کد: 140011105669615228

شگردهای مخفی تشخیص اصل بودن فیلتر یخچال

کد: 140011105669615228

https://bit.ly/3GuW2HN

، تهران , (اخبار رسمی): تشخیص اصل بودن فیلتر یخچال فریزر از نمونه های تقلبی و فیک موجود در بازار در اغلب مواقع کار سختی می باشد. چون نمونه های تقلبی با دقت بالایی تولید شده و تشخیص تفاوت های موجود در آنها نیاز به تخصص و مهارت دارد. در ادامه چند شگرد و ترفند مهم و کاربردی را برای تشخیص فیلتر تقلبی را معرفی می کنیم.

شگردهای مخفی تشخیص اصل بودن فیلتر یخچال
تشخیص فیلتر یخچال تقلبی از اصل

تشخیص اصل بودن فیلتر یخچال فریزر از نمونه های تقلبی و فیک موجود در بازار در اغلب مواقع کار سختی می باشد. چون نمونه های تقلبی با دقت بالایی تولید شده و تشخیص تفاوت های موجود در آنها نیاز به تخصص دارد.

تشخیص اصل بودن فیلتر یخچال فریزر از نمونه های تقلبی و فیک موجود در بازار در اغلب مواقع کار سختی می باشد. چون نمونه های تقلبی با دقت بالایی تولید شده و تشخیص تفاوت های موجود در آنها نیاز به تخصص و مهارت دارد. در ادامه چند شگرد و ترفند مهم و کاربردی را برای تشخیص فیلتر تقلبی از اصل در زمان خرید معرفی می کنیم.

خرید فیلتر اصل یخچال از نمایندگی

با توجه به کاربرد بسیار زیاد فیلتر و نیاز به تعویض آن در هر شش ماه تا یکسال یک مرتبه، به همین دلیل تقاضای بالایی برای خرید آن در بازار وجود دارد. همین مساله باعث شده است برخی از افراد سودجو نمونه های تقلبی را تولید و در بازار ارائه دهند. یکی از بهترین راه ها برای اینکه بتوانید با خیال آسوده فیلتر اصل را تهیه کنید، خرید آن از نمایندگی های مربوطه است. توجه داشته باشید که نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ و سایر برندها به دلیل دسترسی آسان به قطعات اصلی فیلتر باکیفیت را برایتان ارائه می دهند. سایر مراکز و تعمیرگاه ها و فروشنده ها ممکن است نمونه های فیک را ارائه دهند که چیزی جز ضرر و خرابی زودهنگام را به همراه ندارد.

تشخیص فیلتر یخچال اصل با بسته بندی

از بهترین راه ها برای تشخیص اصل بودن فیلتر یخچال فریزر، توجه به نوع بسته بندی می باشد. دقت داشته باشید که فیلتر یخچال دارای مواد نگهدارنده مخصوصی می باشد و نباید در معرض هوای آزاد قرار گیرد. به همین دلیل نمونه های اصل در بسته بندی های معتبر ارائه میشوند. این در حالیست که بسیاری از فیلترهای تقلبی موجود در بازار به صورت فله ای ارائه میشوند.

بررسی هولوگرام فیلتر اصل

بر روی بسته بندی فیلترهای اصل مربوط به برندهای نام آشنا و شناخته شده هولوگرام قرار گرفته است. علاوه براین، بارکد و QR کد نیز بر روی آنها چاپ شده و می تواند اطلاعات زیادی را برایتان ارائه دهد. با نصب اپلیکیشن های مخصوص بارکد خوان می توانید اصلی و تقلبی بودن فیلتر یخچال را براحتی تشخیص دهید. کافیست گوشی تلفن همراهتان را به اینترنت متصل و بارکد و QR کد را با اپلیکیشن مخصوص بررسی و نتیجه را مشاهده کنید. با بررسی Qr کد اطلاعات فیلتر اصل به طور کامل به همراه برند سازنده نمایش داده میشود.

بررسی اطلاعات روی بسته بندی

در حالت کلی از روی بسته بندی می توانید به اطلاعات بسیار ارزشمندی برای تشخیص فیلتر یخچال اصل از تقلبی دست پیدا کنید. بر روی فیلتر یخچال فریزر اطلاعاتی درج شده است و چیزی که روی بسته بندی قرار گرفته است نیز باید به طور کامل با آن تطابق داشته باشد. علاوه براین، توجه داشته باشید که برندهای معروف بدون غلط املایی و تایپی اطلاعات را روی بسته بندی ها درج می کنند. اگر با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید می توانید بررسی کنید که آیا اطلاعات درست و بدون اشکال چاپ شده یا خیر!

تشخیص فیلتر تقلبی و اصل با لیبل

از دیگر مواردی که می تواند به شما کمک کند تا اصلی یا تقلبی و فیک بودن فیلتر را تشخیص دهید، لیبل می باشد. همانطور که اشاره شد، برندهای تولید کننده یخچال و قطعات جانبی آن اعتبار بالایی دارند و به همین دلیل به بسته بندی محصولات اهمیت زیادی می دهند. در برخی از مواقع می توان از روی لیبل نیز متوجه اصل یا فیک بودن فیلتر شد. در محصولات با کیفیت لیبل ها کاملا صاف روی بسته بندی نصب میشوند. البته این مورد همیشگی نیست و ممکن است خطا داشته باشد. اما اگر سایر گزینه ها را بررسی کردید و به اصل بودن فیلتر شک داشتید، لیبل کج و ناصاف می تواند کمی به شما در تصمیم گیری نهایی کمک کند.

تشخیص فیلتر اصل از روی ظاهر

دقت داشته باشید که فیلتر دارای ساختار چند لایه ای بوده و هر چه تعداد لایه های بیشتر باشد، نشان دهنده کیفیت بالاتر آن است. برخی از نمونه های تقلبی که با قیمت ارزان ارائه میشوند تعداد لایه های کمی دارند. این فیلترها کارایی ایده آلی نداشته و در مدت زمان کوتاه مجدد خراب شده و باید تعویض شوند.

بررسی قیمت فیلتر یخچال

به عنوان یکی دیگر از راهکارها برای تشخیص اصلی یا فیک بودن فیلترهای تصفیه در یخچال فریزر می توان به قیمت آنها اشاره کرد. قطعات اصل برندهای معتبر گران هستند و نمونه های تقلبی در اغلب مواقع قیمت ارزان تری دارند. اگر قیمت فیلتر بیش از اندازه ارزان بود، لازم است بدانید که فروشنده جنس تقلبی به شما میفروشد.

جستجوی نام برند فیلتر در اینترنت

خوشبختانه در دنیای امروز دسترسی به اینترنت بسیار اسان شده و به همین دلیل می توان از کلاهبرداری ها جلوگیری کرد. کافیست گوشی تلفن همراه را به اینترنت متصل و نام برند فیلتر را جستجو کنید. اطلاعات کامل به همراه عکس محصول و بسته بندی آن در اینترنت و سایت تولید کننده نمایش داده میشود. به همین راحتی می توانید تشخیص دهید که آیا فیلتر توسط برند معتبر تولید شده یا نمونه فیک است.

بررسی علامت های استاندارد بین المللی

به دلیل اهمیت زیاد فیلتر و تاثیر مستقیم آن بر سلامتی انسان، این محصولات باید دارای نشان NFS و FDA باشند. روی بسته بندی را به طور دقیق بررسی کنید و از وجود این نشان ها مطمئن شوید. البته وجود این دو علامت روی بسته بندی همیشه نشان دهنده اصلی بودن محصول نیست.

بر اساس مواردی که به آن اشاره شد، در نهایت می توان گفت بهترین راه حل خرید از مراکز معتبر و شناخته شده می باشد. تکنوپشتیبان؛ نمایندگی تعمیر یخچال شمال تهران و جنوب و شرق و غرب برندهای داخلی و خارجی از قبیل سامسونگ، ال جی، امرسان، پارس و غیره می باشد. این مجموعه قطعات اصلی و معتبر را با ضمانت ارائه داده و در صورت نیاز تعمیرات را در منزل و محل انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر نام تکنوپشتیبان را در اینترنت جستجو یا با شماره تلفن 02157428 تماس بگیرید. کارشناسان و تعمیرکاران سیار این مجموعه در کمترین زمان به محل اعزام و تعمیرات را با نرخ اتحادیه انجام می دهند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیر لوازم خانگی تکنو پشتیبان

مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی برقی در تهران دارای بیش از 300 تعمیرکار و متخصص لوازم خانگی در مناطق مختلف تهران خدمات تعمیر یخچال فریزر و ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی در محل با قیمت مناسب