اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010155621417792

مشخصات و قیمت سامسونگ S22 پلاس، S22 و S22 اولترا

کد: 140010155621417792

https://bit.ly/3G0atnT

، یزد , (اخبار رسمی): چیزی تا معرفی 3 گوشی پرچمدار سامسونگ در سال 2022 نمانده‌است. به زودی 3 گوشی سامسونگ گلکسی s22 ، سامسونگ s22 پلاس و سامسونگ گلکسی s22 اولترا معرفی خواهند شد. در این جا اطلاعات و مشخصاتی از این گوشی ها موجود است که به بررسی این موارد می‌پردازیم.

همه آنچه در مورد 3 گوشی سامسونگ S22، سامسونگ S22 پلاس و S22 اولترا می‌دانیم
سامسونگ S22 اولترا در دو رنگ جدید قرمز و سبز

شایعات می گویند که پرچمدار جدید ممکن است در ماه فوریه با پشتیبانی احتمالی قلم S در نسخه اولترا که به جای گلکسی نوت عرضه شده، ارتقاء دوربین و اندروید 12 عرضه شود.

خط تولید سامسونگ گلکسی S22 ممکن است در چند ماه آینده عرضه شود، و ما در حال حاضر مشتاقانه منتظر آنچه این گوشی هوشمند ارائه می دهد هستیم. (در اینجا گوشی‌های هوشمند 2022 بیشتری را که در مورد آنها هیجان‌زده هستیم، بررسی کنید.)

شایعات می گویند که پرچمدار جدید ممکن است در ماه فوریه با پشتیبانی احتمالی قلم S، ارتقاء دوربین و اندروید 12 عرضه شود. و ما اکنون نگاهی اجمالی به آنچه گلکسی اس 22 اولترا می تواند در فروشگاه داشته باشد به لطف مطالب بازاریابی افشا شده توسط وبلاگ هلندی دریافت کرده ایم.

رویداد آگوست سامسونگ با دو گوشی تاشو جدید، گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3، در کنار آخرین ساعت هوشمند این شرکت، گلکسی واچ 4 و گلکسی بادز 2، ما را هیجان زده کرد. در ماه اکتبر، سامسونگ گزینه های بیشتری را برای سفارشی سازی تاشو خود به نمایش گذاشت. گوشی ها اگرچه هنوز دقیقاً نمی دانیم که سامسونگ چه زمانی گوشی شایعه شده گلکسی اس 22 را معرفی می کند، سری گلکسی اس 21 امسال در ژانویه معرفی شد، که می تواند به این معنی باشد که در اوایل ماه آینده شاهد عرضه پرچمدار جدید سامسونگ خواهیم بود.

سامسونگ گلکسی S21 با عملکرد همه جانبه خوب و تعادل بهتر ویژگی ها و قیمت ما را تحت تأثیر قرار داد. گلکسی اس 21 اولترا با تنظیمات دوربین باورنکردنی و توانایی خود در گرفتن عکس های بزرگنمایی عالی ما را شگفت زده کرد. پس سریال بعدی چطور؟ در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم سامسونگ S22 ممکن است به ارمغان بیاورد.

تاریخ انتشار گلکسی S22: ژانویه یا فوریه 2022؟
سامسونگ معمولاً گوشی‌های سری S خود را در ماه مارس عرضه کرد، اما در سال 2021 با راه‌اندازی خط S21 در ژانویه این روند را کاهش داد. این شرکت معمولاً یک چرخه ۱۲ ماهه به‌روزرسانی گوشی‌های خود را دنبال می‌کند، بنابراین در حال حاضر انتظار داریم که S22 در ژانویه ۲۰۲۲، احتمالاً در نمایشگاه فناوری CES یا در حوالی آن در لاس‌وگاس معرفی شود. سامسونگ قرار است در 4 ژانویه یک پیش نمایش CES برگزار کند، اما مشخص نیست که آیا گلکسی S22 ظاهر خواهد شد یا خیر.

همچنین ممکن است سامسونگ بخواهد فضای تنفس بیشتری به خط S21 بدهد و بتواند به برنامه عرضه در ماه مارس بازگردد. با این حال، افشاکننده Jon Prosser حدس می‌زند که گلکسی S22 در طی رویداد Unpacked سامسونگ در 8 فوریه 2022 معرفی شود، در حالی که Galaxy S21 FE در 4 ژانویه معرفی خواهد شد.


گلکسی اس 22 می تواند نمایشگر و باتری کوچک تری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد
سامسونگ می تواند اندازه صفحه نمایش کمی کوچکتر را برای سری Galaxy S22 ارائه دهد. طبق گفته افشاگر توییتر FrontTron، گلکسی اس 22 می تواند صفحه نمایش 6.01 اینچی، گلکسی اس 22 پلاس می تواند صفحه نمایش 6.55 اینچی و گلکسی اس 22 اولترا دارای صفحه نمایش 6.81 اینچی باشد. برای مقایسه، سری گلکسی S21 به ترتیب دارای نمایشگرهای 6.2، 6.7 و 6.8 اینچی هستند.

همچنین ممکن است باتری‌ها در سری گلکسی S22 کوچک‌تر باشند. FrontTron حدس می زند که S22 و S22 Plus به ترتیب دارای باتری های 3800 و 4000 میلی آمپر ساعتی خواهند بود. افشاکننده می گوید که گلکسی اس 22 اولترا سلول 5000 میلی آمپر ساعتی خود را حفظ خواهد کرد.

قیمت: قیمت گلکسی S22 چقدر خواهد بود؟
فروش سری گلکسی اس 20 تحت تأثیر قرار نگرفت و احتمالاً به قیمت های به طور کلی بالا، همراه با عدم اطمینان مالی گسترده برای بسیاری از مردم به دلیل همه گیر شدن، ارتباط زیادی دارد. S21 با تعویض پنل‌های پشتی شیشه‌ای با پلاستیک مقاوم، گوشی‌هایی را با قیمت‌های کمی مقرون‌به‌صرفه‌تر ارائه کرد. در اینجا تمام تفاوت های گلکسی S21 و S20 وجود دارد.

در زمان عرضه، قیمت پایه S20 در ایالات متحده 1000 دلار بود، در حالی که قیمت پایه S21 کمتر از 800 دلار بود. در حالی که انتظار نداریم سامسونگ سعی کند خط S22 را ارزان‌تر کند، اما فکر می‌کنیم این یک شرط مطمئن است که این شرکت سعی کند قیمت تقریبی S21 را به جای افزایش آن به سطح S20 مطابقت دهد.

باتوجه به مطالب درز پیدا کرده قیمت گلکسی S22 حدود 799 دلار، قیمت گوشی سامسونگ S22 پلاس حدود 999 دلار و قیمت اس 22 اولترا باید 1099 دلار باشد.


چند مدل: گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و S22 اولترا
مطمئناً سامسونگ انواع مختلفی از سری S22 را برای ارائه مشخصات مختلف با قیمت های مختلف ارائه می دهد. این احتمال وجود دارد که شاهد یک S22 پایه، به همراه یک مدل ارتقا یافته S22 Plus و یک مدل S22 Ultra با بهترین مشخصات و بالاترین قیمت باشیم. (در اینجا نحوه مقایسه انواع Galaxy S21، S21 Plus و S21 Ultra آمده است.)

این دستورالعملی است که سامسونگ در چند نسل اخیر از آن پیروی کرده است و به عنوان یک استراتژی کار می کند. برای کسانی که بودجه کمتری دارند، این امکان وجود دارد که این شرکت یک Galaxy S22 FE مقرون به صرفه‌تر نیز ارائه دهد (FE مخفف Fan Edition)، اگرچه با این محدوده عرضه نمی‌شود، زیرا ما حتی تا زمان بعدی انتظار S21 FE را نداریم. سال گلکسی S20 FE در اکتبر 2020، هشت ماه پس از خط تولید پرچمدار S20 عرضه شد. گوشی Fan Edition برای دستیابی به قیمت مقرون به صرفه‌تر، چند ویژگی و مشخصات هوشمند را قربانی کرد.

عکس‌های ظاهراً افشا شده از گلکسی S22 که توسط Prosser به اشتراک گذاشته شده است، نگاهی اجمالی به آنچه که این گوشی آینده ارائه می‌کند را به ما نشان می‌دهد. این تصاویر لبه های منحنی و پشتیبانی از قلم S را نشان می دهند. به گفته Prosser، پشت گوشی دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و سه لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید، 10 مگاپیکسلی تله فوتو 3X و تله 10 مگاپیکسلی 10X است.

مکس واینباخ، افشاگر فناوری، در توییتر از ادعای پروسر حمایت کرد و گفت: "من و جان تایید کردیم که تصاویر او قانونی هستند. این درست است."

قبل از تصاویر فاش شده به اشتراک گذاشته شده توسط Prosser، رندرهای LetsGoDigital و هنرمند دیجیتال جوزپه اسپینلی نشان می‌دهد که گوشی جدید سامسونگ می‌تواند طراحی مشابهی با سری گلکسی S21 داشته باشد و یک بلوک دوربین فلزی در گوشه سمت چپ بالا و یک دوربین سوراخ‌دار در آن قرار دارد. مرکز بالای نمایشگر LetsGoDigital و Super Roader، کارمند سابق سامسونگ در کره جنوبی، اطلاعاتی در مورد طراحی سری گلکسی S22 به دست آوردند و سپس به Spinelli سفارش دادند تا تصاویری از این گوشی را بر اساس این اطلاعات تهیه کند. این رندرها به ما نشان می‌دهند که Samsung Galaxy S22 چگونه می‌تواند باشد.

رندرهای قبلی که توسط Digit و Tipster @OnLeaks به اشتراک گذاشته شده بود نشان می دهد که Galaxy S22 Ultra می تواند طراحی مشابه گلکسی نوت 20 با شکافی برای قلم S و لبه های صاف در بالا و پایین گوشی داشته باشد. Digit و @OnLeaks همچنین پیشنهاد می‌کنند که مدل جدید Ultra سامسونگ دارای یک ماژول دوربین P شکل با تنظیم دوربین چهارگانه خواهد بود.

این رندر از Galaxy S22 Ultra که توسط Digit و @OnLeaks به اشتراک گذاشته شده است، شایعه شده گوشی هوشمند آینده را با اسلات S Pen، طراحی شبیه به Galaxy Note 20 و ماژول دوربین P شکل نشان می دهد.

همانطور که در بالا ذکر شد، گلکسی اس 22 اولترا نیز در یک پوستر ظاهراً فاش شده که توسط LetsGoDigital به دست آمده بود ظاهر شد. این پوستر برآمدگی دوربین گوشی، طراحی مربعی و پشتیبانی احتمالی قلم S را نشان می‌دهد، زیرا قلم در بالای گوشی نشان داده شده است.

Galaxy S22 می تواند از شارژ 65 واتی پشتیبانی کند
طبق گفته FrontTron، سامسونگ می تواند سری S22 را با پشتیبانی از شارژ 65 واتی ارتقا دهد. کارشناس اطلاعات در ماه جولای در توییتر پست کرد که شارژ سریع 65 واتی در مرحله آزمایش Rainbow RGB است، نام رمز شایعه شده برای سری S22. اگر این حدس و گمان صحت داشته باشد، S22 نسبت به سری گلکسی اس 21 و گلکسی نوت 20 که هر دو دارای شارژ 25 واتی هستند، زمان شارژ بسیار سریع تری را ارائه می دهد.

Ice Universe حدس می‌زند که گلکسی اس 22 اولترا از شارژ سریع 45 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. به گفته سرنخ‌زن، این کافی است تا گوشی را در 35 دقیقه تا 70 درصد شارژ کنید.

پردازنده Galaxy S22، نسخه اندروید و نمایشگر
سامسونگ تمایل دارد از تراشه‌های Qualcomm Snapdragon و پردازنده‌های Exynos خود در گوشی‌های سری S خود استفاده کند - بسته به منطقه - و ما کاملاً انتظار داریم که در سری S22 نیز همین کار را انجام دهد. اما می توان حدس زد که آنچه استفاده می شود نسل بعدی هر دو تراشه، احتمالا اسنپدراگون 895 و اگزینوس 2200 باشد.

در سال 2019، سامسونگ با شرکت تراشه‌های گرافیکی AMD برای قدرت گرافیک بهتر موبایل شریک شد، اما تاکنون هیچ گوشی سامسونگ مجهز به سخت‌افزار اختصاصی AMD را ندیده‌ایم. این امکان وجود دارد که S22 (یا به احتمال زیاد S22 Ultra) اولین گوشی AMD باشد که دارای عملکرد گرافیکی برتر برای بازی است.


همچنین این یک شرط مطمئن است که خط S22 اندروید 12 را اجرا کند - که در ژوئن امسال در رویداد I/O گوگل اعلام شد و اکنون برای دانلود در دسترس است - با تغییراتی در رابط کاربری خود سامسونگ، از جمله موارد اضافه شده مانند Samsung Health. Samsung Pay و نرم افزار دستیار مجازی بیکسبی آن.

بسته به اینکه کدام مدل را انتخاب کنید، تقریباً به طور قطع اندازه صفحه نمایش متفاوت خواهد بود. با خط S21، S21 پایه با 6.2 اینچ کوچکترین بود و S21 Plus همه چیز را به 6.7 اینچ رساند، در حالی که S21 Ultra دورتر را به 6.8 اینچ رساند. برخی شایعات اولیه حاکی از آن است که سامسونگ S22 و S22 Plus را اندکی کوچکتر خواهد کرد - به ترتیب 6.05 و 6.5 اینچ. همان شایعات حاکی از آن است که S21 Ultra تقریباً به همان اندازه باقی می‌ماند و مانند S21 Ultra، تنها مدلی در این محدوده خواهد بود که نرخ تجدید متغیر تا 120 هرتز را ارائه می‌کند.


دوربین گلکسی اس 22: وضوح 200 مگاپیکسل؟
برخی شایعات حاکی از آن است که این قهرمان S22 Ultra است که این بار شاهد هیجان‌انگیزترین ارتقاء دوربین خواهد بود. شنیدن این موضوع خوب است، زیرا دوربین S21 Ultra فوق العاده است، اما نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء زیادی نداشته است.

شایعات قبلی حاکی از آن است که این اولین گوشی سامسونگ با رزولوشن فوق العاده 200 مگاپیکسلی خواهد بود، بر اساس یک تیزر از حساب کاربری اگزینوس خود سامسونگ که دوربین گوشی 200 مگاپیکسلی را نشان می دهد. این یک ارتقاء بزرگ نسبت به S21 Ultra 108 مگاپیکسلی قبلی است و از نظر تئوری تصاویر با زوم واضح تر را امکان پذیر می کند. با این حال Ice Universe (از طریق GSM Arena) پیشنهاد کرد که این گوشی حسگر 108 مگاپیکسلی خود را حفظ خواهد کرد و مشخصات دوربین اصلی تقریباً مشابه S21 Ultra است.

Ice Universe همچنین حدس زد که سامسونگ می تواند یک سنسور 50 مگاپیکسلی RGBW و یک سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی را معرفی کند. Leaker Yogesh Brar به پیش بینی Ice Universe اضافه کرد و گفت که حسگر RGBW می تواند در سری Galaxy S22 نیز وجود داشته باشد.

اگرچه صحبت از زوم شد، شایعه شده است که S22 Ultra به جای تنظیم لنزهای زوم اپتیکال 3 یا 10 برابر برای جابجایی بین آنها، از زوم اپتیکال پیوسته برخوردار است. در حال حاضر، اگر روی S21 Ultra زوم کنید، مثلاً زوم 7 برابری داشته باشید که از ترکیب زوم اپتیکال و برش دیجیتال استفاده می‌کند، در نتیجه تصاویری با کیفیت پایین‌تر از زمانی که از لنز اپتیکال 10 برابری استفاده می‌کنید به نظر می‌رسند. زوم پیوسته امکان زوم اپتیکال بدون برش را در کل محدوده بزرگنمایی فراهم می کند.

با این حال، شایعات دیگر حاکی از آن است که مشخصات دوربین جدید گلکسی اس 22 اولترا ممکن است آنقدرها هم هیجان انگیز نباشد. بر اساس گزارش آگوست گلکسی کلاب، مدل اولترا گوشی هوشمند آینده سامسونگ می تواند همان سخت افزار دوربین گلکسی اس 21 اولترا را با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، پریسکوپ 10 مگاپیکسلی، تله فوتو 10 مگاپیکسلی و اولتراواید 12 مگاپیکسلی در خود جای دهد.

انتظار نمی رود مدل های پایه S22 و S22 Plus دوربین مشابهی دریافت کنند، بنابراین این سوال باقی می ماند که آیا S22 Ultra متمایز خواهد شد و صرف هزینه اضافی را توجیه می کند. انتظار می رود همچنان چندین لنز و سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی را ببینید.


رنگ ها: آیا گلکسی S22 می تواند در رنگ های شرابی و سبز عرضه شود؟
گلکسی S22 می تواند در رنگ سبز و قرمز تیره جدید عرضه شود. به گفته گلکسی کلاب، گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس در چهار رنگ سفید، مشکی، رزگلد و سبز عرضه خواهند شد. گفته می شود که گزینه سبز جدید شبیه به سبز فانتوم گلکسی زد فولد 3 است. گلکسی اس 22 اولترا در رنگ های سفید، مشکی و قرمز تیره جدید ارائه خواهد شد.

Ice Universe همچنین اخیراً تصویری از گلکسی S8 بورگوندی را با عنوان "بازگشت قرمز شرابی!" اگرچه افشاکننده مشخص نکرد که کدام مدل گلکسی در تصویر است، LetsGoDigital پست Ice Universe را با یک توییت جداگانه دنبال کرد که می‌گوید Galaxy S22 Ultra در رنگ‌های قرمز، سیاه و سفید شرابی انتظار می‌رود.

LetsGoDigital قبلاً حدس زده بود که در طول رویداد Unpacked سامسونگ در آگوست 2021، این شرکت ممکن است به گزینه‌های رنگی جدید احتمالی برای Galaxy S22 آینده اشاره کرده باشد. در یک نقطه از ارائه (حدود 46 دقیقه بعد)، هنگامی که سامسونگ در مورد سازگاری قلم S Pen با Galaxy Z Fold 3 صحبت می کند، عبارت "SS22 Colors" روی گوشی تاشو نوشته شده است. این متن در کنار پنجره‌ای جداگانه ظاهر شد که یک شلوار چهارخانه سبز روشن و یک بلیزر صورتی بچه‌گانه را نشان می‌داد که به عبارت «سبز پسته‌ای» و «صورتی فلامینگو» اشاره می‌کرد. این امکان وجود دارد که بتوانیم این رنگ‌های جدید را برای گلکسی اس 22 ببینیم، اما تا زمانی که این گوشی معرفی نشود، مطمئناً نمی‌دانیم.

ویژگی های اضافی Galaxy S22
ویژگی‌های اضافی مانند شارژ بی‌سیم، NFC برای پرداخت‌های بدون تماس، اتصال 5G و اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش، شرط‌های مطمئنی برای همه مدل‌های S22 هستند. همچنین این احتمال وجود دارد که سامسونگ به ارائه گزینه های ذخیره سازی پایه 128 گیگابایتی در همه مدل ها ادامه دهد، با ارتقاء تا 256 گیگابایت یا حتی 500 گیگابایت برای کسانی که فضای اضافی می خواهند.

با این حال، انتظار افزایش فضای ذخیره سازی را نداشته باشید، زیرا سری S21 گزینه اضافه کردن کارت های microSD را حذف کرده است. این یک ناامیدی واقعی بود، به خصوص در S21 Ultra، زیرا تصاویر با وضوح بالا و ویدیوهای 8K فضای زیادی را اشغال می کنند. انگشتان دست برای بازگشت، اما امید خود را بالا نبرید.

برای اطلاعات بیشتر، هر آنچه را که در مورد رویداد بعدی سامسونگ و گلکسی S21 FE می دانیم بررسی کنید. همچنین می توانید نگاهی به لیست علاقه مندی های Galaxy S22 CNET بیندازید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دهکده

بررسی، قیمت و خرید گوشی آیفون، سامسونگ و شیائومی فروشگاه اینترنتی دهکده محلی برای لیست قیمت، بررسی تخصصی و خرید گوشی موبایل مانند خرید و قیمت سامسونگ، قیمت آیفون اپل ،خرید شیائومی و قیمت شیائومی و زیر مجموعه‌هایش مانند گوشی پوکو و گوشی ردمی با قیمت ارزان است. فروشگاه اینترنتی دهکده با توجه به مشکلات خرید حضوری و آفلاین، خرید اینترنتی گوشی موبایل می‌تواند کمی این‌کار را ساده‌تر کند. اما این هم مخاطراتی دارد. اعتماد به فروشگاه اینترنتی و خرید از جای مطمئن با قیمت ارزان و بهترین کیفیت مانند فروشگاه اینترنتی دهکده راهکاری ساده است. خرید گوشی موبایل امروزه گوشی موبایل، یکی از پرکاربردترین ابزاری است که همه از آن استفاده می‌کنند. خرید گوشی یکی از پرچالش‌ترین اقداماتی است که هر کسی با مشکل مواجه می‌شود. خرید گوشی آیفون گوشی های آیفون اپل از پرفروش‌ترین گوشی های دنیا هستند. خرید گوشی آیفون به صورت آنلاین از فروشگاه موبایل دهکده امکان پذیر شده‌است. خرید گوشی سامسونگ گوشی های هوشمند سامسونگ، پرطرفدارترین و پرفروش ترین برند گوشی موبایل در ایران و جهان است. خرید گوشی شیائومی شیائومی شرکتی نوپا در زمینه تولید گوشی هوشمند، تبلت، لوازم خانگی، لوازم جانبی و هوشمند سازی است. با توجه به قیمت ارزان گوشی های شیائومی و مشخصات سخت افزاری قوی که دارند، خرید عمده گوشی خیلی از مغازه داران و فروشگاه‌ها برای خرید گوشی موبایل عمده با قیمت همکاری با مشکل مواجه اند. فروشگاه دهکده بستری را جهت خرید عمده گوشی برای همکاران عزیز فراهم آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]