اطلاعات تماس
  • 021882***** - 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102286081617743

صفر تا صد تعمیر ماشین لباسشویی

کد: 140102286081617743

https://bit.ly/3Mp7KaT

، تهران , (اخبار رسمی): ماشین لباسشویی یکی از اصلی‌ترین و کاربردی‌  ترین لوازم برقی خانگی بوده و امروزه در مدل‌ها و برندهای متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند

صفر تا صد تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

ماشین لباسشویی یکی از اصلی‌ترین و کاربردی‌  ترین لوازم برقی خانگی بوده و امروزه در مدل‌ها و برندهای متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند. ماشین‌های لباسشویی مانند تمام لوازم برقی ممکن است دچار ایرادات و خرابی‌ هایی شوند که نیاز به تعمیر داشته و باید به دست تعمیرکاران سپرده شوند.

ماشین‌های لباسشویی در برندهای ایرانی و خارجی شامل سامسونگ، بوش، آریستون، زیرووات، دوو، ال جی، پاکشوما و غیره وجود داشته و هر کدام از تکنولوژی‌های خاصی بهره‌مند می‌ باشند.

ماشین لباسشویی دارای قطعات حساس و مهم بوده و به دلیل عملکرد خاص آن دچار ایرادات ساده و پیچیده شده و به‌ همین دلیل تعمیرات آن‌هم به دو دسته تعمیرات غیرتخصصی که توسط افراد عادی انجام می‌شود و تعمیرات تخصصی که توسط متخصصان و کارشناسان این حرفه انجام می‌گیرد تقسیم می‌شود. برای تعمیر ماشین لباسشویی در تهران می‌توانید کار را به متخصصان کار بلد و آزموده شرکت پارس پویش بسپارید. شرکت پارس پویش در تهران، تعمیر انواع لوازم برقی خانگی با برندهای ایرانی و خارجی را انجام داده و دارای تعمیرکاران و تکنسین‌های آموزش‌دیده و حاذق است. این شرکت علاوه‌بر تعمیر ظرفشویی در تهران، تعمیر و نصب یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و سایر وسیله‌های برقی را انجام داده و در صورت تعویض قطعه، ضمانت‌ نامه کالا را به مشتریان ارائه می‌دهد.

در ادامه مطالب به بررسی مشکلات ماشین‌های لباسشویی و خدمات شرکت پارس پویش خواهیم پرداخت. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

مشکلات رایج در ماشین ‌های لباسشویی

از جمله مشکلات رایج در انواع ماشین ‌های لباسشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نشتی شلنگ و قطع نشدن جریان آب بوی بد لباس در ماشین‌های لباسشویی عدم تخلیه آب ماندن لکه و یا پودر در لباس‌ها پس‌ از شستشو کامل ۵-روشن نشدن دستگاه عدم کارکرد خشک‌کن دستگاه سروصدا و لرزش بیش‌ از حد ماشین لباسشویی شکستگی درب دستگاه و یا چفت نشدن آن عدم کارکرد آبکشی لباسشویی و یا نچرخیدن آن خاموش نشدن دستگاه

تعمیر ماشین لباسشویی را به متخصصین پارس پویش بسپارید

ماشین ‌های لباسشویی در گذشته بسیار ساده بوده و فقط از یک سبد فلزی و یک موتور برای چرخش آن استفاده می‌شد. اما امروزه ماشین لباسشویی ها بسیار پیشرفته شده و تعمیرات آن‌ها هم بسیار تخصصی می‌باشد. از این‌ رو افراد عادی قادر به رفع ایرادات پیچیده این دستگاه نبوده و باید از افراد ماهر و متخصص در این حرفه درخواست کمک کرد. زیرا این افراد در زمینه شناخت قطعات و تجهیزات به‌ کار رفته در ماشین‌های لباسشویی و نحوه عملکرد درست آن‌ها آگاه بوده و قادر به رفع تمامی مشکلات پیش‌ آمده در دستگاه می‌باشند. همچنین این افراد می‌توانند در صورت نیاز دستگاه به تعویض قطعه، قطعه را عوض کرده و ماشین لباسشویی را به‌ مانند روز اول نو و درست نمایند.

 

نحوه درخواست تعمیرکار از شرکت پارس پویش

زمانیکه ماشین لباسشویی شما دچار خرابی و ایراد شده و عملکرد آن دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد، شما عزیزان می‌توانید برای دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در تهران شرکت پارس پویش تماس گرفته و درخواست تعمیرکار کنید.

پس‌ از تماس شما، کارشناسان اطلاعاتی راجع‌ به نوع دستگاه و نوع خرابی و همچنین محل شما پرسیده و با هماهنگی شما زمانی را برای ارسال تکنسین به محل تعیین می‌کنند.

پس‌ از ثبت درخواست، تکنسین در محل حضور یافته و اقدام به تعمیر دستگاه می‌کند. حضور به‌ موقع تعمیرکار در محل علاوه‌بر احترام به وقت مشتری، یکی از خدمات مهم شرکت پارس پویش بوده که سبب مشتری‌مداری شده و جزئی از اعتبارات شرکت محسوب می‌شود.

 

نحوه ارائه خدمات توسط تکنسین‌های پارس پویش

پس‌ از حضور تکنسین در محل و با رعایت تمامی نکات بهداشتی در دوران کرونا، تعمیرکار دستگاه را به‌ درستی و بادقت بالا بررسی کرده و عیب‌های آن‌ها را تشخیص می‌دهد. پس‌ از عیب‌یابی دقیق، تعمیرکار شروع به رفع مشکل کرده و بدون اتلاف وقت در کمترین زمان با بهترین کیفیت کار را انجام داده و در صورت نیاز دستگاه به قطعه جدید، قطعه را تعویض کرده و پس‌ از پایان کار محل تعمیر را به‌ خوبی تمیز و پاک می‌نماید. تکنسین دستگاه را پس‌ از اتمام کار روشن کرده و مشتری را از عملکرد درست آن آگاه می‌کند. همچنین تکنسین فاکتور کار به‌ همراه ضمانت‌ نامه کالا را به مشتری ارائه داده و تمامی نکات ضروری جهت پیشگیری از خرابی دستگاه‌ها و راه‌های افزایش طول عمر آن را به مشتریان گفته و در آخر با دریافت کمترین هزینه از مشتری کار را به اتمام می‌رساند.

 

چرا از خدمات شرکت پارس پویش استفاده کنیم؟

از مزایای استفاده از خدمات شرکت پارس پویش می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زمان‌بندی دقیق تکنیسین‌های پارس پویش و حضور به‌ موقع در محل در وقت تعیین‌ شده  تعمیر انواع ماشین لباسشویی از تمامی برندها توسط تعمیرکاران پارس پویش تعمیر ماشین لباسشویی در محل و تعویض قطعه با قطعات اصلی از برند دستگاه تمامی خدمات ارائه‌شده توسط پارس پویش دارای ضمانت رسمی از طرف شرکت می‌باشند  تمامی خدمات این شرکت و هزینه‌های دریافتی زیر نظر اتحادیه مربوطه است پاسخ‌گویی به مشتری در تمامی ایام هفته و پشتیبانی آن‌ها توسط شرکت پارس پویش

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

همانطور که گفته شد ماشین‌های لباسشویی دارای برندهای متفاوت ایرانی و خارجی بوده و ایرادات پیش‌ آمده در آن‌ها متفاوت می‌باشد. قطعات ماشین‌های لباسشویی خارجی به دلیل وارداتی بودن آن‌ها و تغییرات روزانه ارز و دلار دارای قیمت‌های متفاوتی بوده و به‌ همین دلیل نمی‌توان هزینه مشخصی را برای تعمیرات ماشین لباسشویی در نظر گرفت.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در تهران، تعمیرات ظرفشویی در محل و تعمیر یخچال فریزر در تهران پارس پویش با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و اطلاعات لازم را از آن ها دریافت نمایید.

 

جهت خواندن مقاله تعمیرات تخصصی انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید اینجا را کلیک کنید.

شرکت پارس پویش علاوه‌بر تعمیرات لوازم برقی خانگی، نصب انواع وسایل برقی را در سرتاسر تهران توسط تکنسین ‌های ماهر خود انجام داده و دارای ضمانت‌ نامه رسمی خدمات ارائه‌ شده می ‌باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس پویش

شرکت پارس پویش و تکنسین های متخصص آن با بیش از 15 سال سابقه در زمینه نصب و تعمیرات انواع لوازم خانگی و صنعتی تلاش نموده است با کیفیت ترین خدمات را با مناسب ترین هزینه ممکن و در کوتاهترین زمان ممکن جهت کسب رضایت حداکثری مشتریان خود ارائه دهد. ما در تلاشیم با بهره گیری از دانش به روز کارشناسان این مجموعه خدماتی در خور را به شما عزیزان ارائه دهیم.

اطلاعات تماس
  • 021882***** - 021449*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی