اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109106850217018
در دسترس نیست

مقایسه بهترین تولیدکنندگان ورق ام دی اف در ایران

کد: 140109106850217018

، تهران , (اخبار رسمی): شاید همیشه درگیر این موضوع باشید که ورق ام دی اف مورد استفاده برای فضای مدنظرتان را از کدام شرکت تهیه کنید.با کمک این مطلب، می توانید با توجه به کیفیت و قیمت بهترین کارخانه را برای تهیه متریال خود انتخاب کنید.

مقایسه بهترین تولیدکنندگان ورق ام دی اف در ایران
ام دی اف سفید پاک چوب

ورق ام دی اف پاک چوب : ام دی اف های تولیدی توسط برند پاک چوب را می توان از بهترین ام دی اف های موجود در بازار دانست. ورق های ام دی اف پاک چوب بهترین کیفیت و بدون هر گونه عیبی وارد بازار مصرف می شوند.

ورق ام دی اف پاک چوب :

ام دی اف های تولیدی توسط برند پاک چوب را می توان از بهترین ام دی اف های موجود در بازار دانست. ورق های ام دی اف تولیدی در کارخانه پاک چوب تحت آزمایش های کنترل کیفیت قرار می گیرند و با بهترین کیفیت و بدون هر گونه عیبی وارد بازار مصرف می شوند. در واقع عیوب در آزمایشگاه کنترل کیفیت شناسایی و قبل از رسیدن محصول به بازار مرتفع می شوند.

کاربردهای ام دی اف پاک چوب:

این کارخانه ام دی اف سفید را در ضخامت های مختلف ۸، ۱۶ و ۲۵ ارائه می کند. همچنین ورق mdf سفید پاک چوب با فینیش های مختلفی از جمله صابونی، براق، برجسته و برفی به بازار ارائه می شود. ابعاد این محصولات نیز ۳۶۶×۱۸۳، ابعاد رایج ورق ام دی اف است.
مهم ترین کاربردهای ام دی اف در تولید و ساخت موارد زیر است:

  • انواع کابینت
  • میز تلویزیون
  • جاکفشی
  • کمد و میز
  • انواع دکوراسیون منزل

ورق ام دی اف فرامید:

گروه تولیدی فرامید با ظرفیت تولید بیش از 50 هزار ورق ام دی اف در ماه، جایگاه ویژه ای در صنعت تولید فرآورده های چوبی به خود اختصاص داده است. با تمرکز بر تولید نوعی خاص از ورق mdf توانسته است، تنها تولید کننده ام دی اف ملامینه “دورو سینکرونایز”، “فوق برجسته” و “سوپرمات”در ایران و خاورمیانه باشد. ورق های سینکرونایز فرامید (Faromid) در واقع ورق های ملامینه ای هستند که در پروسه تولید آنها طرح کاغذ و برجستگی سطح، کاملا هماهنگ و منطبق با هم میباشد .ورق های mdf فوق برجسته فرامید (Faromid) با هدف شبیه سازی چوب طبیعی طراحی و تولید شده اند و محصول نهایی فوق العاده زیبا خواهد بود که به سختی میتوان بین آن و چوب طبیعی تفاوت قائل شد.

اگر علاقه مند هستید مطالب تکمیلی را از بهترین ورق ام دی اف بخوانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

MDFPLAN

گروه طراحی داخلی پلنرس طراحی انواع فضاهای داخلی و نما. تنها مرکز طراحی تخصصی کابینت آشپزخانه با تحویل سه ساعته در کشور. مشاوره رایگان:02191302991

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید