اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010195626613571

چالش های آموزش حسابداری

کد: 140010195626613571

https://bit.ly/3JW0Wkg

، تهران , (اخبار رسمی): بازارکار حسابداری روند رو به رشدی را سپری میکند؛ و این موضوع یک عامل مهم برای جذب مخاطبین محسوب میشود. اما در مسیری که برای تبدیل شدن به یک حسابدار موفق باید طی کنید با چالش هایی روبه رو خواهید شد که با شناخت بهتر آنها میتوانید به سادگی و با یک برنامه ریزی دقیق از پس آن برآیید.

چالش های آموزش حسابداری
مرجع آموزش حسابداری در عصرنخبگان، سریع ترین راه های یادگیری حسابداری را پیش روی شما قرار داده است.

با گذراندن دوره آموزش حسابداری عملی در عصرنخبگان دیگر نیاز به گذراندن دوره های کارآموزی نخواهید داشت.

بازار کار وسیع، حقوق بالا، وجود راه های آسان و سریع برای آموزش حسابداری، همگی از جمله دلایلی هستند که شما را ترغیب میکنند تا به این رشته وارد شده و به عنوان یک حسابدار استخدام شوید. اما قطعا یادگیری و آموزش حسابداری با چالش هایی همراه است که بهتر است پیش از قدم گذاشتن در این راه با آنها آشنا شوید تا بتوانید تصمیمی مناسب بگیرید. وجود این چالش ها به معنی سخت بودن کار حسابداری نیست، بلکه حسابداری هم همانند هر رشته و شغل دیگری چالش های مخصوص به خود را دارد. بعضی از این چالش ها عبارتند از:

1. انتخاب یک آموزشگاه خوب برای آموزش حسابداری

افراد با هدف های متفاوتی در دوره های حسابداری ثبت نام میکنند. عده ای هیچ گونه آشنایی با این مهارت نداشته و به اصطلاح میخواهند از صفر شروع کنند. عده ای آشنایی داشته ولی به دلیل کار نکردن مطالب را فراموش کرده اند، عده ای هم فارغ التحصیلان دانشگاهی این رشته هستند که به دلیل عدم آموزش مناسب در محیط دانشگاه برای ورود به بازار کار، ناچار به گذراندن دوره های عملی در آموزشگاه ها هستند.  پس برای یادگیری حسابداری انتخاب یک آموزشگاه خوب و معتبر اهمیت دارد.

اما یک آموزشگاه خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  • اساتید حرفه ای و متخصص
  • امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب و به روز به صورت مجزا برای هر کارآموز
  • پشتیبانی خوب از شرکت کنندگان در دوره ها
  • برنامه کاری منظم و رسیدگی به مشکلات کارآموزان
  • به همه اینها داشتن نمایندگی از یک سازمان رسمی مانند سازمان فنی حرفه ای را نیز اضافه کنید.

به عنوان مثال آموزشگاه عصرنخبگان در کنار تمامی این شرایط امکان حضور در کلاس های حسابداری تا یک جلسه به صورت رایگان را نیز به مراجعه کنندگان می دهد و این حق را برای افراد قائل میشود تا با آگاهی کامل نسبت به محیط آموزشگاه، کیفیت تدریس، جو کلاس و ... تصمیم خود را بگیرند.

2.  آموزش حسابداری به صورت عملی و کاربردی

یادگیری مفاهیم تئوری حسابداری با اینکه نیازمند تمرین و مطالعه است اما گاها برای کارآموزان آسان تر از مباحث عملی است. بسیاری از افراد فکر می کنند صرفا با یادگیری مفاهیم تئوری می توانند به عنوان یک حسابدار حرفه ای وارد بازار کار شوند؛ اما این تصور درستی نیست، چون شما باید از مفاهیم تئوری که پیشتر یاد گرفته اید به صورت عملی در کار استفاده کنید. پس برای این منظور بهتر است از همان ابتدا حسابداری را به صورت عملی یاد بگیرید تا وقتی وارد بازار کار شدید مدتی را صرف گذراندن دوره های کارآموزی نکنید.

آموزش حسابداری عملی نیازمند اطمینان به یک استاد کاربلد از یک آموزشگاه خوب است که بتواند محیط کلاس را همانند محیط بازار کار شبیه سازی کرده و حسابداری را کاملا کاربردی و عملی به شما آموزش دهد.

3. هزینه های یادگیری

بعضی از افراد به دلایل مختلفی نمی توانند برای آموزش هزینه زیادی کنند و از این جهت به دنبال آموزش حسابداری رایگان هستند. چنل های یوتیوب و سایت های زیادی هستند که مباحث حسابداری را ار پایه تا پیشرفته به صورت رایگان آموزش میدهند. اما پیدا کردن فیلم های با کیفیت در میان آنها، ممکن است کمی سخت باشد. 

4. کمبود وقت

هستند عده ای که با پذیرش تمامی این شرایط بازهم زمان لازم برای شرکت در کلاس های آموزشی را ندارند و به دنبال آموزش سریع حسابداری هستند. به همین دلیل به سراغ تهیه پکیج های آموزش غیرحضوری میروند. بسته های آموزشی معمولا تایم کمتری از افراد میگیرد و به دلیل حذف هزینه رفت و آمد به صرفه تر است.

5. ورود به بازار کار

بسیاری از افراد با وجود گذراندن دوره های حسابداری بازهم موفق به استخدام در این رشته نمیشوند، که از جمله دلایل آن میتوان به تمرین و تجربه کم در کار حسابداری، آموزش دیدن در آموزشگاه های نامعتبر یا تحت نظر اساتید غیرمتخصص، عدم شناخت نیازمندی های روز بازار کار و ... اشاره کرد. در این صورت فرد وقت و هزینه ای که صرف آموزش خود کرده را از دست داده است و دیگر حاضر به انجام اینکار نیست. در صورتی که اگر از همان اول با یک انتخاب آگاهانه وارد این راه شده بود در انتها مسیر بهتری پیش رویش قرار میگرفت.

جمع بندی:

با اینکه آموزش حسابداری همانند دیگر مهارت ها سختی های خود را دارد، اما غلبه بر این چالش ها کار غیر ممکنی نیست و با سعی و تلاش امکان پذیر است. در حال حاضر پیدا کردن آموزشگاه های فنی حرفه ای معتبر کار سختی نیست. با جستجو در سطح وب میتوانید بهترین آموزشگاه را برای یادگیری حسابداری پیدا کنید. آموزشگاهی که حسابداری را به صورت عملی به شما یاد بدهد. نظرات کاراموزان سابق آن مجموعه را خوانده و با توجه به اساتید، میزان تسلط، مسیر و بودجه خودتان تصمیم گیری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصرنخبگان

آموزشگاه عصرنخبگان در سال 92 با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه مندان در رشته های حسابداری، کامپیوتر، گرافیک، معماری و هم چنین ارائه دیپلم رسمی در 5 رشته در شرق استان تهران آغاز به فعالیت نمود. عصرنخبگان با شعار عصرنوآوری در آموزش های کاربردی در طول این سال ها سعی در ارائه آموزش های متناسب با نیازهای روز بازار کار با بیانی ساده به کارآموزان داشته است و همواره از همراهی شما عزیزان در این مسیر برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش