اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011295714317792

آشنایی با گوشی سامسونگ A03

کد: 140011295714317792

https://bit.ly/3sUW2fo

، یزد , (اخبار رسمی): بررسی تخصصی گوشی موبایل سامسونگ A03 با مشخصات سامسونگ A03 شامل صفحه نمایش 6.5 اینچ، چیپست Unisoc، دوربین اصلی 48 مگاپیکسل و باتری 5000 میلی آمپر ساعت است.

گوشی سامسونگ A03
گوشی سامسونگ A03 | بررسی تخصصی، قیمت گوشی سامسونگ A03 با خرید این گوشی از دهکده

نکته اصلی فروش سامسونگ A03 عمر باتری طولانی، دوربین 48 مگاپیکسلی، صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی و قیمت ارزان گوشی A03 است.

بررسی گوشی A03 – گوشی سامسونگ A03 یک بخش ابتدایی است که ویژگی های چشمگیری را ارائه می دهد. همچنین، این گوشی در نوامبر 2021 ظاهر شد و باید به زودی عرضه شود. علاوه بر این، گوشی A03 در حال حاضر با تغییر نام سامسونگ گلکسی A03s در بازارهای دیگر عرضه شده است. این بیشتر شبیه یک تلفن اولیه است که ویژگی های استاندارد را ارائه می دهد، هیچ چیز خیلی خاصی ندارد.

این شرکت اخیراً گلکسی A13 5G را منتشر کرده است که دارای ویژگی های چشمگیر در بخش میان رده است، اما ما در پست دیگری به آن خواهیم پرداخت. در مورد بررسی امروز، ما گوشی A03 را داریم که ممکن است بهترین پردازنده را نداشته باشد و دوربین یا کیفیت صفحه نمایش بهتری را ارائه ندهد، اما با این حال، این گوشی تمام تلاش خود را می کند تا زمان نمایش خوبی را با انرژی باتری به ارمغان بیاورد. اما آیا این گوشی ارزش پول شما را دارد یا خیر؟ بیایید این را در بررسی دقیق گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A03 دریابیم.

این گوشی سامسونگ دارای یک پنل LCD 6.5 اینچی PLS TFT است که تراکم پیکسلی مناسب و صفحه نمایش با وضوح +HD را ارائه می دهد.

در مورد قدرت های پردازشی، این گوشی با پردازنده استاندارد هشت هسته ای زیر کاپوت عرضه می شود.

در مورد لایه‌بندی نرم‌افزار، یک چیز این است که تأیید کنید که گوشی دارای پوسته اندروید 11 است.

تا آنجا که به تنظیمات دوربین مربوط می شود، سازندگان یک جزیره دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی را با یک سلفی 5 مگاپیکسلی کاشتند.

در نهایت، گلکسی A03 یک باتری عظیم Li-Po 5000 میلی‌آمپر ساعتی ارائه می‌کند که عمر باتری طولانی‌مدتی را فراهم می‌کند.

طراحی و صفحه نمایش

گوشی A03 نیز مانند اکثر گوشی‌های معمولی، دارای طرحی ساده با ساختار پلاستیکی است. همچنین، این گوشی یک دوربین دوتایی در پشت ارائه می‌کند که به نوعی شبیه به طراحی برد دوربین Motorola Moto G100 است، با این تفاوت که در اینجا فقط دو دوربین خواهید داشت. علاوه بر این، این شرکت سه گزینه رنگی فوق العاده را ارائه می دهد که کاربران می توانند از بین آنها بهترین گزینه را با توجه به ترجیح خود انتخاب کنند.

رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز را خواهید داشت که ظاهر مینیمالیستی را شبیه‌سازی می‌کند، اگرچه این تلفن یک خواننده اثرانگشت کناری و نه خواننده پشتی ارائه می‌کند. با این حال، شما هنوز ویژگی های ایمنی استاندارد و پین را دارید. از طرفی این گوشی به دلیل ظرفیت بالای باتری کمی حجیم به نظر می رسد و در عین حال ضخامت کلی گوشی را تا 9.1 میلی متر افزایش می دهد که تجربه نگه داشتن آن را کم می کند.

در مورد صفحه‌نمایش جلویی، پنل ال‌سی‌دی PLS TFT با ناچ قطره‌ای 6.5 اینچی با نمایشگر نسبت صفحه نمایش به بدنه 20:9 را مشاهده خواهید کرد. با این حال، هنگام تماشای محتوا، رنگ های پررنگی دریافت خواهید کرد. در عین حال، صفحه نمایش گوشی نیز وضوح صفحه نمایش 720p را ارائه می دهد که تراکم پیکسلی چشمگیری را به ارمغان می آورد. اما، به‌عنوان یک خریدار، نمی‌توانید این واقعیت را نادیده بگیرید که این صفحه‌نمایش فقط یک صفحه‌نمایش اولیه است که محافظ گوریلا گلس را ارائه نمی‌دهد، وضوح پایین‌تری دارد، نرخ تازه‌سازی استاندارد و فاقد قابلیت‌های نمایش اولیه HDR است.

حافظه داخلی و رم

بررسی پردازش گوشی سامسونگ A03 ناامید کننده بزرگی خواهد بود، زیرا این گوشی تنها 1.6 گیگاهرتز سرعت پنهان سازی را ارائه می دهد. عملکرد کلی از طریق پردازنده هشت هسته ای نامحسوس به نظر می رسد، اما در مورد بازی و چند وظیفه ای تردید وجود دارد، زیرا دستگاه چنین چیپست قدرتمندی را ارائه نکرده است. علاوه بر این، تجربه بصری نیز به کف خواهد رسید.

تنها چیزی که می توانید از این گوشی انتظار داشته باشید این است که بازی های سبک انجام دهید و کارهای روزانه خود را بدون دردسر انجام دهید. همچنین عبور از این تنگناها بسیار دشوار خواهد بود زیرا گوشی A03 یک گوشی اصلی است. همچنین، ویژگی‌های سفارشی‌سازی در اندروید 11 محدود است، زیرا اندروید 12 را دریافت نخواهید کرد.

با این حال، این بدان معنا نیست که سفارشی سازی اندروید 11 وحشتناک است. از این جهت خوب است که می توانید با توجه به نیازهای روزانه خود، چند گزینه جدید در رابط اضافه کنید. علاوه بر این، این گوشی گزینه های مختلفی برای حافظه و رم نیز ارائه می دهد. گوشی A03 نسخه اصلی 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد. در عین حال، نسخه برتر دارای 4 گیگابایت رم با 64 تا 128 گیگابایت فضا است. خوشبختانه، شما از ذخیره سازی ثانویه پشتیبانی می کنید.

دوربین سامسونگ A03

بیایید دوربین گوشی سامسونگ A03 را تجزیه و تحلیل کنیم تا دریابیم که آیا این گوشی عکس ها و فیلم های مناسبی می گیرد یا خیر! با خواندن این پست، قبلاً متوجه شده اید که این تلفن ساده است، بنابراین انتظار هر چیز خارق العاده ای از تنظیمات دوربین یک خط مستقیم است. اما، این مشخصات قابل توجه هستند زیرا شما یک دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی را دریافت می کنید که در بخش ارزان قیمت بسیار نادر است، زیرا اکثر تلفن ها یک لنز 13 مگاپیکسلی را به عنوان دوربین اصلی ارائه می دهند.

علاوه بر لنز اصلی، برد دوربین یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی با فلاش LED را روی یک لنز سلفی نسبتاً استاندارد 5 مگاپیکسلی ارائه می دهد. با این تنظیمات، نمی‌توانید انتظار عکس‌های عالی را از ماژول سلفی داشته باشید، همچنین سازندگان برای ارائه تصاویر خوب پولی را برای پردازش تصویر سرمایه‌گذاری نمی‌کنند. همین داستان در مورد Motorola Moto G31 (نوع هندی) نیز صدق می کند. در مورد گوشی A03، کیفیت کلی در نور روز خوب است، اما تصاویر در نور کم باعث آشفتگی خواهند شد.

نرم افزار هوش مصنوعی در حالت های AI Beauty و Pro برای گرفتن عکس عالی عمل می کند به سطح بعدی برسد با این حال، از سوی دیگر، ضبط ویدیو در مقایسه با رقبا بسیار کمتر از حد متوسط ​​است. A03 می‌تواند ویدیوهایی تا 1080p ضبط کند، اما از آنجایی که تلفن از تثبیت‌کننده ویدیو پشتیبانی نمی‌کند، دانه‌بندی و لرزش وجود خواهد داشت. علاوه بر این، برنامه دوربین اصلی چندین ویژگی عالی برای ثبت لحظات زیبا در زندگی داشت.

باتری گوشی A03

عملکرد باتری گوشی سامسونگ A03 قابل توجه است زیرا ظرفیت باتری Li-Po 5000 میلی آمپر ساعتی را دریافت می کنید که بدون هیچ مشکلی بیش از 6 ساعت زمان تمام صفحه را ارائه می دهد. برخلاف ویژگی های دوربین، عالی است. همچنین می توانید بازی های سبک را بیش از 3 ساعت انجام دهید. اگرچه گوشی از شارژ سریع پشتیبانی نمی کرد. بنابراین، شما باید به شارژر استاندارد اعتماد کنید که چند ساعت طول می کشد تا باتری شارژ شود.

از طرف دیگر، سنسور داخلی این گوشی ممکن است به جز سنسور بلوتوث شبیه به رقبا نباشد، در حالی که همه چیز در گوشی اصلی طبیعی است. مهم ترین نکته قیمت سامسونگ گلکسی A03 است، شما می توانید این دستگاه را با قیمت 150 دلار (11999 روپیه در هند) تقریباً تهیه کنید. در مورد آن سطح قیمت، ممکن است برخی چیزها از تلفن گم شده باشد.

قیمت گوشی سامسونگ A03

قیمت A03 کمتر از 200 دلار به فروش می‌رسد که با توجه به محدوده قیمت این تلفن هوشمند، با یک تلفن اقتصادی و ارزان قیمت از سری گلکسی A مواجه هستیم. قیمت گوشی سامسونگ A13 در حدود 200 دلار فروش خوب این گوشی را تضمین می‌کند.

امکان خرید گوشی سامسونگ A03 در رنگ‌های مشکی، قرمز و آبی از دهکده فراهم شده‌است. گوشی های سامسونگ در بازه‌های قیمتی فراوانی را هر ساله معرفی می‌شوند.

مشخصات گوشی سامسونگ A03

شبکه 2G، 3G، 4G

نوامبر 2021 اعلام شد

سیم کارت دو سیم کارته

سایز 6.5 اینچ

نمایشگر PLS TFT LCD

رزولوشن 720 در 1600 پیکسل

سیستم عامل اندروید 11، Samsung One UI 3.0

چیپست 28 نانومتری – Unisoc SC9863A

سی پی یو هشت هسته ای

4×1.6 گیگاهرتز Cortex-A55

4×1.2 گیگاهرتز Cortex-A55

پردازنده گرافیکی IMG8322

رم 2 گیگ

32 گیگابایت داخلی

دوربین 48 مگاپیکسل (واید)، AF

2 مگاپیکسل (عمق)

فلاش LED

حداکثر - 1080p@30fps

سلفی 5 مگاپیکسلی

باتری Li-Po 5000 میلی آمپر ساعت

رنگ های مشکی، آبی، قرمز

قیمت A03 :حدود 150 دلار (11999 روپیه)

تصمیم گیری خرید گوشی A03

نکته اصلی فروش A03 عمر باتری طولانی و سایر ویژگی های سفارشی آن است. همچنین، شما به دنبال یک باتری قوی با عملکرد مناسب هستید، این گوشی حتی ممکن است یک مبارزه سخت برای رقبا نباشد و دلیل آن تصویر برند سامسونگ است. به عنوان مثال، اگر آنها یک گوشی ارزان قیمت را در بازار آفلاین هند عرضه کنند، دیوانه وار به فروش می رسد زیرا یک برند معروف است.

همین داستان در مورد کشورهای دیگر نیز صدق می کند. اما، ما نمی‌خواستیم خوانندگان ما پول خود را برای چیزی هدر دهند، در حالی که هنوز می‌توانید گزینه‌های جایگزینی را در نظر بگیرید که ویژگی‌های استثنایی را در یک قیمت مشابه یا سطح بالاتر ارائه می‌کنند. تکنو Camon 18T ارزش پول شما را دارد، اما قیمت آن کمی بیشتر است. اما همچنان، اگر به دنبال چیزی در سامسونگ هستید، گلکسی A03 Core را برای بررسی دارید.

منبع: oispice

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دهکده

بررسی، قیمت و خرید گوشی آیفون، سامسونگ و شیائومی فروشگاه اینترنتی دهکده محلی برای لیست قیمت، بررسی تخصصی و خرید گوشی موبایل مانند خرید و قیمت سامسونگ، قیمت آیفون اپل ،خرید شیائومی و قیمت شیائومی و زیر مجموعه‌هایش مانند گوشی پوکو و گوشی ردمی با قیمت ارزان است. فروشگاه اینترنتی دهکده با توجه به مشکلات خرید حضوری و آفلاین، خرید اینترنتی گوشی موبایل می‌تواند کمی این‌کار را ساده‌تر کند. اما این هم مخاطراتی دارد. اعتماد به فروشگاه اینترنتی و خرید از جای مطمئن با قیمت ارزان و بهترین کیفیت مانند فروشگاه اینترنتی دهکده راهکاری ساده است. خرید گوشی موبایل امروزه گوشی موبایل، یکی از پرکاربردترین ابزاری است که همه از آن استفاده می‌کنند. خرید گوشی یکی از پرچالش‌ترین اقداماتی است که هر کسی با مشکل مواجه می‌شود. خرید گوشی آیفون گوشی های آیفون اپل از پرفروش‌ترین گوشی های دنیا هستند. خرید گوشی آیفون به صورت آنلاین از فروشگاه موبایل دهکده امکان پذیر شده‌است. خرید گوشی سامسونگ گوشی های هوشمند سامسونگ، پرطرفدارترین و پرفروش ترین برند گوشی موبایل در ایران و جهان است. خرید گوشی شیائومی شیائومی شرکتی نوپا در زمینه تولید گوشی هوشمند، تبلت، لوازم خانگی، لوازم جانبی و هوشمند سازی است. با توجه به قیمت ارزان گوشی های شیائومی و مشخصات سخت افزاری قوی که دارند، خرید عمده گوشی خیلی از مغازه داران و فروشگاه‌ها برای خرید گوشی موبایل عمده با قیمت همکاری با مشکل مواجه اند. فروشگاه دهکده بستری را جهت خرید عمده گوشی برای همکاران عزیز فراهم آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]