اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101175800017792

نوت ۱۱

نقد و بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱

کد: 140101175800017792

https://bit.ly/3ubHvOy

، یزد , (اخبار رسمی): گوشی شیائومی نوت ۱۱، مانند هر گوشی ارزان قیمت دیگر است. از بین مشخصات شیائومی نوت ۱۱، طراحی، کیفیت ساخت، صفحه نمایش و عمر باتری عالی هستند. اما کیفیت دوربین عقب و عملکرد کلی جایی است که شما متوجه صرفه جویی شیائومی در قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۱ خواهید شد.

نقد و بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱
بررسی تخصص گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱

گوشی شیائومی نوت ۱۱ مطمئنا به یکی از پرفروش ترین گوشی های سال 2022 تبدیل خواهد شد. از مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۱ که باعث خرید این گوشی می‌شود می‌توان به صفحه نمایش با کیفیت و باتری قوی اشاره کرد.

گوشی شیائومی نوت ۱۱، مانند هر گوشی ارزان قیمت دیگر است. از بین مشخصات شیائومی نوت ۱۱، طراحی، کیفیت ساخت، صفحه نمایش و عمر باتری عالی هستند. اما کیفیت دوربین عقب و عملکرد کلی جایی است که شما متوجه صرفه جویی شیائومی در قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۱ خواهید شد.

شیائومی با زیرمجموعه‌های ردمی و پوکو خود می‌خواهد به ما یادآوری کند که همه چیز مربوط به گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سطح بالا نیست. 

علیرغم قیمت ارزان گوشی نوت ۱۱، این گوشی موبایل با عمر باتری مناسب، صفحه نمایش عالی و کیفیت ساخت قابل توجهی ارائه می‌شود. با برداشتن و استفاده از شیائومی نوت ۱۱، لزوماً فکر نمی‌کنید که هزینه کمی برای آن پرداخت کرده‌اید.

به هرحال قیمت گوشی ردمی نوت ۱۱ کمتر از 200 دلار است و باید یک گوشی ارزان قیمت در نظر گرفته شود. اگر به دنبال خرید گوشی ارزان و با کیفیت هستید، با بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 در ادامه با دهکده همراه باشید.

قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۱

شیائومی به گوشی های کارآمد با قیمت مناسب معروف است. این گوشی موبایل هم توانسته سربلند باشد.

قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۱ برای نسخه‌ی پایه رم 4 با حافظه 64 گیگابایت کمتر از 200 دلار است که برای گوشی با این مشخصات واقعا عالی است.

اما آیا این گوشی هر چند با قیمت ارزانی که دارد، آیا ارزش خرید دارد یا خیر!؟ با دهکده برای بررسی این موضوع همراه باشید.

مشخصات نوت ۱۱

  • صفحه نمایش: 6.43 اینچ امولد ۹۰ هرتز با رزولوشن 1080*2400 پیکسل
  • دوربین اصلی: حسگر 50 مگاپیکسلی عریض، 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق
  • دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
  • تراشه:Snapdragon 680 4G
  • حافظه رم:  نسخه‌های رم و حافظه داخلی 4/64، 6/64، 4/128 و 6/128 گیگابایت
  • سیستم عامل:  اندروید 11
  • باتری: 5,000 میلی‌آمپرساعت با شارژ 33 وات پرو

صفحه نمایش

شیائومی با صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED در گوشی ردمی نوت ۱۱ برتری این گوشی را نشان داده‌است. با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، حداکثر روشنایی 1000 نیت و نرخ بروز رسانی 90 هرتز، برای همه چیز از وبگردی گرفته تا تماشای فیلم فوق العاده است.

نمایشگر شیائومی نوت 11 دارای تراکم پیکسلی 409 پیکسل بر اینچ، نسبت تصویر 20:9 و نسبت صفحه به بدنه 84.5 درصد است.

دوربین گوشی ردمی نوت ۱۱

گوشی شیائومی نوت ۱۱ دارای یک دوربین چهارگانه پشتی است که از یک لنز عریض 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده‌است.

در قسمت جلویی، یک لنز واید 13 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی وجود دارد که برای گرفتن عکس های سلفی ساده و تماس های ویدیویی از طریق هر برنامه ای که می خواهید استفاده کنید به اندازه کافی خوب است.

کیفیت دوربین

دوربین عقب تا حدی مشکلی ندارد، اما یکی از ضعیف‌ترین دوربین‌هایی است که اخیراً روی گوشی‌های هوشمند دیده‌ایم. این به این معنی نیست که دقیقاً در نور مناسب بد است. در بیشتر مواقع عکس‌هایی خواهید گرفت که برای رسانه‌های اجتماعی به اندازه کافی خوب هستند، و گاهی اوقات یک یا دو عکس واقعاً چشمگیر می‌گیرید.

در جزئیات است که دوربین شما را نا امید می‌کند. با ویژگی‌هایی مانند فوکوس و HDR که به خوبی گوشی‌های میان‌رده یا پرچم‌دار نیستند که باید برای آن‌ها هزینه بیشتری بپردازید. همانطور که از نمونه‌های دوربین مشخص است، مناطق خاصی ممکن است گل آلود شوند و رنگ‌ها کمی تیره و تار شوند.

گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه با این قیمت ردمی نوت ۱۱ به ندرت قادر به گرفتن عکس‌های عالی در شب هستند. و گوشی شیائومی نوت ۱۱ این سنت را ادامه می‌دهد. اگر نور در دسترس نباشد یا بسیار کم باشد، حالت شب به کمک شما می‌آید. اگر کمی نور وجود دارد و سوژه‌های شما ثابت هستند، ممکن است عکس ها خوبی بگیرید.

باتری

اگر عملکرد ردمی نوت 11 کاملاً درجه یک نیست، عمر باتری مطمئناً یکی از بهترین هایی است که اخیراً روی یک تلفن هوشمند دیده‌ایم. ما به راحتی یک روز استفاده را با 30 تا 40 درصد باتری باقی مانده از زمان خواب سپری می‌کردیم و با کمی مدیریت دقیق، احتمالاً می توانید چند روز را با تلفن پشت سر بگذارید.

چیزی که نمی‌توانیم به شما بگوییم این است که عمر باتری در طول زمان چقدر خوب است زیرا ما فقط چند هفته است که گوشی را در اختیار داریم. اما نشانه‌های اولیه امیدوارکننده هستند.

از نظر عملکرد باتری، گوشی شیائومی نوت 11، از بهترین نمونه های بازار است و عملکرد عالی دارد.

ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نسبتاً سخاوتمندانه است و تنها در صورتی که کارهای سختی مانند ناوبری GPS و بازی انجام دهید، در طول روز به دنبال شارژر می‌گردید. ما یک ساعت پخش ویدئو را با حجم کم و حداکثر روشنایی تماشا کردیم و فقط 5 درصد باتری را کاهش داد که قابل توجه است.

سخت افزار گوشی شیائومی نوت 11

گوشی شیائومی Redmi Note 11 دارای مشخصاتی متناسب با قیمت خود است. قلب تپنده این گوشی تراشه کوالکام Snapdragon 680، رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی است. پیشنهاد می‌کنیم گزینه 128 گیگابایتی را انتخاب کنید، اگرچه یک اسلات کارت microSDXC نیز برای افزایش فضایی که برای برنامه ها و فایل ها دارید وجود دارد.

این‌ها مشخصات کاملاً ابتدایی برای یک تلفن هوشمند مدرن هستند، اما برای کار کردن نیز کافی هستند. در حین استفاده از گوشی ردمی نوت ۱۱ هیچ مشکل عمده ای با اشکال یا تاخیر نداشتیم. البته، جابه‌جایی بین صفحه‌نمایش و برنامه‌ها به اندازه آیفون ۱۳ یا سامسونگ S22 چندان نرم و روان نیست، اما باز هم با قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۱ انتظاری در این حد نباید داشت.

گوشی شیائومی نوت ۱۱ می‌توانست تمام برنامه‌ها و بازی‌هایی را که ما امتحان کرده‌ایم اجرا کند، هرچند که بنچمارک‌ها چندان چشمگیر نیستند. در گیک بنچ 5، دستگاه امتیاز 377 (تک هسته‌ای)، 1625 (چند هسته‌ای) و 442 (OpenGL) را کسب کرده‌‌است.

یکی از ویژگی‌هایی که در این‌جا به آن دسترسی ندارید، فناوری نسل پنج 5G است.فناوری اتصال نسل بعدی امروزه در اکثر گوشی های موبایل، حتی گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه، وجود دارد. و با در دسترس‌تر شدن 5G (حداقل در مناطق شهری) ممکن است شما را از خرید گوشی شیائومی نوت 11منصرف کند. از طرف دیگر، ممکن است بگویید، همه ما در چند سال گذشته با 4G به خوبی زندگی کرده‌ایم.

نرم افزار

از نظر نرم افزاری، شما نرم افزار MIUI 13 شیائومی را با اندروید ۱۱ دارید که تا حدی خوب است. دارای برخی ویژگی‌های عجیب و غریب است که ما به آن علاقه خاصی نداریم.

مانند اعمال مختلف بسته به اینکه آیا انگشتتان را روی صفحه به سمت چپ یا راست بکشید، و یک صفحه نمایش اضافی هنگام نصب برنامه‌ها وجود دارد. اما در کل به اندازه کافی روان و مفید است.

با توجه به نسخه جدید اندروید، انتظار داریم شیائومی به زودی آپدیت اندروید ۱۲ را برای این گوشی منتشر کند.

 خرید شیائومی نوت ۱۱

هر چند مشخصات شیائومی نوت چندان چشمگیر نیست، که می‌توان انتظار داشت. اما در طول مدتی که با این گوشی کار می‌کردیم، متوجه هیچ مشکل عمده‌ای از نظر کندی یا باگ نشدیم. خواه تماشای فیلم، بازی، ارسال پیام، بررسی شبکه های اجتماعی یا مرور وب باشد، گوشی کاملاً توانا بوده و در هیچ یک از این زمینه ها شما را ناامید نخواهد کرد.

به لطف صفحه نمایش امولد روشن و بلندگوهای استریو مناسب، پخش رسانه منطقه ای است که گوشی ردمی نوت ۱۱ واقعاً خوب عمل می‌کند.

در آخر امیدواریم از این بررسی استفاده کافی برده باشید و در صورت خرید شیائومی نوت ۱۱، هم اکنون می‌توانید این گوشی را از دهکده خریداری نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دهکده

بررسی، قیمت و خرید گوشی آیفون، سامسونگ و شیائومی فروشگاه اینترنتی دهکده محلی برای لیست قیمت، بررسی تخصصی و خرید گوشی موبایل مانند خرید و قیمت سامسونگ، قیمت آیفون اپل ،خرید شیائومی و قیمت شیائومی و زیر مجموعه‌هایش مانند گوشی پوکو و گوشی ردمی با قیمت ارزان است. فروشگاه اینترنتی دهکده با توجه به مشکلات خرید حضوری و آفلاین، خرید اینترنتی گوشی موبایل می‌تواند کمی این‌کار را ساده‌تر کند. اما این هم مخاطراتی دارد. اعتماد به فروشگاه اینترنتی و خرید از جای مطمئن با قیمت ارزان و بهترین کیفیت مانند فروشگاه اینترنتی دهکده راهکاری ساده است. خرید گوشی موبایل امروزه گوشی موبایل، یکی از پرکاربردترین ابزاری است که همه از آن استفاده می‌کنند. خرید گوشی یکی از پرچالش‌ترین اقداماتی است که هر کسی با مشکل مواجه می‌شود. خرید گوشی آیفون گوشی های آیفون اپل از پرفروش‌ترین گوشی های دنیا هستند. خرید گوشی آیفون به صورت آنلاین از فروشگاه موبایل دهکده امکان پذیر شده‌است. خرید گوشی سامسونگ گوشی های هوشمند سامسونگ، پرطرفدارترین و پرفروش ترین برند گوشی موبایل در ایران و جهان است. خرید گوشی شیائومی شیائومی شرکتی نوپا در زمینه تولید گوشی هوشمند، تبلت، لوازم خانگی، لوازم جانبی و هوشمند سازی است. با توجه به قیمت ارزان گوشی های شیائومی و مشخصات سخت افزاری قوی که دارند، خرید عمده گوشی خیلی از مغازه داران و فروشگاه‌ها برای خرید گوشی موبایل عمده با قیمت همکاری با مشکل مواجه اند. فروشگاه دهکده بستری را جهت خرید عمده گوشی برای همکاران عزیز فراهم آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار