اطلاعات تماس
  • 021882***** - 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011035653817743

تعمیر یخچال فریزر در تهران

کد: 140011035653817743

https://bit.ly/344OUoi

، تهران , (اخبار رسمی): یخچال و فریزر یکی از اصلی ترین لوازم برقی موجود در آشپزخانه است که در صورت بروز هرگونه مشکل در آن لازم است در اسرع وقت نسبت به تعمیر آن اقدام شود. به علت قیمت بالای این وسیله لازم است خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریزر حتماً و قطعاً توسط متخصص انجام شود.

تعمیر یخچال فریزر در تهران
تعمیر یخچال فریزر در تهران

تعمیر یخچال‌ فریزر و سرویس آن یکی از تخصصی ‌ترین خدماتی است که توسط شرکت پارس پویش انجام می‌شود. هر نوع از خدمات تعمیر یخچال ‌فریزر در تهران  با هر برندی به دست کادر مجرب پارس پویش تعمیر خواهد شد.

تعمیر یخچال‌ فریزر و سرویس آن یکی از تخصصی ‌ترین خدماتی است که توسط شرکت پارس پویش انجام می‌شود. هر نوع از خدمات تعمیر یخچال ‌فریزر در تهران و تعمیر یخچال ساید بای‌ ساید با هر برندی به دست کادر مجرب پارس پویش در محل تعمیر خواهد شد. لازم به توضیح است این شرکت شش ماه گارانتی قطعات تعویض شده را به شما عزیزان تضمین می‌دهد تا با خیالی آسوده از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

تعمیر یخچال ‌فریزر در تهران

تعمیر یخچال ‌فریزر در تهران در کمترین زمان ممکن به دست کادر حرفه‌ای و متخصص پارس پویش در تمام نقاط تهران در محل انجام می‌شود شرکت پارس پویش بر آنست که خدمات فوق‌ تخصصی هر گونه یخچال فریزر و یخچال ساید بای ‌ساید را در تمام شعبات خود از جمله مرکز تهران، شمال تهران، شرق و دو شعبه در غرب تهران در سریع ‌ترین زمان و با مناسب ترین قیمت به همشهریان عزیز در تهران ارائه دهد. جهت دریافت انواع خدمات سرویس و تعمیر لوازم خانگی برقی خود تنها کافی ا‌ست با شماره‌ های شعبه موردنظر خود تماس بگیرید.

تعمیر یخچال ساید در تهران

از جمله تخصصی ‌ترین وحساس‌ترین تعمیرات یخچال مربوط به تعمیر یخچال ساید بای‌ ساید است. تعمیر و سرویس ساید بای‌ ساید در تهران درخواست زیادی با توجه به محبوبیت این نوع از یخچال‌ها دارد و به‌ علت پیچیدگی سیستم یخچال ساید و استفاده از تکنولوژی روز در این دستگاه با توجه به حساس بودن و همچنین ارزشمند بودن آن در بین وسایل آشپزخانه تعمیر آن را به دست هر تعمیر کاری نمی‌توان سپرد و باید از تکنسین مجرب برای تعمیر آن درخواست کمک کرد. چنانچه این وسیله مهم در آشپزخانه ‌تان دچار خرابی شده می‌توانید با هر کدام از شعب ما در شهر تهران تماس گرفته و درخواست تعمیر کار در محل را ثبت نمایید.

تعمیر تمامی برند های یخچال‌ فریزر و ساید بای‌ ساید

ما تعمیر تمامی برند های یخچال و فریزر اعم از برندهای ایرانی و خارجی را در شرکت پارس پویش انجام می‌دهیم از جمله این برندها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر یخچال ال جی (LG)
  • تعمیر یخچال سامسونگ
  • تعمیر یخچال بوش
  • تعمیر یخچال دوو
  • تعمیر یخچال اسنوا
  • تعمیر یخچال بکو

تعمیر یخچال زیمنس، تعمیر یخچال کندی، تعمیر یخچال حایر، تعمیر یخچال می‌دیا، تعمیر یخچال پاناسونیک، تعمیر یخچال کن وود، تعمیر یخچال آریستون، تعمیر یخچال جنرال الکتریک، تعمیر یخچال الکترو استیل، تعمیر یخچال توشیبا، تعمیر یخچال آاگ، تعمیر یخچال هیوندای، تعمیر یخچال هوور، تعمیر یخچال ارج، تعمیر یخچال وستل، تعمیر یخچال کرال، تعمیر یخچال نف، تعمیر یخچال فریجیدر، تعمیر یخچال پارس، تعمیر یخچال زانوی، تعمیر یخچال نیکسان، تعمیر یخچال سیلور، تعمیر یخچال امرسان، تعمیر یخچال هیمالیا و … .

مراحل درخواست تعمیرکار یخچال در تهران

چنانچه یخچال‌ شما دچار هر کدام از موارد زیر شد می‌توانید عیب ‌یابی آن را به تکنسین‌ های حرفه‌ ای ما بسپارید.

  • یخچال شما کار نمی‌کند و حتی چراغ‌های آن نیز خاموش است
  • یخچال کار نمی‌کند اما چراغ آن روشن است
  • یخچال و ساید به‌خوبی سرد نمی‌کند و یا بیشتر از حد خنک می‌کند
  • یخچال شما صدا می‌دهد
  • برفک می‌زند
  • آبسردکن آن خراب است
  • بوی نامطبوع و ناخوشایند از آن خارج می‌شود
  • آب می‌دهد و…

از جملات مشکلات نامبرده و یا هر نوع مشکل دیگری که برای یخچال فریزر شما بوجود آمد تنها کافیست اقدامات زیر را انجام دهید:

  • تماس با شماره‌های موجود در سایت پارس پویش
  • دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان ما
  • خرابی یخچال خود را گزارش دهید و درخواست شما ثبت خواهد شد
  • در اسرع وقت و هر زمان که شما مشخص می‌کنید تعمیرکار ما به محل شما اعزام خواهد شد.
  • تمامی قطعات همراه تکنسین های ما اورجینال و با کیفیت هستند
  • شش ماه گارانتی قطعات تعویضی برای شما عزیزان در این مجموعه در نظر گرفته‌شده است

نحوه نگهداری از یخچال فریزر

همیشه شنیده ایم که پیشگیری بهتر از درمان است این جمله در مورد یخچال‌ها نیز صدق می‌کند. به‌ طورکلی با انجام یک سری از اقدامات و ملاحظات از خرابی این وسیله میتوان جلوگیری کرد و یا عملکرد آن را بهبود بخشید. تکنسین های متخصص مجموعه پارس پویش با علم و تجربه ای که در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی در طول سالیان فعالت خود به دست آورده اند راهکارهایی را برای نگهداری از این وسیله ارائه نموده اند که از جمله این راهکار ها عبارتند از:

خواندن دفترچه راهنمای مخصوص به یخچال: بسیاری از ما حتی آن را ورق هم نمی‌  زنیم چه برسد به این‌ که بخواهیم آن را بخوانیم . اما توصیه ما به شما این است که قبل‌ از استفاده از دستگاه دفترچه راهنمای وسیله را مرور کنید. آشنایی بهتر با وسیله به شما کمک می‌کند که در صورت خرابی و در زمان نگهداری اطلاع کافی از علت به وجود آمدن مشکل را داشته باشید.

ترموستات فریزر را به‌صورت دوره ‌ای بررسی کنید: ترموستات برای عملکرد مناسب باید روی عدد منفی هجده درجه سانتی‌ گراد (بسته به نوع برند یخچال ممکن است این عدد کمی متغیر باشد) تنظیم شود.

درصورتی‌که تمام نکات را رعایت کردید و بازهم دچار خرابی شد اینجاست که به کمک تکنسین و متخصص برای تعمیر یخچال فریزر خود نیاز دارید. در این شرایط با خیالی آسوده میتوانید تعمیر هرگونه وسایل برقی آشپزخانه از جمله تعمیر یخچال فریزر از هر برند و یا تعمیر یخچال ساید خود را به پارس پویش و تیم متخصص تعمیرکاران این مجموعه بسپارید. این مجموعه بدون شک بهترین شرکت تعمیر لوازم خانگی در تهران می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با توجه به محل سکونت خود با نزدیکترین نمایندگی این مجموعه در سطح شهر تهران تماس حاصل نمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس پویش

شرکت پارس پویش و تکنسین های متخصص آن با بیش از 15 سال سابقه در زمینه نصب و تعمیرات انواع لوازم خانگی و صنعتی تلاش نموده است با کیفیت ترین خدمات را با مناسب ترین هزینه ممکن و در کوتاهترین زمان ممکن جهت کسب رضایت حداکثری مشتریان خود ارائه دهد. ما در تلاشیم با بهره گیری از دانش به روز کارشناسان این مجموعه خدماتی در خور را به شما عزیزان ارائه دهیم.

اطلاعات تماس
  • 021882***** - 021449*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید