اطلاعات تماس
  • 021882***** - 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011035654217743

تعمیر تلویزیون در تهران

کد: 140011035654217743

https://bit.ly/3r79bCN

، تهران , (اخبار رسمی): متخصصین پارس پویش با داشتن بروز ترین ابزارهای مورد نیاز خود می‌توانند کلیه مشکلات لوازم‌ خانگی علی‌الخصوص تلویزیون ‌های موجود در بازار اعم از داخلی (ایکس ویژن، اسنوا، شهاب سام و …) و خارجی (سامسونگ، ال جی و …) را با دقت عیب‌ یابی نمایند و در اسرع وقت تعمیر آن را با بالاترین کیفیت لازم انجام دهند.

تعمیر تلویزیون در تهران
تعمیر تلویزیون در تهران

تعمیر تلویزیون در تهران توسط شرکت پارس پویش با داشتن متخصصین مجرب و آموزش‌ دیده قابل انجام برای ساکنین محترم تهران می باشد.

شروع قرن بیستم و انقلاب تکنولوژی بر روی محصولات خانگی هم تأثیرات بسزایی داشته‌ است. تلویزیون‌هایی که با استفاده از تکنولوژی لامپ تصویر کار می‌کردند به دلیل بزرگی و حجم زیاد کم‌ کم منسوخ گردیده‌ و جای خود را به تلویزیون‌هایی با تکنولوژی جدید و اندازه تصاویر بزرگ‌تر و در عین‌حال باریک‌ تر به نام ال‌ سی‌ دی داده اند. نکته جالب‌تر این بود که این دستگاه ها با داشتن بزرگی تصویر مصرف انرژی کمتری داشتند اما فقط دچار یک عیب بودند محدودیت در زاویه‌ دید، که امروزه با پیشرفت تلویزیون‌ های ال‌ سی‌ دی و ال‌ ای‌ دی این محدودیت نیز برطرف شده‌است.

تلویزیون‌ هایی که هم‌ اکنون در بازار وجود دارند دارای پیشرفته‌ ترین تکنولوژی و سیستم‌ عامل‌ های متفاوتی هستند، همین موضوع سبب شده است که در صورت ظاهر شدن عیب و نقص در تصویر نیاز به یک متخصص داشته باشید. تعمیرات این‌گونه تلویزیون‌ها همانگونه که از تکنولوژی بالایی برخوردارند نیاز به تخصص بالایی در زمینه الکترونیک و تجهیزات پیشرفته نیز دارند.

در حال حاضر تلویزیون جزء اصلی‌ ترین وسیله و لوازم برای سرگرمی خانواده ‌ها است. در صورتی‌ که به هر نحوی نتواند برنامه مورد نظر شما را پخش کند، دچار مشکل می‌شوید و لازم است در سریع‌ ترین زمان ممکن به رفع عیب بپردازید تا از برنامه‌های مورد علاقه خود عقب نمانید.

تعمیر تلویزیون در تهران

تعمیر تلویزیون در تهران را به دست پرسنل زبده مجموعه پارس پویش بسپارید. این شرکت با ضمانت خدمات و گارانتی قطعات تعویض شده به مدت شش ماه سعی دارد خاطر شما همشهریان عزیز را از جهت تعمیر انواع تلویزیون با هر نوع برند داخلی و خارجی آسوده نماید. برای بهره مندی از خدمات تعمیرات TV میتوانید با یکی از شعبات شمال، مرکز، شرق و دو شعبه غرب تهران تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران

تلویزیون‌ سامسونگ تولید کشور کره می‌باشد و در کشور ما دارای محصولات متنوعی از جمله ال‌ سی‌ دی، ال‌ ای‌ دی تلفن‌ های همراه و …. است.

مشکلات رایج این نوع تلویزیون شامل عیوب پنل،کابل پنل،تصویر ندادن و …. است که تعمیرات تمامی تلویزیون‌های سامسونگ توسط این شرکت با گارانتی شش‌ ماهه و تضمینی انجام می‌گیرد.

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

دیگر برند معروف بازار مربوط به شرکت ال جی می‌باشد. مشکلات رایج این نوع تلویزیون قطع شدن صدا یا تصویر یا هم‌ زمان صدا و تصویر با هم، ایجاد شدن خطوط افقی یا عمودی بر روی صفحه نمایش، به وجود آمدن لکه‌های سیاه در تصویر و … هستند. تعمیرات تخصصی و عیب یابی تلویزیون های برند ال جی با تجهیزات بروز یکی دیگر از خدمات تعمیرات تلویزیون رکت پارس پویش است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن و اسنوا در تهران

این دو برند از تولیدکنندگان داخلی تلویزیون هستند که با تکنولوژی روز دنیا تلویزیون‌ های خود را تولید و روانه بازار کرده اند. این تلویزیون‌ها مانند تمام تلویزیون‌ های دیگر در صورت استفاده نا صحیح و بلند مدت دچار عیب و مشکل در نرم‌ا فزار و سخت‌ افزار می‌شوند تعمیرات و عیب‌ یابی تمامی تلویزیون‌ های داخلی از تخصص های تعمیرکاران شرکت پارس پویش است.

تعمیر تلویزیون در محل

به دلیل یکسان بودن تکنولوژی اصلی تولید تلویزیون بدون توجه به برند خاصی شما می‌توانید برای تعمیرات تلویزیون خود با کارشناسان ما تماس گرفته تا از راهنمایی‌ های آن‌ها بهره ببرید. درصورتی‌ که امکان تعمیر تلویزیون در منزل شما فراهم باشد در محل شما پرسنل ما به عیب‌ یابی و تعمیر می‌پردازند اما اگر نیاز به تعمیرات پیچیده و تخصصی باشد تلویزیون شما به تعمیرگاه مجهز ما منتقل می‌شود و پس‌از تعمیر به منزل شما برگردانده می‌شود پس‌ از تست از سلامت تلویزیون گارانتی تعمیر شش‌ ماهه تحویل شما عزیزان می‌گردد.

چرا تعمیر تلویزیون پارس پویش؟

از جمله دلایلی که سبب می شود پارس پویش انتخاب شما جهت تعمیر انواع لوازم برقی خود ازجمله انواع تلویزیون باشد میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از کادر مجرب و آموزش‌ دیده
  • سرویس‌ دهی به تمام نقاط تهران
  • استفاده از قطعات مرغوب و اصلی
  • گارانتی شش‌ ماهه تعمیرات
  • منصف در هزینه اعلامی
  • تجهیزات مدرن و به‌ روز
  • تعمیر دستگاه در اسرع وقت
  • و بسیاری موارد دیگر.

در هر نقطه از تهران که احتیاج به تعمیرکار تلویزون در محل و یا تعمیرات تخصصی انواع تی وی داشته باشید تنها کافیست با کارشناسان شرکت پارس پویش تماس حاص نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید. کارشناسان ما در نمایندگی های سرتاسر تهران پاسخگوی شما عزیزان هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس پویش

شرکت پارس پویش و تکنسین های متخصص آن با بیش از 15 سال سابقه در زمینه نصب و تعمیرات انواع لوازم خانگی و صنعتی تلاش نموده است با کیفیت ترین خدمات را با مناسب ترین هزینه ممکن و در کوتاهترین زمان ممکن جهت کسب رضایت حداکثری مشتریان خود ارائه دهد. ما در تلاشیم با بهره گیری از دانش به روز کارشناسان این مجموعه خدماتی در خور را به شما عزیزان ارائه دهیم.

اطلاعات تماس
  • 021882***** - 021449*****
[نمایش اطلاعات]