اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008295532217018

آشنایی با دکوراسیون خانه کشاورزی

سبک خانه کشاورزی چیست؟

کد: 140008295532217018

https://bit.ly/30ILyGe

، تهران , (اخبار رسمی): سبک Farmhouse یک سبک دکوراسیون بی مرز است که طبیعی بودن یک کلبه ی روستایی و لوکس پیشرفته ی کشور فرانسه را نشان می دهد. این سبک یک زیبایی ظاهری بی انتها و گاه به گاه دارد که ضمن کشف مجدد گذشته ، با نیازها و سبک زندگی دنیای مدرن سازگار است. در این مقاله ایده هایی تزئین مدرن خانه کشاورزی ارائه می شود.

سبک خانه کشاورزی چیست؟
دکوراسیون خانه کشاورزی

دکوراسیون مدرن خانه کشاورزی اغلب شامل راه حل های اقتصادی است. و به عنوان سبکی استفاده می شود که به شما روستایی ، گرمی ، سنتی و شیکی را معرفی می کند

دکوراسیون منزل به سبک Farmhouse

در اوایل دهه 1990 با انطباق مفهوم دکوراسیون در حومه انگلیس ، آمریکا و فرانسه با طراحی مبلمان ،این سبک از دکوراسیون، خود را نشان داد. این سبک به دلیل تمایل افراد به ساده زیستن در تمام دنیا محبوبیت پیدا کرده استدکوراسیون مدرن خانه کشاورزی اغلب شامل راه حل های اقتصادی است. و به عنوان سبکی استفاده می شود که به شما روستایی ، گرمی ، سنتی و شیکی را معرفی می کند. دکوراسیون مدرن خانه مزرعه را می توان با عناصر مدرن ترکیب کرد. این سبک الهام گرفته از رنگ و موادی است که طبیعت، ارائه می دهد.

ایده های تزئینی مدرن خانه کشاورزی 2021

  • مبلمان سبک کشاورزی زیبا، ساده و راحت هستند. مبلمان قدیمی رنگ آمیزی شده اغلب در این سبک استفاده می شود. به همین دلیل مبلمان قدیمی و فرسوده به جای مبلمان جدید و براق بیشتر مناسب این سبک دکوراسیون است. استفاده از چوب جامد در مبلمان ضروری است. در کنار چوب ، جزئیات آهن فرفورژه یا فلز زنگ زده نیز در این سبک شیک گنجانیده شده است.
  • قدیمی و جدید را در لوازم جانبی مخلوط کنید.  لوازم خانگی مانند ساعت های دیواری ، لوسترها ، بشقاب های چینی آبی و سفید ، آینه ها از جمله لوازم خانگی روستایی و زیبا هستند . علاوه بر اشیا قدیمی و عتیقه ، سبدهای بافته شده ، سرامیک های رنگارنگ و گلدان های شیشه ای، سبک دلباز و گرم را در دکوراسیون منزل ایجاد می کنند.

  • رنگ ها را از طبیعت اضافه کنید. برای یک دکور معمولی خانه کشاورزی مدرن ، تکه هایی از بافت و رنگ متضاد با هم استفاده می شود. به عنوان مثال ، دیوارها و سقف های گچ سفید را می توان با تیرهای چوبی جامد تیره برجسته کرد. علاوه بر این ، می توان یک فرش رنگارنگ را جلوی ست مبل راحتی با روتختی انداخت.

  • مواد طبیعی پردازش نشده. ما در میان ایده های مدرن دکور خانه های کشاورزی به مهمترین نکته می رسیم !هر تزیین باید از مواد طبیعی و فرآوری نشده تشکیل شود. مثلا؛ دیوارهای گچی نقاشی شده به طور ناخوشایند ، سقف های پرتو چوبی جامد ، جزئیات چوبی منبت کاری شده ، کفپوش پارچه ای و روکش های دستبافت از جمله مواد برجسته این سبک است.
    کف خانه های این سبک با کفپوش چوبی یا کفپوش سنگ طبیعی با فرشهای پشمی یا نخی پوشانده شده است.

در این مقاله تنها مجال معرفی چند نکته اساسی از این سبک از دکوراسیون وجود داشت. ادامه ماجرا و ایده های تزئینی بیشتر را از سایت مجموعه ام دی اف پلن در دو مقاله زیر بخوانید:

سبک خانه کشاورزی چیست؟(بخش اول)

سبک خانه کشاورزی چیست؟(بخش دوم)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

MDFPLAN

گروه طراحی داخلی پلنرس طراحی انواع فضاهای داخلی و نما. تنها مرکز طراحی تخصصی کابینت آشپزخانه با تحویل سه ساعته در کشور. مشاوره رایگان:02191302991

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل