اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009025541217415

راهنمای خرید پکیج دیواری و زمینی

کد: 140009025541217415

https://bit.ly/3nLZhof

، تهران , (اخبار رسمی): پکیج امروزه یکی از بهترین سیستم‌های گرمایشی در ساختمان ها است. پکیج میتواند گرمای مورد نیاز محیط و همچنین آب گرم مصرفی آپارتمان را فراهم کند. در این مطلب نکات خرید پکیج را مورد بررسی قرار داده ایم. با مطالعه این مطلب می توانید پکیج گرمایشی متناسب با نیاز خود را به سهولت انتخاب و خریداری نمایید.

راهنمای خرید پکیج دیواری و زمینی
راهنمای خرید پکیج دیواری و زمینی

یکی از بهترین سیستم‌های گرمایشی در ساختمان های کنونی استفاده از پکیج گرمایشی است که جایگزین موتورخانه‌ها شده است. این وسیله براحتی میتواند گرمای مورد نیاز محیط و همچنین آب گرم مصرفی آپارتمان را فراهم کند. مشکلات موتورخانه ها با تجهیزات گران قیمت و نیاز به افراد متخصص بسیاری از سازندگان را مجاب میکند تا استفاده از پکیج دیواری را جایگزینی مناسب برای موتورخانه مرکزی در نظر بگیرند.

مزیت‌های پکیج گرمایشی دیواری و زمینی چیست؟

از مهم‌ترین مزیت‌های پکیج می‌توانیم به راندمان حرارتی بالاتر، حذف لوله‌کشی‌های گسترده و حذف موتورخانه، سهولت در نصب،  راه اندازی، سرویس و نگهداری پکیج های گرمایشی اشاره کنیم. 

همچنین امنیت پکیج های گرمایشی بیشتر از موتورخانه‌ها و آبگرمکن‌های دیواری است، ضمن آنکه بازدهی بیشتری در مصرف انرژی دارند. هزینه‌ تعمیرات و نگهداری پکیج‌ کمتر است. کار کردن با صدای کم، تامین فوری آب گرم و ساختار دوستدار محیط زیست نیز از سایر مزیت‌های پکیج محسوب می‌شود.

پکیج های گرمایشی در انواع پکیج دیواری و زمینی  و پکیج های گرمایشی تک مبدله و یا پکیج گرمایشی دو مبدله تقسیم بندی می‌شوند.

برای خرید یک پکیج دیواری مناسب به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای انتخاب بهترین پکیج گرمایشی برای خرید به موارد زیر توجه نمایید:

فضای مورد نظرتان چند متر مربع است؟

متراژ فضای مورد نظر ظرفیت پکیج را تعیین میکند، ظرفیت پکیج های گرمایشی برای مدل های دیواری معمولا از ۲۲۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ کیلو وات می باشد. اگر فضای شما بزرگتر از ۲۰۰ متر باشد استفاده از پکیج های گرمایشی در نوع زمینی به شما پیشنهاد می شود. 

ظرفیت پکیج دیواری منتخب شما باید با فضای داخلی ساختمان متناسب باشد.

 کاربری و موقعیت جغرافیایی فضای مورد نظر

نوع کاربری تعیین می کند روزانه به چه میزان آب گرم مصرفی نیاز دارید، ممکن است نوع کاربری در تعیین ظرفیت پکیج نیز تاثیر گذار خواهد بود. همچنین تفاوت هایی که در محیط های جغرافیایی مختلف وجود دارد تاثیر بسزایی در تعیین پکیج گرمایشی خواهد داشت.

هدف از نصب پکیج گرمایشی چیست؟ گرم نمودن فضای محیط یا گرم نمودن آب مصرفی یا هردو؟

اگر قصد خرید پکیج گرمایشی با هدف فقط گرمایش محیط را دارید یا فقط هدفتان داشتن آب گرم مصرفی است میتوانید از پکیج های تک مبدل که قیمت کمتری دارند استفاده کنید؛ اما اگر میخواهید از پکیج جهت گرم نمودن فضا و آب گرم مصرفی استفاده کنید پیشنهاد میکنیم حتما از پکیج های گرمایشی دو مبدله انتخاب و خریداری نمایید.

محل نصب پکیج

پکیج های دیواری به دودسته فن دار و بدون فن تقسیم می شوند که متناسب با محل نصب نوع آن انتخاب میشود. پکیح‌های فن دار دارای محفظه احتراق بسته هستند و می‌توانند خارج از منزل نصب شوند. اما نوع بدون فن این دستگاه، می‌بایست حتما درون آپارتمان نصب شود.

انتخاب پکیج با توجه به موقعیت دودکش

در طبقات بالای آپارتمان که طول عمودی لوله دودکش کمتر از 3 متر است باید پکیج فن دار نصب شود. ولی در طبقات پایین که طول افقی لوله دودکش کم است (یعنی کمتر از 1 متر باشد) می توان از پکیج بدون فن استفاده نمود. برای ایمنی از گازهای سمی حاصل از احتراق بهتر است از پکیج های فن دار با دودکش دو جداره استفاده شود.

همچنین اگر بنا به هر دلیل امکان استفاده از پکیج های فن دار نبود باید از پکیج هایی استفاده شود که مجهز به سنسور حرارتی دودکش هستند سنسور حرارتی دودکش انسداد و گرفتگی دودکش را هشدار داده و سپس خاموش می شود.

توجه به مبدل حرارتی پکبج

اگر سیستم مورد نظر گرمایش از کف باشد بهتر است از پکیج های کندانسیک استفاده شود تا مصرف گاز پکیج کمتر شده  و در صورت استفاده از فن کویل برای گرمایش بهتر است که از پکیج مخزن دار استفاده شود تا به هنگام استفاده از آب گرم صرفی، فن کویل باد سرد نزند.

نوع سوخت در دسترس

هنگام خرید پکیج های دیواری و زمینی باید به نوع سوخت مصرفی آن‌ها و نوع سوخت در دسترس توجه نمایید.

در حال حاضر اکثر پکیج های گرمایشی موجود در بازار از سوخت گاز شهری استفاده میکنند، البته تعداد محدودی از انواع آنها نیز با برق کار میکنند که مناسب مناطقی است که تحت پوشش لوله کشی گاز شهری نیستند.

ارائه خدمات پس از فروش

پکیج مورد نظر خود را از شرکتی خریداری کنید که خدمات پس از فروش خوبی ارائه دهد و قابل اعتماد ، اصطلاحا برند معروف و شناخته شده ای باشد و قابلیت پشتیبانی از قطعات پکیج های تولید خود را داشته باشد. بهترین برندهای پکیج های خارجی موجود در ایران مربوط به شرکت های ایتالیایی می باشد که قیمت های بالاتری نیز دارند ولی برندهایی چون پکیج بوتان و ایران رادیاتور نیز از اعتبار بسیار خوبی برخوردارند.

با توجه به موارد ذکر شده می توانید بهترین پکیج گرمایشی متناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بامین تهویه

طراحی ، تولید و ساخت سیستم های تهویه مطبوع طراحی و ساخت سیستم های رطوبت زن و رطوبت گیر صنعتی اعزام کارشناس جهت بازدید و مشاوره پروژه فروش تخصصی سیستم های حرارت مرکزی ،تهویه مطبوع تجهیزات تبرید و استخر سونا و جکوزی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل