اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102185958717018

با اتاق مستر آشنا شویم

کد: 140102185958717018

https://bit.ly/3sgy9Q4

، تهران , (اخبار رسمی): اغلب اوقات بزرگترین اتاق خواب خانه به عنوان اتاق مستر یا اتاق خواب اصلی شناخته می شود. این اتاق دارای امکانات زیادی است

با اتاق مستر بیشتر آشنا شویم
با اتاق مستر آشنا شویم

هر خانه ای یک اتاق خواب دارد که در مقایسه با بقیه اتاق خواب ها بزرگ ترین است. این اتاق اغلب به عنوان مستر روم یا اتاق خواب اصلی خانه شناخته می شود که معمولاً اتاقی برای والدین است

 اتاق مستر دارای امکانات زیادی است و می‌توان آن را محلی برای خواب و گذران وقت عنوان کرد. زیبایی و امکاناتی که این اتاق خواب دارد سبب می‌گردد که به یکی مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه تبدیل شود و در نتیجه طراحی و دکوراسیون داخلی آن نیز پر اهمیت‌تر باشد.

اتاق مستر به دلیل حریم خصوصی صاحب خانه بهترین موقعیت مکانی را دارد (معمولا در طبقه دوم در گوشه خانه یا طبقه اول در گوشه خانه ساخته می شود.) اتاق خواب های اصلی اغلب فضاهایی به اندازه کافی بزرگ هستند که فراتر از یک تخت، کمد، و کمد معمولی را در خود جای می دهند.

در این مطلب چند نمونه از ویژگی ها و امکاناتی که یک اتاق مستر دارد را عنوان می کنیم. اما اگر میخواهید با دکوراسیون اتاق خواب مستر و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید مطلب ما در سایت پلنرس درباره مستر روم را مطالعه بفرمایید.

اتاق مستر دارای چه ویژگی هایی است؟

اگرچه مستر روم‌ها در برخی ویژگی‌ها می‌توانند متفاوت از یکدیگر باشند، اما در داشتن ویژگی‌هایی که در ادامه مطرح خواهیم کرد، با یکدیگر مشترک هستند. با آشنایی نسبت به ویژگی‌های زیر می‌توانید اتاق خواب مستر را از سایر اتاق خواب‌ها تشخیص دهید. این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

  • متراژ بالا: مهم ترین ویژگی مستر روم متراژ بالای آن است. می‌توانیم اینگونه در نظر بگیریم که خانه های با متراژ بالای 200 متر، دارای اتاق مستر واقعی هستند.
  • تراس یا بالکن: مستر روم باید دارای تراس یا بالکن باشد که این تراس میتواند به اتاق های دیگر راه داشته باشد و می تواند اختصاصی نیز باشد. پنجره ی اتاق خواب مستر، سراسری است. در نتیجه منظره ای دلنشین از بیرون خانه به نمایش می گذارد اما اگر اتاق مستر به آپارتمان روبرو دید دارد و منظره جالبی ندارد شاید نتوان آن را مستر روم در نظر گرفت.

  • حمام و سرویس بهداشتی مجزا: اتاق مستر اغلب دارای حمام و سرویس بهداشتی است که معمولاً شامل یک وان، دوش، سینک روشویی و همچنین یک آینه بزرگ است؛ و از نورپردازی قابل توجه و سیستم تهویه ی مناسبی نیز برخوردار است؛ با این حال، داشتن حمام اصلی برای هر مستر روم ضروری نیست. توجه داشته باشید حمام مستر روم باید در ابتدای ساخت در خانه تعبیه شود. این حمام ها جز امکاناتی هستند که قیمت خانه را بالاتر می برند. بنابراین بهتر است برای این حمام هم طراحی جالب در نظر بگیرید. مطلب طراحی سرویس بهداشتی می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

  • کمد دیواری یا کلوزت روم: با توجه به نیاز صاحب خانه در مستر روم ها کمد های دیواری و کلوزت روم ساخته می شوند که این مشخصه مستر روم را از هر لحاظ ایده ال جلوه می دهد.

  • نشیمن پشت پنجره: می توان در مستر روم نشیمن پشت پنجره در نظر گرفت که این نشیمن مکانی برای گذران اوقات با کارهایی مثل کتاب خواندن یا فیلم دیدن و… است.

  • رست روم: می توانید در مستر روم فضای رست روم ایجاد کنید؛ رست روم مکانی است در بخش منتهی به سرویس بهداشتی که در آن کمد و کشو و فضایی برای تعویض لباس وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

MDFPLAN

گروه طراحی داخلی پلنرس طراحی انواع فضاهای داخلی و نما. تنها مرکز طراحی تخصصی کابینت آشپزخانه با تحویل سه ساعته در کشور. مشاوره رایگان:02191302991

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل