اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011195692618126

آشنایی با خرید جک پارکینگی در مشهد

خرید جک پارکینگی

کد: 140011195692618126

https://bit.ly/3rwIpUs

، (اخبار رسمی): جک پارکینگی در حالت کلی به دو دسته جک پارکینگی بازویی و جک پارکینگی ریلی می باشد که هرکدام ویژگی های و کاربرد های خاصی دارند و برای شرایط متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید جک پارکینگی
خرید جک پارکینگی

جک های پارکینگی را میتوان روی درب های پارکینگ از هر مدلی سوار کرد. چه درب شما رو به بیرون باز شود و چه درب رو به داخل باز شود میتوان آن را توسط این جک های دربازکن مجهز به جک پارکینگی کرد.

جک پارکینگی، در اتوماتیک، بازوی پارکینگی، در برقی ، در بازکن و نام های متعدد دیگری وجود دارند که برای جک های پارکینگی دربازکن به کار برده می شوند.

جک های پارکینگی را میتوان روی درب های پارکینگ از هر مدلی سوار کرد. چه درب شما رو به بیرون باز شود و چه درب رو به داخل باز شود میتوان آن را توسط این جک های دربازکن مجهز به جک پارکینگی کرد.

  • جک پارکینگی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود:
  1. انواع جک پارکینگی
  2. جک پارکینگی بازویی

جک‌های بازویی برای درهایی است که لولایی بوده و به داخل و بیرون باز می‌شوند، جک‌های ریلی نیز برای درهای کشویی بوده که به بغل باز می‌شوند.

در دسته‌بندی جک‌های بازویی، تمامی جک‌های پارکینگی ایرانی و ایتالیایی به همراه قیمت و توضیحات کامل ویژگی های آن آورده شده است.

مکانیسم عملکرد کلیه جک‌های پارکینگی مبتنی بر جریان الکتریسیته به موتور الکترومکانیکی یا پمپ هیدرولیکی است. بنابراین جک‌های پارکینگی بازویی به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند

  • جک دربازکن پارکنیگ الکترومکانیکی
  • جک دربازکن پارکینگ هیدرولیکی

سیستم‌های ایمنی جک‌های پارکینگی بازویی

کلیه جک‌های پارکینگی مجهز به مدار فرمان هوشمند با قابلیت نصب فلاشر چشمک زن و سنسور ایمنی بین در هستند.

وظیفه فلاشر برای آگاه کردن افراد بیرون و داخل فضای پارکینگ نسبت به باز شدن در است. سنسور ایمنی بین در مهم‌ترین و حیاتی‌ترین رکن عملکرد یک جک پارکینگی است.

این سنسور قادر است هنگامی که مانعی در میان در وجود دارد بازوها را از عملکرد بسته شدن متوقف کند و از برخورد در با اتومبیل یا افراد جلوگیری کند.

اهمیت این سنسور در عملکرد جک‌های پارکینگی به میزانی است که چنانچه اگر به هر دلیلی از کار افتاده باشند، بازوهای جک را از کار بیاندازد.

بازوهای قفل شونده از دیگر ویژگی‌های جک پارکینگی استاندارد و مدرن می‌باشد.
در گذشته جک‌های پارکینگی وجود داشتند که چنانچه از بیرون به در نیروی مخالف زیادی اعمال می‌شد، میان لت‌های در فاصله اندکی ایجاد می‌شد و از این فضای ایجاد شده برخی از سارقین سودجو اقدام به ورود به منزل می‌کردند.

جک پارکینگی ریلی

درب بازکن برقی کشویی، مناسب انواع درهای فلزی، شیشه ای، و سربی ساخته شده است که قابلیت اطمینان، پایداری و طول عمر بالاتری را ارائه می‌دهد. این محصولات برای عملکرد خوب و ثابت، توسط مدار فرمان و برد جک پارکینگ با زمان باز و بسته شدن قابل تنظیم هستند.

انی محصولات هم با موتورهای AC، و هم با موتورهای DC بدون جاروبک تولید شده‌اند که به باز و بسته شدن دروازه کشویی کمک می‌کنند. لذا این جک‌های ریلی بسیار کارآمد هستند و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند. مصرف برق درب بازکن کشویی ممکن است بسته به محصولات متفاوت باشد، اما به طور کلی به دو دسته‌ی 220 ولت و 24 ولت تقسیم می‌شوند.

بی ام اس کالا (bmskala.com) انواع درب بازکن‌های کشویی و جک ریلی را متناسب با نیازهای سفارشی شما ارائه می دهد. این محصولات همگی استاندارها و گواهینامه‌های لازم را دارا می‌باشند و برای ضمانت کارت گارانتی یک تا دو سال دارند.

جک‌های پارکینگ ریلی از لحاظ امنیتی ضد سرقت هستند زیرا به بغل بازشو بوده و با دیلم نیز امکان باز کردن آن، وقتی گیربکس موتور آن درگیر است وجود ندارد. در نتیجه علاوه بر امنیت منزل شما، هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی