اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010305648417792

رتبه اول فروش گوشی هوشمند در جهان در 3ماهه چهارم 2021 توسط اپل کسب شد

اپل در سه ماهه چهارم 2021 صدر بازار جهانی گوشی های هوشمند را پس گرفت

کد: 140010305648417792

https://bit.ly/3fNthvd

، یزد , (اخبار رسمی): اپل دوباره در صدر بازار گوشی های هوشمند قرار گرفته‌و در سه ماهه چهارم سال گذشته بیشترین گوشی هوشمند را از هر سازنده ای به فروش رسانده‌است. پیش از این، این شرکت در سه ماهه سوم رتبه دوم را دوباره به دست آورد. همه اینها به لطف عملکرد قوی سری آیفون 13 شامل آیفون ۱۳ ، ۱۳ مینی، ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس است.

اپل در سه ماهه چهارم 2021 صدر بازار جهانی گوشی های هوشمند را پس گرفت
فروش اپل در بازار گوشی های موبایل در رتبه اول قرار گرفت

در سه ماهه چهارم 2021 اپل و سامسونگ 22 درصد و 20 درصد فروش گوشی هوشمند در بازار جهان را در اختیار داشتند. شیائومی، اوپو و ویوو (وان پلاس زیر مجموعه اوپو قرار دارد) در رتبه های بعد هستند.

اپل دوباره در صدر بازار گوشی های هوشمند قرار گرفته‌و در سه ماهه چهارم سال گذشته بیشترین گوشی هوشمند را از هر سازنده ای به فروش رسانده‌است.

پیش از این، این شرکت در سه ماهه سوم رتبه دوم را دوباره به دست آورد، اکنون از سامسونگ پیشی گرفته و رتبه اول را به دست آورده است. البته همه اینها به لطف عملکرد قوی سری آیفون 13 شامل آیفون ۱۳ ، آیفون ۱۳ مینی، گوشی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس است.

در واقع، تحلیلگران Canalys ارسال آیفون در سرزمین اصلی چین را “بی سابقه” نامیدند. زنجیره تامین اپل در حال بهبود است، اما هنوز نتوانسته آیفون کافی برای پاسخگویی به تقاضا تولید کند. بنابراین مجبور شد برخی بازارها را بر بازارهای دیگر اولویت دهد.

این شرکت مستقر در کوپرتینو تنها شرکتی نیست که با عرضه مشکل دارد. Canalys هشدار می‌دهد که تولید کننده های بزرگ سال ها طول می‌کشد تا ظرفیت تولید تراشه خود را افزایش دهند.

به همین دلیل است که سازندگان گوشی‌های هوشمند به‌طور فزاینده‌ای مجبور شده‌اند به دنبال تامین‌کننده‌های جدید باشند و برای تمرکز بر مدل‌های پرفروش، بین محصولات خود تعادل ایجاد کنند.

میزان فروش بازار جهانی گوشی های هوشمند

سامسونگ که رتبه اول را در سه ماهه اول، سه ماهه دوم و سه ماهه سوم داشت، به رتبه دوم سقوط کرد. اما نسبت به سه ماهه پایانی سال 2020 به اپل نزدیک‌تر است.

این یک چرخه طبیعی برای اپل است. آیفون‌های جدید در سپتامبر یا نوامبر عرضه می‌شوند. و منجر به افزایش فروش می‌شوند، سپس همه چیز حل می شود.

با این حال، در سه ماهه چهارم 2020، اپل و سامسونگ به ترتیب 23 درصد و 17 درصد از بازار را در اختیار داشتند، در سه ماهه چهارم 2021 این اعداد 22 درصد و 20 درصد بودند. شیائومی، اوپو و ویوو (که 5 تای برتر را تکمیل می‌کنند) نسبت به سال قبل در یک درصد قرار دارند.

مشکلات زنجیره تامین مانع رشد بازار شد. بنابراین محموله های سه ماهه برای سه ماهه چهارم سال گذشته تنها 1 درصد بیشتر از مدت مشابه در سال 2020 بود.

تحلیلگران پیش بینی می کنند که کمبود قطعات تنها در نیمه دوم سال جاری کاهش می یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دهکده

بررسی، قیمت و خرید گوشی آیفون، سامسونگ و شیائومی فروشگاه اینترنتی دهکده محلی برای لیست قیمت، بررسی تخصصی و خرید گوشی موبایل مانند خرید و قیمت سامسونگ، قیمت آیفون اپل ،خرید شیائومی و قیمت شیائومی و زیر مجموعه‌هایش مانند گوشی پوکو و گوشی ردمی با قیمت ارزان است. فروشگاه اینترنتی دهکده با توجه به مشکلات خرید حضوری و آفلاین، خرید اینترنتی گوشی موبایل می‌تواند کمی این‌کار را ساده‌تر کند. اما این هم مخاطراتی دارد. اعتماد به فروشگاه اینترنتی و خرید از جای مطمئن با قیمت ارزان و بهترین کیفیت مانند فروشگاه اینترنتی دهکده راهکاری ساده است. خرید گوشی موبایل امروزه گوشی موبایل، یکی از پرکاربردترین ابزاری است که همه از آن استفاده می‌کنند. خرید گوشی یکی از پرچالش‌ترین اقداماتی است که هر کسی با مشکل مواجه می‌شود. خرید گوشی آیفون گوشی های آیفون اپل از پرفروش‌ترین گوشی های دنیا هستند. خرید گوشی آیفون به صورت آنلاین از فروشگاه موبایل دهکده امکان پذیر شده‌است. خرید گوشی سامسونگ گوشی های هوشمند سامسونگ، پرطرفدارترین و پرفروش ترین برند گوشی موبایل در ایران و جهان است. خرید گوشی شیائومی شیائومی شرکتی نوپا در زمینه تولید گوشی هوشمند، تبلت، لوازم خانگی، لوازم جانبی و هوشمند سازی است. با توجه به قیمت ارزان گوشی های شیائومی و مشخصات سخت افزاری قوی که دارند، خرید عمده گوشی خیلی از مغازه داران و فروشگاه‌ها برای خرید گوشی موبایل عمده با قیمت همکاری با مشکل مواجه اند. فروشگاه دهکده بستری را جهت خرید عمده گوشی برای همکاران عزیز فراهم آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید