اطلاعات تماس
  • 021882***** - 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012075732517743

در صورت خرابی ماشین لباسشویی چه باید کرد؟

کد: 140012075732517743

https://bit.ly/3IEZYrH

، تهران , (اخبار رسمی): ماشین ‌های لباسشویی مانند سایر وسایل برقی پس‌ از مدتی استفاده احتیاج به سرویس ‌های دوره‌ای داشته و یا ممکن است خراب‌ شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. وسایلی مانند ماشین‌ لباسشویی، یخچال فریزر، ماشین‌ ظرفشویی و غیره در صورت خرابی و  تعمیرات تخصصی، احتیاج به افرادی ماهر و آموزش‌دیده دارند.

در صورت خرابی ماشین لباسشویی چه باید کرد؟
تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

شرکت پارس پویش با بیش‌ از ۱۵ سال سابقه کار در زمینه تعمیر و نصب وسایل برقی خانگی، توانسته‌ است به یکی از شرکت‌های معتبر و قابل‌ اطمینان تبدیل‌شده و رضایت مشتریان خود را در کیفیت ارائه خدمات جلب نماید.

یکی از مهم‌ترین لوازم برقی در آشپزخانه‌ ها، ماشین‌ های لباسشویی است که در هر خانه یک ماشین لباسشویی جهت شستشوی لباس‌ها وجود داشته و بعد از یخچال، جزء پراستفاده ترین لوازم برقی هستند.

ماشین ‌های لباسشویی مانند سایر وسایل برقی پس‌ از مدتی استفاده احتیاج به سرویس ‌های دوره‌ای داشته و یا ممکن است خراب‌ شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. وسایلی مانند ماشین‌ لباسشویی، یخچال فریزر، ماشین‌ ظرفشویی و غیره در صورت خرابی و  تعمیرات تخصصی، احتیاج به افرادی ماهر و آموزش‌دیده دارند.

شرکت پارس پویش در تهران، تعمیر تمامی لوازم برقی خانگی از جمله تعمیر ماشین لباسشویی تهران و تعمیر یخچال‌ فریزر در تهران را انجام داده و دارای ماهرترین تکنسین‌ها و بروزترین تکنیک‌های تعمیر و همچنین مجهزترین تجهیزات جهت تعمیر می‌باشد. در صورت خرابی هر یک از لوازم برقی خانگی، بخصوص ماشین لباسشویی می‌توانید توسط شماره‌ 02144924663 با شرکت پارس پویش تماس گرفته و درخواست تعمیر نمایید.

در ادامه به بررسی برخی خرابی‌ های ماشین لباسشویی و چگونگی برطرف کردن ایرادات آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

۷ ایراد اصلی در ماشین ‌های لباسشویی

  • تمیز نشستن لباس‌ها

پس‌ از مدتی استفاده از ماشین ‌های لباسشویی ممکن است متوجه شوید که ماشین با وجود استفاده از مواد شستشوی مرغوب، لباس‌ها را به‌ خوبی نشسته و این مشکل می‌تواند از گرفتگی راه ورودی مواد شوینده، فیلتر و لوله تخلیه باشد.جهت برطرف کردن این مشکل محل گرفتگی را به‌ خوبی تمیز کرده و جرم گیری نمایید. در صورت بروز دوباره مشکل باید از شرکت پارس پویش درخواست تعمیرکار نمایید.

  •  عدم تخلیه آب

تخلیه نشدن آب در ماشین‌های لباسشویی می‌تواند از گرفتگی در پمپ تخلیه و یا ایراد در سیم‌کشی و قطع شدن اتصالات داشته باشد. جهت رفع این مشکل، پمپ تخلیه را باز کرده و تمیز نمایید. اگر ایراد برطرف نشد می‌توانید کار را به دستان افراد ماهر و کاربلد پارس پویش بسپارید.

  • ایجاد سروصدای غیرطبیعی

سر و صدای غیرطبیعی در ماشین‌های لباسشویی می‌تواند از تراز نبودن آن ‌ها باشد.( تراز نبودن ماشین های لباسشویی همچنین باعث لرزش آن ها در هنگام چرخش شده که باید محل نصب آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.) از دیگر دلایل سروصدای غیر طبیعی ماشین لباسشویی می‌توان به خرابی کمک‌فنر های آن، کاسه‌نمد و بلبرینگ اشاره کرد که تعمیر آن‌ها نیاز به افراد متخصص و تکنسین‌های آموزش‌دیده دارد.

  •  عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی ممکن است از آسیب‌دیدگی برد الکترونیکی و یا موتور ماشین باشد. پاره شدن تسمه ماشین‌ می‌تواند از دلایل دیگر عدم چرخش دیگ باشد که باید توسط تکنسین ها تعویض گردد.

  • باز نشدن درب ماشین لباسشویی

باز نشدن درب ماشین‌های لباسشویی می‌تواند از شکستگی دستگیره در و یا ایراد در میکروسوئیچ درب باشد که در صورت شکستگی درب باید به‌طور کامل تعویض شود.

  •  نشتی آب از ماشین

در صورت مشاهده نشتی آب از ماشین‌ لباسشویی خود، ابتدا قسمت جا پودری آن را چک نمایید و از پر نبودن پودر در آن اطمینان حاصل کنید. زیرا گاهی اوقات نشتی آب می‌تواند از پر بودن بیش‌ از حد جا پودری از پودر باشد. از دیگر علل ها می‌توان به پارگی لاستیک دور درب ماشین، شلنگ تخلیه، خرطومی زیر دیگ و یا شکستگی دیگ ماشین‌های لباسشویی اشاره کرد.

  •  خشک نکردن لباس‌ ها

یکی از بیشترین علل‌ های خشک نکردن لباس ها توسط ماشین‌های لباسشویی، پر کردن دیگ آن ها بیش‌ از حد ظرفیت میباشد. به‌ همین دلیل از ریختن اجسامی چون کیف، بالشت، کوسن‌ های بزرگ و اجسامی که قابلیت باز شدن را ندارند بپرهیزید‌ از دیگر دلایل خشک نکردن لباس ها، عدم تخلیه آب توسط ماشین است که جهت رفع این مشکل باید درخواست تعمیرکار نمایید.

از دیگر خرابی‌ های ماشین لباسشویی می‌توان به پاره شدن تسمه، روشن نشدن ماشین، سوختن موتور ماشین، برق داشتن بدنه آن، خرابی تایمر و غیره اشاره داشت که برای برطرف کردن آن‌ها نیاز به افراد متخصص و کاربلد خواهید داشت.

خدمات شرکت پارس پویش جهت تعمیر

از جمله خدمات شرکت پارس پویش عبارتند از:

  • پاسخگویی به‌ موقع به مشتریان و پشتیبانی آن‌ها اعزام تکنسین‌های مربوطه در کوتاه‌ترین زمان به محل مورد نظر عیب‌یابی انواع ماشین‌های لباسشویی در تمامی برندها و برطرف نمودن ایرادات آن‌ها دارای مجهزترین تجهیزات و بهترین روش‌ های تعمیراتی توسط تکنسین‌های آموزش‌دیده، کاربلد و با مهارت بسیار بالا ضمانت کار و ارائه ضمانت نامه کالا در صورت تعویض قطعه جدید با قطعه قدیمی دارا بودن برخوردی خوش توسط تکنیسین‌ها با مشتری و رعایت کامل مسائل بهداشتی در زمان کرونا 

شرکت پارس پویش با بیش‌ از ۱۵ سال سابقه کار در زمینه تعمیر و نصب وسایل برقی خانگی، توانسته‌ است به یکی از شرکت‌های معتبر و قابل‌ اطمینان تبدیل‌شده و رضایت مشتریان خود را در کیفیت ارائه خدمات جلب نماید. جهت تعمیر ماشین لباسشویی در تهران و تعمیر یخچال‌ فریزر در تهران و همچنین تعمیر و نصب انواع وسایل برقی، می‌توانید توسط شماره 02144924663با این مجموعه تماس گرفته و با اپراتورهای آن‌در ارتباط باشید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس پویش

شرکت پارس پویش و تکنسین های متخصص آن با بیش از 15 سال سابقه در زمینه نصب و تعمیرات انواع لوازم خانگی و صنعتی تلاش نموده است با کیفیت ترین خدمات را با مناسب ترین هزینه ممکن و در کوتاهترین زمان ممکن جهت کسب رضایت حداکثری مشتریان خود ارائه دهد. ما در تلاشیم با بهره گیری از دانش به روز کارشناسان این مجموعه خدماتی در خور را به شما عزیزان ارائه دهیم.

اطلاعات تماس
  • 021882***** - 021449*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش