اطلاعات تماس
  • 021556***** - 091217*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102105946317796

پیش ‌از خرید بدلیجات و زیورآلات به این نکات توجه داشته باشید

کد: 140102105946317796

https://bit.ly/3KA66kW

، تهران , (اخبار رسمی): همانطور که استفاده از بدلیجات دارای قوانین خاصی می ‌باشد، خرید آن هم دارای نکات قابل ‌توجهی است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

پیش ‌از خرید بدلیجات و زیورآلات به این نکات توجه داشته باشید.
بدلیجات عمده

خرید بدلیجات و زیورآلات برای افراد به ‌خصوص بانوان بسیار جذاب و دل‌پذیر بوده و با خرید و استفاده از آن ‌ها می ‌توانند استایل خود را تکمیل کرده و ظاهری مناسب و زیبا را خلق کنند.

در دنیای امروزی، تنوع زیورآلات در جنس، رنگ و طرح بسیار گسترش ‌یافته و در نقاط مختلف جهان استفاده می ‌شوند. بدلیجات از جنس‌ های مختلف فلزاتی همچون نقره، تیتانیوم، مس، برنج با روکش‌ های گوناگون و متریال هایی همچون پارچه، مهر، مروارید، سنگ، چرم و غیره ساخته می ‌شوند.

همانطور که استفاده از بدلیجات دارای قوانین خاصی می ‌باشد، خرید آن هم دارای نکات قابل ‌توجهی است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 نکات مهم در هنگام خرید بدلیجات

در هنگام خرید بدلیجات و زیورآلات حتما به نکات و موارد زیر توجه نمایید:

رنگ پوست

در هنگام خرید انواع بدلیجات مانند گردنبند، دستبند، گوشواره، انگشتر، پابند و غیره حتما به رنگ پوست خود توجه کنید. برای مثال افرادی که دارای رنگ پوست گندمی هستند، استفاده از زیورآلات طلایی و رز گلد برای آن‌ها مناسب بوده و افرادی که دارای رنگ پوست سفید هستند، بهتر است از زیورآلات نقره و به رنگ سفید استفاده کرده تا ظاهری جذاب و زیبا داشته باشند. همچنین افرادی که دارای رنگ پوست تیره و یا سبزه هستند، می‌توانند بدلیجات با ترکیب رنگ‌های طلایی و نقره‌ای را استفاده کنند.

فرم بدن

علاوه‌ بر توجه به رنگ پوست، در هنگام خرید بدلیجات به فرم بدن خود هم توجه کنید. افرادیکه دارای قد بلند و کشیده ‌ای هستند، بهتر است از گردنبند های بلند استفاده کرده و افراد ریز نقش از گردنبند های کوتاه استفاده کنند. همچنین اگر درشت هیکل هستید، باید از زیورآلات درشت و بزرگ استفاده کنید. در هنگام انتخاب بدلیجات به فرم صورت، گردن، دستان، سایز بدن و همچنین کوتاهی و یا بلندی قد توجه کرده و زیورآلاتی متناسب با استایل خود را خریداری کنید.

نکات قابل‌ توجه در هنگام خرید گردنبند

همان‌طور که گفته شد برای خرید گردنبند، اگر بلند قامت هستید از گردنبند های با طول بیش‌از ۴۵ سانتی ‌متر استفاده کرده و اگر قدی کوتاه دارید از گردنبند های کوتاه و به شکل v استفاده نمایید. همچنین اگر چاق هستید، از گردنبندهای کوتاه استفاده کرده تا توجه به قسمت شکم و پهلو کم باشد. افرادی که دارای صورت‌های گرد هستند، بهتر است از گردنبندهای با طول ۷۰ تا ۸۰ سانتی‌متر استفاده کرده و افرادی که دارای فرم صورت مستطیلی و کشیده‌ای هستند، استفاده از گردنبندهای کوتاه برای آن‌ها مناسب‌تر است.

نکات مهم قبل‌ از خرید انگشتر

اگر دستانی لاغر و کشیده دارید، بهتر است از انگشترهای ظریف و متوسط استفاده کرده و اگر انگشتان کوتاه و تو پر دارید از انگشترهای بزرگ و با ضخامت بیشتر استفاده نمایید. همچنین در هنگام خرید انگشتر علاوه‌بر نکات گفته‌شده حتماً به رنگ پوست خود توجه کرده و مطابق با آن انتخاب کنید

نکات مهم قبل‌ از خرید گوشواره

در هنگام خرید گوشواره حتما به قد خود توجه نمایید. برای مثال افرادیکه دارای قد کوتاه هستند، استفاده از گوشواره‌های هندسی برای آن‌ها مناسب بوده و افراد دارای قد های متوسط می‌توانند از هر گوشواره‌ای مطابق با استایل خود استفاده نمایند. افراد دارای قد بلند، بهتر است از گوشواره‌های بلند و آویز دار استفاده کرده تا فضای بین گوش‌ها و شانه پر شده و زیبا جلوه کند. اگر دارای صورتی با فرم گرد هستید، از گوشواره‌های آویز دار، مستطیلی و دوکی استفاده کرده و اگر فرم صورت تان بیضی‌شکل است، از گوشواره‌های دکمه‌ای، حلقه‌ای و گرد استفاده کنید.

مهم قبل‌ از خرید دستبند

در هنگام خرید دستبند به سایز مچ دست خود توجه کنید. کسانی که دارای مچ های ظریف و باریک هستند بهتر است از دستبندهای باریک استفاده کرده و افراد دارای مچ های توپر بهتر است از هر دستبندی بجز دستبندهای ظریف استفاده نمایند. برای مچ‌های متوسط هم انتخاب هر نوع از دستبند با سازهای گوناگون مناسب است.

در هنگام خرید به مکان و نوع لباس توجه نمایید

یکی دیگر از مهم‌ترین نکات مهم در خرید بدلیجات، توجه به چگونگی استفاده از آن‌ها در مکان‌های مختلف و چگونگی ست کردن آن‌ها با رنگ و نوع لباس است. به‌عنوان مثال بدلیجاتی که در میهمانی‌های کوچک و به‌ اصطلاح دورهمی ها استفاده می‌شوند، بسیار متفاوت از زیورآلاتی است که در میهمانی‌های رسمی به کار برده می‌شوند. همچنین ایجاد هماهنگی میان نوع لباس با نوع زیورآلات بسیار حائز اهمیت است. زیورآلاتی که با لباس‌ های تابستانه ست می‌شوند با زیورآلاتی که با لباس‌ های گرم و زمستانی ترکیب می‌شوند بسیار تفاوت داشته و باید به نحوه انتخاب درست آن‌ها توجه بیشتری داشت.

شرکت آسیا استار نمایندگی رسمی بدلیجات ژوپینگ در ایران بوده و با بیش‌از ۱۵ سال سابقه کاری در این زمینه توانسته‌ است به‌عنوان یکی از بهترین و معتبرترین پخش‌کننده زیورآلات و بدلیجات در ایران باشد.

 مجموعه آسیا استار محصولات خود را به‌ صورت بدلیجات عمده و تک در اختیار مشتریان خود قرار داده و تمامی محصولات این مجموعه همگی از برندهای مطرح جهانی بوده و دارای ضمانت رسمی از سوی شرکت می‌ باشند. برای خرید و سفارش محصولات آسیا استار و بدلیجات عمده، می‌توانید به آدرس درج‌ شده در سایت مراجعه کرده و علاوه‌بر مشاهده تنوع محصولات، خرید خود را  انجام دهید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرگانی آسیا استار | بدلیجات عمده

شرکت بازرگانی آسیا استار به عنوان اولین و برترین واردکننده انواع اکسسوری و بدلیجات از معتبرترین تولیدکننده های زیورآلات در سراسر دنیا، بیش از 15 سال است که همراه تیم متخصص و حرفه ای خود اقدام به پخش عمده، فروش حضوری و فروش آنلاین کاملترین مجموعه بدلیجات در کشور نموده است. در این راستا مدیریت مجموعه آسیا استار به عنوان نمایدگی رسمی و واردکننده مستقیم بدلیجات، همواره سعی در ارائه ارزانترین قیمت ممکن داشته و دارد.

اطلاعات تماس
  • 021556***** - 091217*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی