اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103076101817792

بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۲ که هم اکنون در ایران امکان خرید وجود دارد

مشخصات، قیمت و خرید مدل های ارزان قیمت گوشی های شیائومی ۲۰۲۲ در ایران

کد: 140103076101817792

https://bit.ly/3NCD99W

، یزد , (اخبار رسمی): گوشی های شیائومی نسخه ۲۰۲۲ شامل سری ردمی نوت ۱۱ شامل ردمی نوت ۱۱، نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت 11 اس و سری پوکو X4 پرو هم اکنون با قیمت عالی در ایران قابل خرید است

مشخصات، قیمت و خرید مدل های ارزان قیمت گوشی های شیائومی ۲۰۲۲ در ایران
قیمت و خرید گوشی شیائومی سری ردمی نوت ۱۱

شرکت شیائومی مجموعه کاملی از گوشی های ارزان قیمت تا پرچمدار با مشخصات بالا را دارد. اما این شرکت با گوشی های ارزان قیمت خود توانسته شهرت زیادی پیدا کند. زیر مجموعه های ردمی و پوکو از معروف ترین سری های گوشی های شیائومی هستند. در این مقاله قصد داریم تا راهنمایی برای خرید گوشی شیائومی داشته باشیم.

در این مقاله گوشی های جدید شیائومی نسخه ۲۰۲۲ مورد توجه قرار گرفته که هم اکنون هم در ایران موجود بوده و امکان خرید از دهکده وجود دارد. لازم به ذکر است که فروشگاه دهکده به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان گوشی های شیائومی، سامسونگ و آیفون در ایران است. فروشگاه اینترنتی دهکده به صورت تخصصی به بررسی، مشخصات و فروش گوشی موبایل پرداخته و علاوه بر فروش تکی، امکان خرید عمده گوشی برای همکاران موبایل فراهم آورده‌است.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱

سری ردمی نوت شیائومی همیشه جزو پرفروش ترین و بهترین سری های شیائومی است. این سری جزو زیر مجموعه ردمی است. گوشی ردمی نوت ۱۱ با مشخصات بالا و قیمت مناسب خود توانسته به فروش خوبی دست پیدا کند.

از مشخصات برجسته نوت 11 شیائومی می‌توان به صفحه نمایش امولد ۹۰ هرتزی، دوربین های ۴گانه و باتری ۵۰۰۰ با شارژ سریع ۳۳ واتی اشاره کرد. امکان خرید ردمی نوت 11 در نسخه های با رم ۴ و ۶ و حافظه های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت وجود دارد. قیمت ردمی نوت ۱۱ شیائومی با توجه به رم و حافظه داخلی بین ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان تا ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان خواهد بود.

مشخصات ردمی نوت 11

صفحه نمایش: 6.43 اینچ امولد 90 هرتز با رزولوشن 1080*2400 پیکسل

دوربین اصلی: حسگر 50 مگاپیکسلی عریض، 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق

دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل

تراشه: Snapdragon 680 4G

حافظه رم:  نسخه‌های رم و حافظه داخلی 4/64، 6/64، 4/128 و 6/128 گیگابایت

سیستم عامل:  اندروید 11

باتری: 5,000 میلی‌آمپرساعت با شارژ 33 وات پرو

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ اس

از دیگر مدل های سری ردمی نوت ۱۱ شیائومی در سال ۲۰۲۲ می‌توان به گوشی ردمی نوت ۱۱ اس اشاره کرد. این مدل مشخصاتی تقریبا مشابه نوت ۱۱ با کمی تفاوت دارد. عمده تفاوت این گوشی دوربین، تراشه و قیمت آن است.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ اس با همان مشخصات نمایشگر امولد ۹۰ هرتزی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. اما پیشرفت های هم داشته که باعث گرانتر شدن این گوشی شیائومی شده‌است. دوربین اصلی از ۵۰ به ۱۰۸ مگاپیکسل و سلفی به ۱۶ مگاپیکسل ارتقا داشته و تراشه اسنپدراگون به مدیاتک Helio G96 تغییر پیدا کرده‌است. قیمت ردمی نوت ۱۱ اس با توجه به رم و حافظه داخلی حدود ۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان در بازار است.

مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۱ اس

صفحه نمایش: 6.43 اینچ امولد ۹۰ هرتز با رزولوشن 1080*2400 پیکسل

دوربین اصلی: حسگر 108 مگاپیکسلی عریض، 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق

دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل

تراشه: مدیاتک Helio G96

حافظه رم:  نسخه‌های رم و حافظه داخلی 6/64، 6/128 و 8/128 گیگابایت

سیستم عامل:  اندروید 11

باتری: 5,000 میلی‌آمپرساعت با شارژ 33 وات پرو

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو

همانطور که می‌دانید سری ردمی نوت 11 شیائومی چندین مدل متنوع دارد. مدل بعدی ردمی نوت ۱۱ پرو است که مشخصاتی بالاتر از دو مدل قبلی دارد. از مهمترین مشخصات نوت 11 پرو می‌توان به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی سوپر امولد، دوربین ۴ گانه و باتری ۵۰۰۰ با شارژ سریع ۶۷ واتی اشاره کرد.

قیمت گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو حدود ۷ میلیون تومان است.

تفاوت ردمی نوت ۱۱ پرو با نوت 11 پرو 5G شیائومی

ناگفته نماند که نسخه 5G این مدل هم در بازار است که کمی تفاوت نسبت به مدل 4G دارد. تفاوت اصلی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G می‌توان به تراشه اسنپ دراگون ۶۹۵ ۵جی در مقایسه با مدیاتک هلیو G96 نوت ۱۱ پرو اشاره کرد.

از دیگر تفاوت ها حذف دوربین تشخیص عمق در نسخه 5G است. با توجه به بهینه تر بودن تراشه به کار رفته در نسخه 5G باتری این مدل دوام بیش‌تری دارد. ردمی نوت 11 پرو 5G قیمت گران تری دارد و حدود ۸ میلیون تومان است.

مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو 5G

صفحه نمایش: 6.67 اینچ سوپر امولد با رزولوشن 1080*2400 پیکسل

دوربین اصلی: حسگر 108 مگاپیکسلی عریض، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق (نبود حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق در نسخه 5G)

دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل

تراشه: مدیاتک هلیو G96 / اسنپدراگون ۶۹۵ ۵ جی

حافظه رم:  نسخه‌های 6/128GB، 6/64GB و 8/128GB

سیستم عامل:  اندروید 11

باتری: 5,000mAh با شارژ 67 واتیگوشی شیائومی پوکو X4 پرو 5G

گوشی شیائومی پوکو X4 پرو 5G

گوشی های پوکو زیر مجموعه شیائومی هرچند بعد از ردمی آمدند، اما از محبوبیت بالایی برخوردارند. این گوشی ها به گوشی های با مشخصات بالا و قیمت ارزان قیمت شهرت دارند. در این جا گوشی پوکو X4 پرو 5G داریم. از مشخصات پوکو ایکس فور پرو می‌توان به صفحه نمایش سوپر امولد، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و پشتیبانی از 5G اشاره کرد. قیمت پوکو X4 پرو با توجه به رم و حافظه داخلی بین ۷ تا ۹ میلیون تومان است.

مشخصات گوشی شیائومی پوکو X4 پرو 5G

صفحه نمایش: 6.67 اینچ Super AMOLED با رزولوشن 1080*2400 پیکسل 120 هرتز

دوربین اصلی: سنسور 108 مگاپیکسلی عریض، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو

دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل

تراشه: Snapdragon 695 5G

حافظه رم:  نسخه‌های 8/256GB و 6/128GB با قابلیت پشتیبانی میکرو SD

سیستم عامل:  اندروید ۱۱

باتری: 5,000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 67 واتی

دیگر مدل های شیائومی ردمی و پوکو

موارد بالا جزو جدیدترین و پرفروش ترین مدل های گوشی شیائومی هستند که هم اکنون در بازار موجود بوده و هم اکنون کمتر از ۱۰ میلیون تومان قیمت دارند. مدل های دیگری هم وجود دارند که بعضا موجود و مواردی هم به زودی در ایران به فروش خواهند رسید.

در این بین می‌توان به گوشی پوکو M4 پرو و همچنین نسخه 5G این مدل، پوکو F4 GT که به تازگی معرفی شده و نسخه ی تغییر نام یافته ردمی کی ۵۰ گیمینگ برای عرضه جهانی است. مدل های ارزان قیمتی مانند ردمی 10A و ردمی 10C و پوکو M4 5G هم می‌توان اضافه کرد. از توجه شما سپاسگزاریم و اگر مدلی از قلم افتاده هم می‌توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Plaza

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دهکده

بررسی، قیمت و خرید گوشی آیفون، سامسونگ و شیائومی فروشگاه اینترنتی دهکده محلی برای لیست قیمت، بررسی تخصصی و خرید گوشی موبایل مانند خرید و قیمت سامسونگ، قیمت آیفون اپل ،خرید شیائومی و قیمت شیائومی و زیر مجموعه‌هایش مانند گوشی پوکو و گوشی ردمی با قیمت ارزان است. فروشگاه اینترنتی دهکده با توجه به مشکلات خرید حضوری و آفلاین، خرید اینترنتی گوشی موبایل می‌تواند کمی این‌کار را ساده‌تر کند. اما این هم مخاطراتی دارد. اعتماد به فروشگاه اینترنتی و خرید از جای مطمئن با قیمت ارزان و بهترین کیفیت مانند فروشگاه اینترنتی دهکده راهکاری ساده است. خرید گوشی موبایل امروزه گوشی موبایل، یکی از پرکاربردترین ابزاری است که همه از آن استفاده می‌کنند. خرید گوشی یکی از پرچالش‌ترین اقداماتی است که هر کسی با مشکل مواجه می‌شود. خرید گوشی آیفون گوشی های آیفون اپل از پرفروش‌ترین گوشی های دنیا هستند. خرید گوشی آیفون به صورت آنلاین از فروشگاه موبایل دهکده امکان پذیر شده‌است. خرید گوشی سامسونگ گوشی های هوشمند سامسونگ، پرطرفدارترین و پرفروش ترین برند گوشی موبایل در ایران و جهان است. خرید گوشی شیائومی شیائومی شرکتی نوپا در زمینه تولید گوشی هوشمند، تبلت، لوازم خانگی، لوازم جانبی و هوشمند سازی است. با توجه به قیمت ارزان گوشی های شیائومی و مشخصات سخت افزاری قوی که دارند، خرید عمده گوشی خیلی از مغازه داران و فروشگاه‌ها برای خرید گوشی موبایل عمده با قیمت همکاری با مشکل مواجه اند. فروشگاه دهکده بستری را جهت خرید عمده گوشی برای همکاران عزیز فراهم آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]