اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012015717017018

آیا به طراحی کابینت قبل از شروع به ساخت آشپزخانه فکر کرده اید؟

کد: 140012015717017018

https://bit.ly/3BEqeQg

، تهران , (اخبار رسمی): با سفارش طراحی کابینت می توانید طرح سه بعدی کابینت آشپزخانه خود را قبل از ساخت به طور دقیق تجسم کنید و بر اساس مدل های واقعی نظرات خود را ارائه دهید تا به طرح نهایی برسید. پس طراحی سه بعدی کابینت را مد نظر داشته باشید.

آیا به طراحی کابینت قبل از شروع به ساخت آشپزخانه فکر کرده اید؟؟
سفارش طراحی کابینت قبل از اجرا

 

یکی از بزرگترین نگرانی هایی که بسیاری از صاحبان خانه دارند این است که "اگر پس از ساخت و اجرای کابینت، آن را دوست نداشته باشم چه؟" یا به طور جزئی تر، کدام سبک از آشپزخانه به سلیقه من نزدیکتر است؟ آیا کابینت ممبران را انتخاب کنم یا کابینت ام دی اف و هایگلاس را؟ تعداد ورق مصرفی برای اجرا آشپزخانه من چه تعداد است و هزینه تمام شده آن چقدر است؟

در پاسخ به این سوالات باید به شما بگویم که ساده ترین راه مشورت با یک طراح حرفه ای است. با سفارش طراحی کابینت می توانید طرح سه بعدی کابینت آشپزخانه خود را قبل از ساخت به طور دقیق تجسم کنید و بر اساس مدل های واقعی نظرات خود را ارائه دهید تا به طرح نهایی برسید.

شما با طراحی سه بعدی می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد تعداد و طرز قرار گرفتن کابینت‌ها در محیط آشپزخانه خود کسب کنید. با طراحی کابینت سه بعدی آشپزخانه به راحتی می‌توانید وسایل مهم مانند یخچال، اجاق گاز و لباسشویی را به بهترین شکل در آشپزخانه خود جای دهید و در مورد رنگ و متریال کابینت با طراح صحبت کنید تا دکوراسیونی زیبا و شیک در فضای آشپزخانه خود ایجاد کنید. Autodesk 3ds Max یک برنامه گرافیکی حرفه ای کامپیوتری برای ساخت انواع مدل های سه بعدی است. این نرم افزار دارای قابلیت مدل سازی و معماری، و پلاگین ها است و باید در پلتفرم مایکروسافت ویندوز استفاده شود. این نرم افزار اغلب توسط استودیوهای معماری استفاده می شود و قابلیت رندرگیری طبیعی و با کیفیت بالا را داراست. طراحی کابینت اغلب با این نرم افزار طراحی می شود . طراحی های داخلی در مجموعه ما نیز با استفاده از این برنامه انجام می شود.

طراحان حرفه ای مجموعه پلنرس با طراحی سه بعدی کابینت به شما کمک میکنند تا نزدیکترین طراحی به سلیقه خود را داشته باشید. از فضای موجود به بهترین شکل استفاده کنید و فرایند ساخت در کمترین زمان با حداقل خطا و با امکان مدیریت هزینه ها انجام شود.

برای طراحی اصولی آشپزخانه مواردی وجود دارد که رعایت آنها در زمان طراحی، یک آشپزخانه زیبا و کارآمد را برای شما به ارمغان می آورد. برای اینکه بدانید چطور یک آشپزخانه اصولی طراحی کنید و سفارش طراحی کابینت به سایت ما سربزنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

MDFPLAN

گروه طراحی داخلی پلنرس طراحی انواع فضاهای داخلی و نما. تنها مرکز طراحی تخصصی کابینت آشپزخانه با تحویل سه ساعته در کشور. مشاوره رایگان:02191302991

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان