اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009085549517415

فواید خرید دستگاه تصفیه هوا

کد: 140009085549517415

https://bit.ly/3d1ktjP

، تهران , (اخبار رسمی): سالانه افراد زیادی به دلیل آلودگی هوا و پدیده وارونگی در فصول سرد سال، به بیماری آسم مبتلا می شوند. هوای محیط های بسته مانند ساختمان ها، منازل می تواند چندین برابر از هوای فضاهای بیرون آلوده تر باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد برای بهتر نفس کشیدن، از دستگاه های تصفیه هوا استفاده می کنند.

فواید خرید دستگاه تصفیه هوا
مزایای دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا با از بین بردن ذرات آلاینده مانند گرد و غبار، گرده، موهای حیوانات و... هوای محیط را تصفیه می کند و با انجام فیلتراسیون چند مرحله ای هوایی پاک و تمیز را در میحط منتشر می کند.

اگر از خارش چشم، تنگی نفس ناشی از آسم های آلرژیک و یا سوزش و آبریزش بینی رنج می برید، خرید دستگاه تصفیه هوا امری ضروری است. دستگاه تصفیه هوا ، با از بین بردن ذرات آلاینده مانند گرد و غبار، گرده، موهای حیوانات و حتی کپک ها هوای محیط مربوطه را تصفیه می کند و با انجام فیلتراسیون چند مرحله ای هوایی پاک و تمیز را در میحط منتشر می کند.در دامه با مهم ترین فواید خرید دستگاه تصفیه کننده هوا آشنا می شوید.

مهم ترین فواید خرید دستگاه تصفیه هوا

سالانه افراد زیادی به دلیل آلودگی هوا و پدیده وارونگی در فصول سرد سال، به بیماری آسم مبتلا می شوند. همان طور که در مطالب قبل بدان اشاره شد، هوای محیط های بسته مانند ساختمان ها، منازل می تواند چندین برابر از هوای فضاهای بیرون آلوده تر باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد برای بهتر نفس کشیدن، از دستگاه های تصفیه هوا استفاده می کنند.

به دنبال زندگی سالم هستید؟

یکی از مشکلات آلاینده های هوا این است که ما دقیقا نمی توانیم از میزان اثرات طولانی مدت آن ها رهایی یابیم. تاکنون بسیاری از مواد خطرناک شیمیایی مورد آزمایش قرار گرفته اند و نتیجه تاثیرات آن ها روی بدن انسان در اختیار عموم قرار گرفته است. از سوی دیگر با وجود اینکه هشدارهای لازم درباره آلودگی های هوا داده شده، اما هنوز بسیاری از افراد به دلیل آنکه چشم غیر مسلح آن ها آلاینده ها را نمی بیند، آلودگی هوا را جدی نمی گیرند. این در حالیست که یک دستگاه تصفیه هوا به همان اندازه که خوردن غذا و آب سالم مهم است تنفس هوایی پاک و سالم ، برای داشتن زندگی سالم از اهمیت بالایی برخوردار است.

 شما در خانه، آپارتمان یا فضای بسته زندگی می کنید؟

دیوارهایی که برای پناه دادن و محافظت از ما مورد استفاده قرار می گیرند، مواد شیمیایی موجود در هوا، گازها، بو و ذرات را نیز به دام می اندازند. سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرده که هوای منازل 2 تا 5 برابر از هوای بیرون آلوده تر می باشد. یکی از مهم ترین فواید خرید دستگاه تصفیه هوا این است که می توانید از پاک بودن فضای داخلی خانه خود اطمینان حاصل نمایید.

در خانه یک خانم باردار ، کودک و یا یک سالمند یا زندگی می کند؟

بدن کودکان در حال رشد، مانند یک انسان بالغ عمل نمی کند. این موضوع در ارتباط با جنین در حال رشد و سالمندان نیز صدق می کند؛ بدن این افراد در برابر انواع مواد آلوده آسیب پذیرتر است، لذا می توانند به راحتی آلودگی ها را جذب کرده و بیمار شوند. از سوی دیگر سیستم ایمنی این دسته از افراد ضعیف تر از سایرین می باشد به همین دلیل هرگونه آلودگی به خصوص آلودگی هوا، می تواند روی آن ها تاثیرات منفی زیادی داشته باشد. 

شما از آلرژی و یا آسم رنج می برید؟

ذرات موجود در هوا مانند گرد و غبار سبب تشدید آلرژی ها می شوند، همچنین مواد موجود در تمیز کننده ها، الیاف فرش و مبلمان و ... به این حساسیت ها دامن میزند. به همین دلیل دستگاه های تصفیه هوا با فیلتر هپا ، می توانند به میزان 99 درصد میزان آلاینده های موجود در هوا را کاهش دهند.

در نزدیکیه باغ و گل و گیاهان زندگی می کنید؟

گل و گیاهان یکی از منابع اصلی آلرژی محسوب می شوند. گرده های گیاهان به راحتی در هوا پراکنده شده و در خانه شما نفوذ می کنند. برای رهایی از آن ها این دستگاه تصفیه کننده هواست که می تواند به خوبی عمل کند .

سیستم ایمنی بدن شما تضعیف شده است؟

هنگامی که سیستم ایمنی بدن در اثر بیماری یا برخی معالجات پزشکی ضعیف می شود، بدن ممکن است نتواند خود را از آلاینده های سمی به طور مؤثری نجات دهد. این دسته از افراد بیشتر از سایرین در معرض ابتلا به بیماری های مختلف از جمله ویروس ها و عفونت های پراکنده در هوا قرار خواهند گرفت.

دستگاه های تصفیه هوا با استفاده از سه روش؛ تصفیه به کمک فیلتر، بارش الکترواستاتیک و یونیزه کننده می توانند آلاینده های موجود در هوا را از بین برده و هوایی پاک، سالم و تمیز در محیط ایجاد کند.                                                        

با این حال، سازمان حفاظت محیط زیست در مورد خطر ازن ایجاد شده توسط برخی از دستگاه های تصفیه کننده هوا از روش های الکترواستاتیک و یونیزه کننده هشدار می دهد. این در حالیست که دستگاه هایی که با روش تصفیه کردن به کمک فیلتر، هوا را پاک می کنند، به مراتب سالم تر از سایر انواع دستگاه های تصفیه هوا محسوب می شوند. مهم ترین نکته در خرید دستگاه تصفیه هوا، خرید یک دستگاه با کیفیت و قیمت مناسب است تا در نهایت به شما هوایی تصفیه شده، تمیز و پاک ارائه دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بامین تهویه

طراحی ، تولید و ساخت سیستم های تهویه مطبوع طراحی و ساخت سیستم های رطوبت زن و رطوبت گیر صنعتی اعزام کارشناس جهت بازدید و مشاوره پروژه فروش تخصصی سیستم های حرارت مرکزی ،تهویه مطبوع تجهیزات تبرید و استخر سونا و جکوزی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید