اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102065939417018

ورق ام دی اف

مقایسه بهترین تولیدکنندگان ورق ام دی اف در ایران

کد: 140102065939417018

https://bit.ly/37OVBwG

، تهران , (اخبار رسمی): شاید همیشه درگیر این موضوع باشید که ورق ام دی اف مورد استفاده برای فضای مدنظرتان را از کدام شرکت تهیه کنید. در این مطلب محصولات چند کارخانه متفاوت را از نظر کیفیت متریال، ابعاد ورق، قیمت ورق، رنگ متریال و ویژگی های مثبت و منفی متریال را بررسی می کنیم.

با کمک این مطلب، می توانید با توجه به کیفیت و قیمت بهترین کارخانه را برای تهیه متریال خود انتخاب کنید.

ورق ام دی اف پاک چوب :

ام دی اف های تولیدی توسط برند پاک چوب را می توان از بهترین ام دی اف های موجود در بازار دانست. ورق های ام دی اف تولیدی در کارخانه پاک چوب تحت آزمایش های کنترل کیفیت قرار می گیرند و با بهترین کیفیت و بدون هر گونه عیبی وارد بازار مصرف می شوند. در واقع عیوب در آزمایشگاه کنترل کیفیت شناسایی و قبل از رسیدن محصول به بازار مرتفع می شوند.

این کارخانه ام دی اف سفید را در ضخامت های مختلف ۸، ۱۶ و ۲۵ ارائه می کند. همچنین ورق mdf سفید پاک چوب با فینیش های مختلفی از جمله صابونی، براق، برجسته و برفی به بازار ارائه می شود. ابعاد این محصولات نیز ۳۶۶×۱۸۳، ابعاد رایج ورق ام دی اف است.

قیمت ورق ام دی اف پاک چوب:
دو المان قیمت و کیفیت برای خرید مشتری همواره حرف اول را می زنند گاهی با در آشفتگی بازار اهمیت قیمت ورق، برای مشتری در شاخص بالاتری قرار می گیرد. اما کارخانه های تولیدی با اصالت مثل برند پاک چوب هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نمی کنند بلکه با ارائه راهکارهای متفاوت سعی بر کاهش هزینه ها کرده تا قیمت نهایی تولید را پایین بیاورند.

ورق ام دی اف فرامید

گروه تولیدی فرامید با ظرفیت تولید بیش از 50 هزار ورق ام دی اف در ماه، جایگاه ویژه ای در صنعت تولید فرآورده های چوبی به خود اختصاص داده است. با تمرکز بر تولید نوعی خاص از ورق mdf توانسته است، تنها تولید کننده ام دی اف ملامینه “دورو سینکرونایز”، “فوق برجسته” و “سوپرمات”در ایران و خاورمیانه باشد. ورق های سینکرونایز فرامید (Faromid) در واقع ورق های ملامینه ای هستند که در پروسه تولید آنها طرح کاغذ و برجستگی سطح، کاملا هماهنگ و منطبق با هم میباشد .ورق های mdf فوق برجسته فرامید (Faromid) با هدف شبیه سازی چوب طبیعی طراحی و تولید شده اند و محصول نهایی فوق العاده زیبا خواهد بود که به سختی میتوان بین آن و چوب طبیعی تفاوت قائل شد.

ورق mdf روکش سوپر مات آنتی فینگر، محصول بعدی تولید شده توسط شرکت ام دی اف فرامید میباشد که جای انگشت و دست روی آن نمی ماند و بسیار به موقع و با کیفیت خیلی خوب توسط این شرکت وارد بازار شد.
متریال های دیگری که کارخانه ام دی اف فرامید اقدام به تولید آن کرده، ام دی اف ملامینه سوپر مات است.

ام دی اف فرامید علاوه بر نوآوری در طرح و رنگ محصولات، تمرکز بر استفاده و عرضه بافت های جدید از طریق ایجاد ارتباطات سازنده با برخی از شرکت های تولیدی مطرح دنیا در زمینه تولید صفحات پرس سینکرون و فوق برجسته داشته است.


مزایا و قابلیت های بسیار زیاد ورق ام دی اف فرامید نسبت به چوب طبیعی میباشد از جمله :

  • نداشتن محدودیت در ابعاد به مانند چوب طبیعی.
  • قابلیت تولید در رنگ هایی که در چوب طبیعی موجود نیست
  • قیمت مناسبتر در مقایسه با چوب طبیعی.

مشخصات ورق ام دی اف فرامید

نوع ورق: ام دی اف مات و ام دی اف سوپر برجسته

نوع روکش: ام دی اف PVC

برند: فرامید

ساخت کشور: ایران

ضخامت: 16 میلیمتر

جنس لبه کاری: PVC 

ابعاد : 2800 * 1830 – 2800 * 1220

رنگبندی : متنوع

ورق ام دی اف ایزوفام:

ابتدایی ترین پارامتر بررسی کیفیت ام دی اف ایزوفام، بررسی کیفیت مواد اولیه است که برند ایزوفام با بهترین مواد اولیه محصولات خود را تولید می کند. در صورت نامرغوب بودن مواد اولیه، ام دی اف بوی نا مطلوبی خواهد داشت و همچنین مقاومت پایینی دارد. میزان مواد اولیه نیز در فرآیند تولید مهم است. استفاده از مواد مرغوب و مناسب برای روکش ام دی اف می تواند ورق را در برابر ضربه، خط و خش، حرارت، رطوب و بسیاری موارد دیگر مقاوم کند.

مشخصات فنی ام دی اف ایزوفام

  • محصول با کیفیت ایرانی با مغز تایلندی
  • روکش مقاوم خارجی در تنوع طرح و رنگ مختلف
  • روکش با برجستگی های زیبا
  • دارای زیر پالتی و رویه از جنس ام دی اف خام

ابعاد ام دی اف ایزوفام

  • طول هر برگ ام دی اف ایزوفام ۳۶۶ سانتی متر
  • عرض هر برگ ۱۸۳ سانتی متر
  • ضخامت هر برگ ۱۶ میلی متر
  • هر پالت دارای ۳۱ برگ ام دی اف روکش دار

مشخصات ورق mdf ایزوفام

  • نوع ورق : ام دی اف (MDF)
  • نوع ام دی اف : ملامینه
  • برند : ایزوفام
  • ساخت کشور : ایران
  • ضخامت : 16 میلیمتر
  • جنس لبه کاری : PVC
  • ابعاد : سایز های متنوع
  • رنگبندی : متنوع

توجه : این نوع ام دی اف آغشته به رزین می باشد که در فشار بالا پرس می شود.

قیمت ورق mdf ایزوفام

قیمت ام دی اف ایزوفام بالاتر از بقیه ام دی اف های ساخت ایران است. قیمت ام دی اف ایزوفام تقریبا با ام دی اف های ساخت کشور ترکیه برابر می کند. به دلیل اینکه بسیار با کیفیت بوده و جز برندهای لاکچری در ایران به حساب می آید. اما به دلیل تغییراتی که در بازار ارز وجود دارد قیمت ام دی اف ایزوفام را نمی توان قطعی مشخص کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

MDFPLAN

گروه طراحی داخلی پلنرس طراحی انواع فضاهای داخلی و نما. تنها مرکز طراحی تخصصی کابینت آشپزخانه با تحویل سه ساعته در کشور. مشاوره رایگان:02191302991

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار