اطلاعات تماس
  • 021882***** - 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010175623917743

آشنایی با رایج ‌ترین مشکلات تلویزیون

کد: 140010175623917743

https://bit.ly/3f4vjqw

، تهران , (اخبار رسمی): تلویزیون جزئی از لوازم صوتی و تصویری خانگی است که کمپانی‌ های فراوانی چه در داخل و چه در خارج از کشور سعی بر تولیدات مدل‌ های به‌روز و کاربردی این لوازم برقی دارند. تلویزیون ‌ها هم مانند سایر لوازم برقی گاها دچار مشکل و ایراداتی شده که احتیاج به تعمیر و فیکس شدن دارند.

رایج ‌ترین مشکلات تلویزیون کدام ‌اند ؟
تعمیر تلویزیون در تهران

برخی از مشکلات تلویزیون را می توانید خودتان بررسی و حل کنید، در صورتیکه مشکل تلویزیون شما قابل حل نبود تنها کافیست با متخصص تعمیر تلویزیون در تهران جهت تعمیر و رفع خرابی تماس حاصل نمایید.

 

در ادامه مطالب، به بررسی مشکلات رایج تلویزیون ‌ها و ایرادات آن ها خواهیم پرداخت، برخی از موارد را می توانید خودتان بررسی و حل کنید، در صورتیکه مشکل تلویزیون شما قابل حل نبود تنها کافیست با متخصص تعمیر تلویزیون در تهران جهت تعمیر و رفع خرابی تماس حاصل نمایید. پس با ما همراه باشید.

 

مشکلات رایج تلویزیون

از مشکلات رایج تلویزیون‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه صدا دارد ولی تصویر ندارد و بالعکس

این مشکل می‌تواند از تنظیمات صدا و تصویر باشد. نبودن تصویر می‌تواند از خرابی در بک لایت تلویزیون ها باشد، که در این‌ صورت تعمیر آن کار شما نبوده و باید به افراد متخصص پارس پویش اطلاع دهید.

 

  • خاموش و روشن‌ شدن تلویزیون

خاموش و روشن‌ شدن تلویزیون به‌طور ناگهانی یکی از عمده مشکلات رایج در بین تمامی برندهای تلویزیون می‌باشد. این مشکل به این صورت است که زمانی‌ که تلویزیون روشن است به‌طور ناگهانی خاموش شده و زمانی‌ که تلویزیون خاموش از خودبه‌خود روشن می‌شود. دلیل اصلی این مشکلات از برد اصلی و یا مین برد است که نیاز به تعمیر تخصصی و افراد متخصص دارد. تعمیراتی چون تعویض آی سی نرم‌افزار، تعمیر و تعویض قطعات بخش حافظه و تعویض نرم‌افزار جزء تعمیرات این مشکل می‌باشد.

 

  • ایجاد هاله‌ ای سیاه در تصویر هنگام روشن و خاموش شدن

این مشکل به این صورت است که تلویزیون هنگام خاموش شدن، هاله‌ای سیاه را بر روی تصویر به‌ جا گذاشته و یا هنگام روشن‌ شدن در صفحه تلویزیون هاله‌ای تیره‌ رنگ هم ظاهر می‌شود. این مشکل هم از بک لایت تلویزیون‌های ال‌ای‌دی می‌باشد. بک لایت ها قابل تعمیر نبوده و باید تعویض شوند که این کار به واسطه تعمیرکاران پارس پویش امکان‌پذیر است.

 

  • سوسو زدن تصویر در تلویزیون

پرش تصاویر در صفحه تلویزیون می‌تواند علل و عوامل متعددی داشته باشد که احتیاج به متخصص برای رفع این ایراد دارد. این مشکل ممکن است از مشکل در منبع تغذیه، ضعیفی پنل ها، مشکل در لامپ‌ های تلویزیون و یا خرابی مین برد باشد.

 

  • شکستگی و یا آب خوردگی پنل تلویزیون

یکی از رایج‌ترین مشکلات تلویزیون‌های امروزی به دلیل نازک بودن آن‌ها شکستگی پنل آن‌ها است که به دلیل جابجایی های غلط در هنگام اسباب‌کشی و فشار نادرست بر روی تلویزیون، سبب شکستگی و یا ترک خوردن پنل می‌شود که این قطعه تعمیر نشده و حتماً باید توسط تعمیرکاران تعویض شود.

در هنگام نظافت دقت داشته باشید که آب و مایعات شوینده به پنل و یا تلویزیون وارد نشود، زیرا در این‌ صورت آی سی و پنل سوخته و باید هزینه زیادی را برای تعمیر آن بپردازید. پس‌ از مشاهده‌ ریخته شدن مواد شوینده و یا آب در پنل، تلویزیون را خاموش کرده و از برق بکشید و به تعمیرکاران پارس پویش جهت تعمیر اطلاع دهید.

  • ترک و شکستگی صفحه نمایش

در هنگام اسباب‌کشی همان‌طور که گفته شد برخی افراد تلویزیون را به‌ خوبی بسته‌بندی نکرده و در جای و کارتن مناسب با ابعاد تلویزیون قرار نمی‌دهند. به‌ همین دلیل در هنگام جابجایی، صفحه نمایش‌های ال‌ای‌دی و ال‌سی‌دی ها آسیب‌دیده و حتی ممکن است دچار شکستگی شوند. در این‌ صورت کل صفحه نمایش باید تعویض گردد که هزینه تعمیر و تعویض آن از خرید یک تلویزیون جدید کمتر نیست.

  • ویروسی شدن تلویزیون ‌ها

تلویزیون‌ های امروزی مانند سایر لوازم ‌های صوتی و تصویری بسیار هوشمند شده و ممکن است دچار ویروس شوند. این ویروس ممکن است از اتصال فلش به دستگاه و یا وصل شدن به وای‌فای و دانلود برخی برنامه‌های ویروسی بر روی دستگاه باشد. در این‌ صورت باید کل تنظیمات تلویزیون ریست شده و به حالت اولیه خود بازگردانده شوند. اگر تلویزیون خودبه‌خود ریست شده و تمامی برنامه‌های چیده‌ شده توسط افراد را خودبه‌خود پاک کرده‌است، ممکنه مشکل از برد پاور و یا منبع تغذیه تلویزیون است که در این‌ هنگام باید از یک تعمیرکار جهت تعمیر و عیب‌یابی قطعه برد پاور کمک بگیرید.

 از دیگر مشکلات تلویزیون‌های امروزی می‌توان به انواع مشکلات در صفحه نمایش، مشکلات صدا، ایراد در قسمت‌های سخت‌افزاری دستگاه، ورودی‌های فیش‌ ها و یو اس بی ها و ... اشاره کرد، که هر کدام از این ایرادات نیازمند تعمیرکاران متخصص در این حرفه می‌باشد که تمامی آموزش‌ های لازم در زمینه تعمیر و تعویض قطعات انواع تلویزیون از تمامی برندها را پشت سر گذاشته و بسیار ماهر می‌باشند.

شرکت پارس پویش در تهران، تعمیر تلویزیون در تهران، تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران و تعمیر تمامی لوازم‌ های خانگی در تهران را برعهده داشته و به‌ صورت آنلاین در تمامی ایام هفته مشتریان را پشتیبانی میکند. پس‌ از درخواست مشتری جهت تعمیر لوازم خانگی، این تیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکنسین ‌ها را به محل موردنظر فرستاده و تعمیر لوازم‌ خانگی بزرگ و حساس را در محل انجام می‌دهند.

هزینه تعمیر لوازم بسته به نوع وسیله و نوع خرابی داشته و در صورت احتیاج به تعویض قطعه میزان هزینه تغییر می‌کند. شرکت پارس پویش تمامی خدمات خود را تضمین کرده و از مجهزترین تجهیزات و قطعات در خدمات خود استفاده می‌کند.

افرادی که در تهران سکونت دارند در صورت خرابی انواع لوازم برقی منزل خود، می‌توانند با شرکت پارس پویش به عنوان بهترین مرکز تعمیر لوازم خانگی در تهران تماس گرفته و از خدمات این مجموعه بهرمند گردند

شرکت پارس پویش در تهران علاوه‌بر تعمیرات تمامی لوازم‌ برقی خانگی، تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران و تعمیر تلویزیون در تهران با برندهای متفاوت را انجام داده و دارای تعمیرکاران حاذق و کاربلد می‌باشد.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس پویش

شرکت پارس پویش و تکنسین های متخصص آن با بیش از 15 سال سابقه در زمینه نصب و تعمیرات انواع لوازم خانگی و صنعتی تلاش نموده است با کیفیت ترین خدمات را با مناسب ترین هزینه ممکن و در کوتاهترین زمان ممکن جهت کسب رضایت حداکثری مشتریان خود ارائه دهد. ما در تلاشیم با بهره گیری از دانش به روز کارشناسان این مجموعه خدماتی در خور را به شما عزیزان ارائه دهیم.

اطلاعات تماس
  • 021882***** - 021449*****
[نمایش اطلاعات]