اطلاعات تماس
  • 021556***** - 091217*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101225808417796

10 برند برتر بدلیجات در دنیا

کد: 140101225808417796

https://bit.ly/3ut3vod

، تهران , (اخبار رسمی): با استفاده از انواع بدلیجات علاوه ‌بر صرفه ‌جویی در هزینه ‌های بسیار بالای تهیه انواع طلا و جواهرات بدون نگرانی می‌ توان اقدام به تهیه انواع بدلیجات مختلف در طرح ‌های متنوع و گوناگون به‌صورت متداول کرد.

10 برند برتر بدلیجات در دنیا
بدلیجات عمده

بدلیجات ژوپینگ برندی است که در زمینه تولید و توزیع انواع بدلیجات با انواع برند های به ‌روز و مطرح دنیا رقابت می ‌کند.

امروزه استفاده از بدلیجات در طرح ‌ها و رنگ ‌های متنوع در انواع برند ها جایگاه بسیار ویژه‌ای در عرصه مد و علاقه‌ مندان به آن دارد. به‌ طورکلی زیبایی و زیباتر دیده شدن در بین افراد با جنسیت های مختلف و سنین گوناگون بسیار حائز اهمیت است. البته استفاده از انواع زیورآلات در بین خانم ‌ها در سنین مختلف قابل‌توجه ‌تر و بیشتر از آقایان است اما انواع زیورآلات در بین آقایان نیز طرف ‌داران زیادی دارد.

استفاده از انواع بدلیجات و زیورآلات با توجه به شرایط مکانی و مناسبت‌ های مختلف و همچنین ست کردن آن ها با توجه به نوع و رنگ لباسی که به تن داریم بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار دارد. بخصوص امروزه با توجه به تورم و افزایش بها و قیمت انواع طلا، جواهرات و زیورآلات مختلف استفاده از انواع بدلیجات بسیار پرطرف‌دار و محبوب تر از قبل شده ‌است.

با استفاده از انواع بدلیجات علاوه ‌بر صرفه ‌جویی در هزینه ‌های بسیار بالای تهیه انواع طلا و جواهرات بدون نگرانی می‌ توان اقدام به تهیه انواع بدلیجات مختلف در طرح ‌های متنوع و گوناگون به‌صورت متداول کرد. نکته بسیار مهمی که در استفاده از انواع بدلیجات در بین طرف ‌داران آن بسیار حائز اهمیت است ثابت بودن رنگ آن و ضد حساسیت بودن انواع بدلیجات می‌ باشد.

درنتیجه برای انتخاب مناسب و مطمئن بدلیجات مورد نیاز خود بهتر است انواع بدلیجات را با برند های مختلف دنیا را بشناسیم تا بتوانیم با اطمینان بدلیجات مورد نیاز خود را تهیه نماییم.

برترین برند های بدلیجات

از جمله برترین برند های بدلیجات در دنیا میتوان به برند های زیر اشاره کرد:

برند ژوپینگ

با اطمینان و قاطعیت می ‌توان گفت که در میان انواع برند های روز دنیا برند ژوپینگ معتبرترین و پرطرف‌دارترین برند بدلیجات در دنیا است. افرادی که فقط برای یک ‌بار محصولات ژوپینگ را خریداری و استفاده کرده‌ اند برای بار دوم و بار ها با اطمینان و خیالی آسوده تمامی بدلیجات خود را با این برند معتبر خریداری می ‌کنند.

بدلیجات ژوپینگ کاملاً مشابه طلا در تنوع بسیار زیاد مناسب استفاده خانم ‌ها و آقایان تولید می ‌شوند. انواع انگشتر، حلقه ‌های ست، دستبند های زنانه و مردانه، پابند، گردنبند، پلاک و زنجیر، انواع گوشواره‌ های میخی و آویزی، انواع نیمست های ظریف ژوپینگ با طراحی‌ های بسیار زیبا کاملاً مشابه طلا تولید و توزیع می ‌شوند. 

شرکت آسیا استار نمایندگی رسمی بدلیجات ژوپینگ در ایران می‌ باشد. این شرکت معتبر و بزرگ بدلیجات ژوپینگ را به‌ صورت عمده به سراسر کشور ارسال می ‌کند.

عزیزانی که در زمینه تهیه و فروش انواع بدلیجات فعالیت دارند می‌ توانند با تهیه بدلیجات ژوپینگ از شرکت آسیا استار که نمایندگی رسمی و معتبر ژوپینگ است کسب‌ و کار خود را در این زمینه رونق بخشند و مشتریان همیشگی خود را کاملاً راضی و ثابت نگاه دارند.

برند‌سواروسکی  Swarovski

برند سواروسکی با قدمتی ۱۰۰ ساله که ساخت کشور اتریش است به دلیل الماس ‌ها و کریستال‌ های به کار برده شده در جواهرات خود بسیار مورد توجه قرار دارد. نگین‌های سواروسکی از ترکیب عناصری از ماسه، شن و شیشه هستند که به زیبایی جلا داده ‌شده اند. این برند بسیار معروف و محبوب در تولید انواع بدلیجات کریستالی است.

برند JH JEWELRY

این برند شناخته‌ شده و محبوب در آسیا و به خصوص در کشور ما، ساخت چین است. جنس محصولات این برند بدلیجات از جنس کریستال، زیرکن و مروارید در طرح ‌ها و مدل ‌های کلاسیک است. به دلیل تنوع بسیار زیاد و قیمت مناسب آن این برند پرطرف‌دار به صورت گسترده به نقاط مختلف جهان ارسال می شود. 

 برند کارتیه  cartier

برند کارتیه مختص کشور پاریس است که ساخت و طراحی انواع زیورآلات و جواهرات لوکس خانواده ‌های سلطنتی را به‌ عهده داشته ‌است. این برند صاحب طرح‌ های منحصر بفردی است و تنها نقطه ضعف آن نداشتن تنوع در محصولات این برند است.

برند  CD

برند CD نیز از دیگر برند های ساخت بدلیجات چین است که انواع بدلیجات و زیورآلات از جنس کوارتز، زیرکن و کریستال را به‌صورت عمده تولید و روانه بازار می ‌کند.

 برند ZJ

این برند ساخت کشور چین بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد. به ‌طورکلی دلایلی همچون متنوع بودن محصولات این برند و قیمت مناسب آن موجب محبوبیت بدلیجات آن در میان طرف‌داران زیورآلات شده ‌است.

برند YSX

برند YSX همچون برند Zj ساخت کشور چین است و همچنین طرف‌داران بسیار زیادی در بین طرف ‌داران زیورآلات و بدلیجات دارد. این برند به نسبت سایر برند های مطرح دیگر بدلیجات همچون برند ژوپینگ، CD و JH از لحاظ کیفیت به مراقبت بیشتر و حساس ‌تری نیاز دارد.

برند مونت بلانک  Montblanc

این برند آلمانی محصولات خود را با تم دارک و تاریک تولید می‌کند که بسیار مورد توجه و محبوب جوانان می ‌باشد. محصولات متنوع این برند شامل گوشواره، دستبند، گردنبند، حلقه، دکمه سرآستین، گیره کراوات است که تماماً با مواد مرغوب و کیفیتی فوق‌العاده ساخته شده ‌اند. طراحی اسپرت مردانه و زنانه این برند موجب محبوبیت آن در بین طرف‌دارانش شده‌است.

 برند تیفانی  Tiffany

برند تیفانی که مختص یک شرکت جواهرسازی آمریکایی است فعالیت آن در زمینه ساخت و تولید انواع طلا، الماس، نقره و بدلیجات و کالاهای لوکس است. به دلیل طراحی‌های خاص و منحصر به ‌فرد این محصولات این برند و همچنین ظرافت بی‌نظیر و قیمت بسیار بالای آن، قدرت خرید محصولات این برند برای عموم افراد امکان ‌پذیر نمی ‌باشد، درنتیجه تهیه و استفاده از محصولات این برند مختص افراد خاصی است.

 برند شنل  channel

برند شنل نامی بسیار آشنا و شناخته‌ شده در عرصه مد و فشن است. فعالیت این برند بیشتر در زمینه مد و فشن از جمله تولید انواع عطر و ادکلن، لباس، ساخت انواع جواهرات و بدلیجات با طراحی های خاص می باشد.

در این مقاله تلاش شد با انواع برند های موجود و مطرح روز دنیا در زمینه تولید و توزیع انواع بدلیجات آشنا شویم، در میان تمام این برند ها برند ژوپینگ با توجه به کیفیت فوق ‌العاده محصولات آن، ثابت ماندن رنگ بدلیجات ژوپینگ و ضد حساسیت‌ بودن آن در کنار قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن این برند را به معتبرترین و مطمئن‌ترین برند روز دنیا تبدیل کرده‌ است.

بدلیجات ژوپینگ برندی است که در زمینه تولید و توزیع انواع بدلیجات با انواع برند های به ‌روز و مطرح دنیا رقابت می ‌کند. درنتیجه در انتخاب این برند معتبر جهت خرید بدلیجات عمده و تک به ‌هیچ ‌عنوان تردید و نگرانی نداشته باشید، زیرا تنها با یک ‌بار تهیه بدلیجات ژوپینگ برای همیشه مشتری دائمی این برند خواهید شد.

در صورت اقدام به تهیه عمده انواع بدلیجات با کیفیت و تنوع بسیار بالا و قیمت مناسب تنها کافیست به وب سایت رسمی آسیا استار به آدرس اینترنتی https://asiastarjewelry.com/ مراجعه نمایید. شرکت بازرگانی آسیا استار به‌عنوان نمایندگی معتبر و رسمی بدلیجات ژوپینگ انواع محصولات ژوپینگ را به صورت عمده در کمترین زمان ممکن برای شما عزیزان ارسال خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرگانی آسیا استار | بدلیجات عمده

شرکت بازرگانی آسیا استار به عنوان اولین و برترین واردکننده انواع اکسسوری و بدلیجات از معتبرترین تولیدکننده های زیورآلات در سراسر دنیا، بیش از 15 سال است که همراه تیم متخصص و حرفه ای خود اقدام به پخش عمده، فروش حضوری و فروش آنلاین کاملترین مجموعه بدلیجات در کشور نموده است. در این راستا مدیریت مجموعه آسیا استار به عنوان نمایدگی رسمی و واردکننده مستقیم بدلیجات، همواره سعی در ارائه ارزانترین قیمت ممکن داشته و دارد.

اطلاعات تماس
  • 021556***** - 091217*****
[نمایش اطلاعات]