اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009145557717018

یافتن ایده هایی برای طراحی سقف آشپزخانه

کد: 140009145557717018

https://bit.ly/31m1jDn

، تهران , (اخبار رسمی): سقف آشپزخانه در طراحی آشپزخانه اغلب نادیده گرفته می شود ، اما به عنوان یک بوم سفید خوب برای طراحی معماری و تزئینی عمل می کند.. آشپزخانه مکانی است که دوستان و خانواده برای تجدید دیدار، دور هم جمع می شوند. با قرار دادن یک طرح سقف منحصر به فرد که سبک فردی شما را نشان می دهد ، این مکان را خاصتر کنید.

طراحی سقف آشپزخانه
یافتن ایده هایی برای طراحی سقف آشپزخانه

از محصولات روشنایی LED، به عنوان بخشی از طراحی سقف استفاده کنید. هنگام طراحی سقف می توانید با روش های مناسب نور ،کارهای بزرگی انجام دهد.از سبک های معاصر شیک، تا تهیه ظاهر سنتی با استفاده از لوستر ها.

وقتی به سقف خانه های خود فکر می کنیم ، چیزی که معمولاً به ذهن ما خطور می کند تخت و سفید است. تعداد کمی از افراد به فکر انداختن یک طراحی سقف متمایز برای اتاق خواب ، محل زندگی و آشپزخانه هستند. سبک های سقف معمولاً آخرین چیزی است که ما هنگام تزئین خانه های خود تصور می کنیم ، اما می تواند منطقه ای با ویژگی متمایز را ارائه دهد که مطلقا هیچ سطح از وسایل و اثاثیه قادر به انجام آن نیست. بزرگترین نکته در مورد طراحی سقف عالی توجه را به خود جلب می کند این است که برای رسیدن به ظاهر دلخواه خود نیازی به بازسازی کامل خانه خود ندارید. همچنین می توانید روش های عالی اقتصادی مانند خرید کاشی های سقفی قهوه ای ، برای تغییر طرح سقف پیدا کنید. یا اگر به دنبال چیز پیچیده تری هستید ، می توانید کاشی های طلا یا طرح های منقوش ، را امتحان کنید. سرانجام ، درصورتی که آماده صرف هزینه برای طراحی سقف هستید ، می توانید صرفاً با یک پیمانکار کار کنید و همچنین کل سقف را دوباره بازسازی کنید!

ایده هایی برای سقف آشپزخانه مدرن .

  •  سقف چوبی

بدیهی است که ما به ظاهر چوب به عنوان یک عنصر تزئین ، چه روی زمین ، روی دیوار و سقف واکنش نشان می دهیم. چوب احساس دنجی و همچنین گرمی را ایجاد می کند – بهترین حس برای یک آشپزخانه. استفاده از سقف چوبی یکی از ایده های سقف ارزان قیمت است که می توانید امتحان کنید. یک سقف چوبی با جزئیات معماری را اضافه کنید ، این کار اتاق شما را با رنگ و بافت غنی می کند و به گچ سقف یا حتی دیوارهای خشک روح می دهد. چوب های سقف را می توان با استفاده از روش های توصیه شده نصب مستقیم ،روی سقف موجود نصب کرد.

  •  سقف های فلزی

سقف های کاذب فلزی ایده ای زیبا برای طراحی سقف آشپزخانه است. از این سبک بیشتر در آشپزخانه های صنعتی استفاده می کنند. متریال ویژه سقف های فلزی، آلومینیوم است که در برابر بخار گرما و رطوبت فراوان آشپزخانه ای صنعتی مقاوم است.

  •  کاشی های زینتی

کاشی های سقفی الیاف معدنی با ابعاد 12 در 12 گچ معمولی و همچنین قلع های فشرده بصری در بازار موجود است و برای سقف آشپزخانه می توانید از آنها استفاده کنید. امکان چسباندن این کاشی ها با چسب کاشی روی سقف وجود دارد.

  •  طراحی قسمت کوچکی از سقف آشپزخانه

درصورتی که فضای قابل توجهی داشته باشید که کاملاً باز باشد و بخواهید کمی جدایی ایجاد کنید ، یا حتی وقتی به دنبال ایده های سقف اقتصادی هستید ، این طرح سقف، ممکن است یکی از موارد مناسب شما باشد. این ایده، جزئیات را فقط به درصدی از آشپزخانه اضافه می کند . به عنوان مثال ، یک قسمت کوچک واقع در بالای جزیره. باید بگوییم که این سبک ،یکی از بهترین ایده های سقف ارزان قیمت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

MDFPLAN

گروه طراحی داخلی پلنرس طراحی انواع فضاهای داخلی و نما. تنها مرکز طراحی تخصصی کابینت آشپزخانه با تحویل سه ساعته در کشور. مشاوره رایگان:02191302991

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه