلیت های سیم جوش آلومینیوم در کشش سطحی سطح پیش روی استخر مذاب را در درزهای قطعات آلومینیومی افزایش داده و این امر به افزایش قابلیت های قطعه نهایی در برابر تنش های اعمال شده می افزاید.

قابلیت جوشکاری به روش حرارتی با دی اکسید کربن و سیم جوش آلومینیوم هم توسط ماشین های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک که از طریق یک رولر سیم جوش را از روی کلاف باز کرده و به داخل نازک هدایت می کنند وجود دارد. سیم جوش آلومینیوم در سایز های 0.8، 1 و 1.2 میلیمتر دارای بیشترین میزان کاربری در اتصالات جوش آلومینیوم می باشد. بازرگانی جوش و برش آریا عرضه کننده انواع سیم، فیلر و الکترود های جوشکاری در ایران می باشد.

در جوشکاری به روش TIG فیلر جوش آلومینیوم در واقع به شکل سیم هایی از جنس آلومینیوم در قطر های مختلف و اغلب از 1.11 mm الی 3.2 میلیمتر تولید شده و در جوشکاری آلومینیوم به روش آرگون مورد استفاده قرار می گیرد. فیلر جوش آلومینیوم در گرید های بسیار کختلفی با گستردگی و تنوع بالاتری بیش از فیلر های جوش دیگر فلزات تولید می شود و انتخاب آن نه تنها تاثیر بسیار زیادی اولا در کیفیت جوش و ثانیا بر کاربری بر حسب کاربری و انتظار نهایی که از قطعه جوش خورده آلومینیومی می رود خواهد داشت و می بایست بر حسب گرید قطعات آلومینیومی انتخاب گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیم بکسل و اتصالات استیل تکین

سیم بکسل و اتصالات تکین وارد کننده و عرضه کننده انواع سیم بکسل های فولادی و استیل در سایز های مختلف شامل انواع سیم بکسل آسانسوری، سیم بکسل نتاب، سیم بکسل های معدنی، سیم بکسل جرثقیل و حفاری و سیم بکسل روکش دار می باشد. واردات و عرضه انواع زنجیر بار فولادی و زنجیر استیل و کلیه اتصالات سیم بکسل و زنجیر در گرید های فولادی G80 و گرید استیل 304 و 316. مرکز تخصصی واردات کلیه اتصالات استیل سیم بکسل و زنجیر انواع قلاب استیل، شگل استیل، مهارکش استیل، بست فولادی استیل، انواع حلقه و اتصال زنجیر استیل در دو گرید 304 و 316 و در سایز های اینچی و میلیمتری در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان