اطلاعات تماس
  • 021556***** - 091217*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009275583117796

معرفی برند ژوپینگ و بدلیجات ژوپینگ

کد: 140009275583117796

https://bit.ly/3GXtI1k

، تهران , (اخبار رسمی): زیورآلات و بدلیجات در دنیای امروزی بسیار متنوع بوده و می‌توان گفت در عصر حاضر دریایی از برند های زیورآلات و انواع آن ‌ها موجود می‌باشد‌.

معرفی برند ژوپینگ و بدلیجات ژوپینگ
بدلیجات عمده ژوپینگ

بدلیجات ژوپینگ با نام شوپینگ هم شناخته شده و نام انگلیسی و جهانی آن XUPİNG می باشد. این برند معروف در کشور چین در سال ۱۹۹۱ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید زیورآلات باکیفیت آغاز کرد.

بدلیجات عمده ژوپینگ

زیورآلات و بدلیجات در دنیای امروزی بسیار متنوع بوده و می‌توان گفت در عصر حاضر دریایی از برند های زیورآلات و انواع آن ‌ها موجود می‌باشد‌. یکی از معروف ‌ترین برند های بدلیجات در سرتاسر دنیا برند ژوپینگ نام دارد.

بدلیجات ژوپینگ با نام شوپینگ هم شناخته شده و نام انگلیسی و جهانی آن XUPİNG می باشد. این برند معروف در کشور چین در سال ۱۹۹۱ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید زیورآلات باکیفیت آغاز کرد. در ابتدا برند ژوپینگ فقط در چین شناخته‌شده بود، ولی امروزه این برند بسیار محبوب شده و به بسیاری از کشور های اروپایی، آسیایی، ایران و حتی آمریکا هم صادر می‌شود. بدلیجات عمده ژوپینگ به دلیل کیفیت بسیار بالا در مقابل قیمت بسیار مناسب طرفداران زیادی را به خود جلب کرده‌ است.

بدلیجات ژوپینگ

زیورآلات ژوپینگ در بسیاری از کشور ها همچون تایلند، برزیل، کره، ویتنام، آلمان، هند و ایتالیا سرمایه‌گذاری کرده و محصولات خود را به عرضه جهانی گذاشته است. محصولات کمپانی ژوپینگ شامل تمام زیورآلات مصرفی مانند گردنبند، دستبند، النگو، انگشتر، گوشواره، پابند، آویز و غیره می‌باشد که هم به‌ صورت تکی و هم به‌ صورت ست و نیم ست قابل خریداری هستند.

بدلیجات ژوبینگ در تمامی نمایندگی بدلیجات ژوپینگ در سر تاسر دنیا دارای طرح ‌های اسپرت و مجلسی بوده که افراد با هر سلیقه ‌ای می‌توانند از محصولات این کمپانی خرید نمایند.

جنس فلز استفاده‌ شده در این محصولات از جنس مس بسیار باکیفیت می‌باشد که روی این فلزات را با روکش‌ هایی از جنس رادیوم و یا طلای هیجده عیار و بیست و چهار عیار می پوشانند.

علت استفاده از روکش بر روی فلز مس در محصولات کمپانی ژوپینگ، جلوگیری از ایجاد حساسیت بر پوست افراد و همچنین ایجاد درخشش و دوام عمر این زیورآلات می‌باشد.

رنگ آلیاژهای به‌ کار رفته در بدلیجات ژوپینگ بسیار خاص و منحصربه‌فرد بوده و متفاوت از سایر زیورآلات است و به رنگ‌ طلایی متمایل به رز گلد به عرضه می‌رسد.

نگین‌ های به‌ کار رفته در بدلیجات ژوپینگ

نگین ‌های به‌ کار رفته شده در بدلیجات ژوپینگ از جنس زیرکن های معدنی و اتمی بوده و همچنین از کریستال های برند معروف و شناخته‌شده سواروسکی هم استفاده میشود.

کمپانی سواروسکی متعلق به کشور اتریش بوده که در سال ۱۸۹۵ در این کشور تأسیس شده است و محصولات آن کریستال ‌های تزئینی، جواهرات، شیشه ،نگین و لوازم جانبی لوکس برای زیورآلات است.

نگین‌های سواروسکی در تمامی زیورآلات ژوپینگ مانند گردنبند، انگشتر، دستبند و غیره استفاده می‌شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. دلیل محبوبیت استفاده از نگین‌های سواروسکی درخشش خیره‌ کننده‌ این نگین ‌ها و تراش بسیار زیبا و ظریف آن ‌ها می‌باشد که دوام عمر بسیار بالایی هم داشته و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند.

نحوه تشخیص بدلیجات ژوپینگ اصل از تقلبی

یکی از راه ‌های تشخیص بدلیجات اصل ژوپینگ از بدلیجات تقلبی، نام کمپانی و نشان و لوگوی حک‌ شده بر محصولات این برند است .تمامی محصولات تولیدی ژوپینگ بر روی قسمتی از زیورآلات خود دارای نشان حک‌ شده از برند ژوپینگ می‌باشند و همچنین بسته‌ بندی استاندارد و شیکی دارند.

از دیگر راه‌ های تشخیص، رنگ این زیورآلات است. همان‌طور که گفته شد رنگ طلایی بدلیجات ژوپینگ به رنگ رز گلد متمایل است که می‌توان از این طریق بدلیجات فیک و اصل ژوپینگ را از یکدیگر تشخیص داد. همچنین خریداری بدلیجات از جایی مطمئن و معتبر هم می‌تواند شما را در انتخاب زیورآلات اصل ژوپینگ کمک بخشد.

توصیه می شود حتماً و قطعاً بدلیجات این برند را هم بصورت تک و هم به صورت بدلیجات عمده ژوپینگ از نمایندگی های رسمی این برند خریداری نمایید.

مزایای استفاده از برند ژوپینگ

از جمله مزایا استفاده از بدلیجات این برند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

· کیفیت بسیار بالا و ظرافت این محصولات در مقابل قیمت بسیار مناسب

· دوام عمر بالای زیورآلات

· تنوع در طرح مطابق با هر سلیقه و سبک

· ضدآب و ضد حساسیت بودن این محصولات و عوض نشدن رنگ در استفاده به مدت طولانی

· استفاده از بهترین و با کیفیت‌ ترین مواد خام در تولید زیورآلات

شرکت بازرگانی آسیا استار به عنوان نمایندگی رسمی بدلیجات ژوپینگ در داخل کشور است. مشتریان می‌توانند به‌ صورت حضوری و آنلاین از این شرکت بازرگانی، تمامی محصولات ژوپینگ را انتخاب و با قیمتی بسیار مناسب هم بصورت عمده و هم بصورت تک خریداری نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرگانی آسیا استار | بدلیجات عمده

شرکت بازرگانی آسیا استار به عنوان اولین و برترین واردکننده انواع اکسسوری و بدلیجات از معتبرترین تولیدکننده های زیورآلات در سراسر دنیا، بیش از 15 سال است که همراه تیم متخصص و حرفه ای خود اقدام به پخش عمده، فروش حضوری و فروش آنلاین کاملترین مجموعه بدلیجات در کشور نموده است. در این راستا مدیریت مجموعه آسیا استار به عنوان نمایدگی رسمی و واردکننده مستقیم بدلیجات، همواره سعی در ارائه ارزانترین قیمت ممکن داشته و دارد.

اطلاعات تماس
  • 021556***** - 091217*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش