اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011205696217018

آشپزخانه اپن

آنچه باید درباره آشپزخانه اپن بدانیم

کد: 140011205696217018

https://bit.ly/3srqTAi

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی صحبت از چیدمان آشپزخانه می شود، توسعه دهندگان و طراحان دو گزینه اصلی دارند: آشپزخانه اپن یا آشپزخانه با پلان بسته. آشپزخانه های اپن به دلایل زیادی یک روند رو به گسترش در چیدمان خانه ها هستند.در این مقاله ویژگی های این سبک از آشپزخانه و دلایل محبوبیت آنها بررسی می شود.

آنچه باید درباره آشپزخانه اپن بدانیم
آنچه باید درباره آشپزخانه اپن بدانیم

وقتی صحبت از چیدمان آشپزخانه می شود، توسعه دهندگان املاک، صاحبان خانه، معماران و طراحان دو گزینه اصلی دارند: آشپزخانه با پلان باز یا آشپزخانه با پلان بسته. آشپزخانه های اپن به دلایل بسیار عالی یک روند رو به گسترش در چیدمان خانه ها هستند.

اول، آنها مانع بین منطقه نشیمن مرکزی و فضای پخت و پز را از بین می برند، و سرگرمی یا معاشرت با بقیه اعضای خانواده را در هنگام آماده کردن وعده های غذایی در دسترس تر می کنند.

آشپزخانه‌های اپن با یک جزیره بزرگ، کارایی آشپزخانه را افزایش می‌دهند. بیشتر آنها معمولاً با کابینت، سینک و پیشخوان غذاخوری طراحی می شوند.

در نهایت، آشپزخانه‌های اپن معمولاً با ویژگی‌های مجلل از یخچال‌های دو در گرفته تا اجاق‌های دوبل مجهز هستند. علاوه بر آن فضاهای باز، اصول اولیه طراحی مینیمالیستی را با راه‌حل‌های ذخیره‌سازی هوشمند برای مبارزه با درهم‌ریختگی، حفظ می‌کنند.

در ادامه این مطلب ویژگی های آشپزخانه پلان باز بررسی می شود.  اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با این سبک از آشپزخانه هستید مطلب آشپزخانه اپن را از سایت پلنرس مطالعه کنید. 

آشپزخانه اپن چیست؟

در طراحی داخلی، آشپزخانه اپن آشپزخانه ای است بدون دیواری، که آن را از بقیه خانه جدا می کند. یک پلان آشپزخانه اپن ممکن است به اتاق ناهار خوری خانه، اتاق نشیمن، اتاق خانواده یا سایر فضای نشیمن گسترش یابد و یک اتاق عالی ایجاد کند. بسیاری از آشپزخانه های مدرن دارای یک پلان طبقه باز هستند، با حداقل تمایز بین منطقه آشپزخانه و هر قسمت نشیمن در همان طبقه. این نوع آشپزخانه ها در ساخت خانه های جدید محبوب هستند. آنها همچنین گزینه های محبوب زمانی هستند که صاحب خانه ها آشپزخانه موجود را بازسازی کنند.

آشپزخانه های اپن مزایا و معایبی دارند که دانستن آنها می تواند به شما در تصمیمی گیری برای دانشتن این سبک از آشپزخانه کمک کند که به اختصار بیان می شود:

مزایا:

  1. جریان هوا و نور طبیعی
  2. استفاده کارآمد از فضا
  3. نمای طراحی کلی

معایب:

  1. نیاز بیشتر به مرتب بودن
  2. فضای ذخیره سازی کمتر
  3. نیاز به توجه بیشتر در انتخاب های طراحی

نکته قابل توجه این است که در حالی که آشپزخانه‌های اوپن به‌طور یکپارچه با سایر قسمت‌های خانه ادغام می‌شوند، فضایی است که نمی‌تواند به‌هم ریخته به نظر برسد. اگر در حین آشپزی حفظ حریم خصوصی را ترجیح می دهید یا همیشه مشغول مرتب کردن آن هستید، آشپزخانه های بسته پیشنهاد عالی تری برای شما هستند.

انتخاب بهترین طرح اپن

اگر تصمیم به طراحی یک آشپزخانه پلان باز برای منزلتان دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بهترین طرح را انتخاب کنید.

انتخاب طرح اپن به فاکتورهای مختلفی از جمله سبک کلی دکوراسیون منزل، سلیقه و همچنین بودجه خانواده ها بستگی دارد.
در صورت انتخاب سبک مدرن برای دکوراسیون و اپن آشپزخانه، طراحی ساده تر خواهد بود . هرچه طراحی ساده تر باشد ، به سبک مدرن نزدیک تر خواهد بود.

متریال اپن آشپزخانه

اپن انواع مختلفی دارد، متریال گچ، ام دی اف یا کناف را شامل می شود. اپن خانه های قدیمی معمولا به صورت گچ کاری بود اما اپن خانه های جدید از جنس کناف یا ام دی اف می باشد. در طراحی اپن ام دی اف باید دقت بیشتری داشته باشید زیرا اپن ام دی اف باید با سایر سبک های دکوراسیون متناسب باشد. لازم به ذکر است که تناژ رنگی چوب های ام دی اف بسیار متنوع می باشد. شما متناسب با رنگ تم اصلی منزل می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

اگر به صفحه نمونه کارهای سایت ما نگاهی بیاندازید و نمونه آشپزخانه های کلاسیک و مدرن را مشاهده کنید طرح های اپن و جزیره زیادی را خواهید دید که به شما در انتخاب طرح مناسب کمک خواهد کرد. یا از طراحان حرفه ای مجموعه ما برای طراحی آشپزخانه ای زیبا کمک بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

MDFPLAN

گروه طراحی داخلی پلنرس طراحی انواع فضاهای داخلی و نما. تنها مرکز طراحی تخصصی کابینت آشپزخانه با تحویل سه ساعته در کشور. مشاوره رایگان:02191302991

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه