اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102015931817792

قیمت و خرید گوشی‌های سامسونگ سری A مدل 2022

بهترین گوشی های سامسونگ سری A نسخه ۲۰۲۲ که می‌توان خرید

کد: 140102015931817792

https://bit.ly/3EGO7rG

، یزد , (اخبار رسمی): پنج گوشی سامسونگ سری A سال ۲۰۲۲ که قیمت مناسبی هم دارند و هم اکنون قابل خرید هستند را در اینجا معرفی می‌کنیم.گوشی های سامسونگ A53 5G، گوشی A33 5G، سامسونگ A73 5G و نسخه های 4G گوشی A13 و گوشی A23 دستگاه‌هایی هستند که در این فرصت بیشتر با آنها اشنا می‌شوید.

بهترین گوشی های سامسونگ سری A نسخه ۲۰۲۲ که می‌توان خرید همراه با قیمت
بهترین گوشی های سامسونگ سری A در سال 2022 همراه با قیمت و خرید اینترنتی

سامسونگ به عنوان پیشرو در صنعت گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. اما وقتی نوبت به یافتن گوشی های ارزان قیمت سامسونگ می‌رسد، گزینه های کمی وجود دارد.

گوشی موبایل سامسونگ A53 5G

گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G فرمول برنده ای است که این شرکت با گلکسی A52 به دست آورد. گوشی A53 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۲ است.

قیمت گوشی A53 هم اکنون حدود ۱۲ میلیون تومان است که با توجه به مشخصاتی که ارائه می‌دهد مناسب است.

دلایل خرید سامسونگ A53:

• پردازنده قدرتمند جدید

• دوربین خوب

• نمایشگر با نرخ بروز رسانی ۱۲۰ هرتز

• باتری بزرگ

• پشتیبانی از نرم افزار عالی

گوشی سامسونگ A23

گوشی بعدی که از لحاظ طراحی تفاوت خاصی با A53 ندارد، گوشی سامسونگ A23 است که جایگزین A22 سال گذشته شده‌است. قیمت گوشی A23 حدود شش میلیون تومان است که اگر نمی‌خواهید به اندازه گوشی A53 هزینه کنید، خرید گوشی A23 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معایب A23

• عدم پشتیبانی از 5G

• پنل TFT به جای امولد

گوشی سامسونگ A13

اگر یادتان باشد سامسونگ، گلکسی A13 5G را در سال ۲۰۲۱ معرفی کرد، اما این مدل به ایران راه پیدا نکرد. حال در سال ۲۰۲۲ گوشی سامسونگ A13 نسخه 4G معرفی شد و به سرعت در فروشگاه های ایران و فروشگاه دهکده موجود شد. با توجه به قیمت مقرون به صرفه حدود چهار میلیونی و مشخصات A13، مطمئنا این گوشی هم جزو پرفروش ترین‌های سامسونگ در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

نقاط قوت A13 4G

• طراحی ظریف

• باتری با طول عمر بالا

• اندروید ۱۲

• محافظ گوریلا کلس پنج برای صفحه نمایش

دیگر گوشی های سامسونگ سری A

در بالا سه مدل از بهترین گوشی های سامسونگ سری A را که هم اکنون در ایران موجود است و می‌توان خرید را دیدید. اما گوشی های دیگری از سری گلکسی A وجود دارد که به زودی فروش آن ها آغاز خواهد شد.

در این بین می‌توان به گوشی سامسونگ A33 5G با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی سوپر امولد، دوربین ۴گانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی،‌ تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

مدل بعدی که قیمت بالاتر از مدل‌های لیست بالا دارد، گوشی سامسونگ A73 5G است.

این مدل‌های سامسونگ که دیدید، برای سری A نسخه ۲۰۲۲ بودند. مطمئنا از پرفروش ترین و بهترین مدل‌های سامسونگ همین‌ها خواهند بود. امیدواریم با خواندن این مقاله توانسته باشیم کمکی در انتخاب بهترین گوشی سری A سامسونگ به شما عزیزان کرده باشیم.

منبع: Toranji

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دهکده

بررسی، قیمت و خرید گوشی آیفون، سامسونگ و شیائومی فروشگاه اینترنتی دهکده محلی برای لیست قیمت، بررسی تخصصی و خرید گوشی موبایل مانند خرید و قیمت سامسونگ، قیمت آیفون اپل ،خرید شیائومی و قیمت شیائومی و زیر مجموعه‌هایش مانند گوشی پوکو و گوشی ردمی با قیمت ارزان است. فروشگاه اینترنتی دهکده با توجه به مشکلات خرید حضوری و آفلاین، خرید اینترنتی گوشی موبایل می‌تواند کمی این‌کار را ساده‌تر کند. اما این هم مخاطراتی دارد. اعتماد به فروشگاه اینترنتی و خرید از جای مطمئن با قیمت ارزان و بهترین کیفیت مانند فروشگاه اینترنتی دهکده راهکاری ساده است. خرید گوشی موبایل امروزه گوشی موبایل، یکی از پرکاربردترین ابزاری است که همه از آن استفاده می‌کنند. خرید گوشی یکی از پرچالش‌ترین اقداماتی است که هر کسی با مشکل مواجه می‌شود. خرید گوشی آیفون گوشی های آیفون اپل از پرفروش‌ترین گوشی های دنیا هستند. خرید گوشی آیفون به صورت آنلاین از فروشگاه موبایل دهکده امکان پذیر شده‌است. خرید گوشی سامسونگ گوشی های هوشمند سامسونگ، پرطرفدارترین و پرفروش ترین برند گوشی موبایل در ایران و جهان است. خرید گوشی شیائومی شیائومی شرکتی نوپا در زمینه تولید گوشی هوشمند، تبلت، لوازم خانگی، لوازم جانبی و هوشمند سازی است. با توجه به قیمت ارزان گوشی های شیائومی و مشخصات سخت افزاری قوی که دارند، خرید عمده گوشی خیلی از مغازه داران و فروشگاه‌ها برای خرید گوشی موبایل عمده با قیمت همکاری با مشکل مواجه اند. فروشگاه دهکده بستری را جهت خرید عمده گوشی برای همکاران عزیز فراهم آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار