اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012085736516177

10 برند معروف جهان

معروف ترین برندهای طراحی طلا و جواهر

کد: 140012085736516177

https://bit.ly/3ht4FIM

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها طرفداران صنعت مد و فشن توجه زیادی به طراحی و ساخت طلا و جواهرات دارند.در این مقاله قصد داریم با بهترین طراحی ها و برندها آشنا بشویم.

معروف ترین برندهای طراحی طلا و جواهر
معروف ترین برندهای طراحی طلا و جواهر

در آکادمی جواهرات اردوان آنوش راجع به طراحی اقتصادی برای هنرجویان و علاقه مندان در حوزه طراحی دستی طلا و جواهرات در چهاردمین روز اسفند سمینار آنلاین برگزار خواهد شد.

سلام بر شما امیدوارم حال دلتان خوب باشد.

برخی برندهای تجاری سبک های منحصر به فردی دارند که ظرافت و به روز بودن از مهمترین ویژگی های آنهاست.
بسیاری از مشهورترین طراحان جواهر در ابتدا ناشناخته و جویای نام بودند، اما به مرور نام آنها با سبک هایی را خلق نمود که زنان و مردان را مجذوب جواهرات با شکوه و با کیفیت نموده بود.

1-  Tiffany & Co

شاید برای شما هم جالب باشد که رتبه‌ی اول لیست ما، یعنی شرکت تیفانی اند کو، در ابتدا به عنوان فروشگاه لوازم التحریر و کالاهای فانتزی در نیویورک آغاز به کار کرد. این برند از سال ۱۸۳۷فعالیت خود را شروع کرد و در زمینه ساخت قطعات و زیورآلات نقره، یکی از برندهای برتر آمریکا است. این برند هر ساله یک مجموعه از نمونه کارهای زیبا و کمیاب خود را در کاتالوگی تحت عنوان «کتاب آبی» به نمایش می‌گذارد. برند تیفانی اند کو به دلیل جعبه‌های کوچک آبی خود، که نمایانگر کیفیت، لوکس بودن و سبک خاص آن است، معروف می‌باشد.

پوشندگان مشهور: آدری هپبورن، الیزابت تیلور، ریز ویترسپون

دامنه قیمت: ۱۵,۵۰۰تا ۱۵ میلیون دلار

گرانترین قطعه از این برند که در یک حراج فروخته شده، یک حلقه پلاتین گرد با الماس ۳.۰۹ قیراطی است که در سال ۲۰۱۶ با قیمت ۶۰,۰۰۰ دلار فروخته شد.

2.Mikimoto :

یک شرکت جواهرسازی که در سبک جواهرات مرواریدی فعالیت دارد.
موسس این شرکت میکیموتو کوکیچی است که اولین سازنده ی مروارید کشت شده نیز بوده است.
اولین فروشگاه میکیموتو در سال ۱۸۹۹ در توکیو افتتاح شد و بعدها شعبه هایی در لندن، پاریس، نیویورک، بمبئی و دیگر شهرهای بزرگ دنیا راه اندازی شد که وی همچنین نخستین جواهر ساز ژاپنی بود که در سطح بین المللی به شهرت دست یافته بود.

جواهری میکیموتو به داشتن مرواریدهای ظریف و ساده، طراحی های بی نظیر مشهور است گرچه جواهرات مرواریدی پیچیده تر نیز در طراحی های این برند دیده می شود.
میکیموتو در بین سالهای ۲۰۰۳تا ۲۰۰۸ جواهرساز رسمی مسابقات دوشیزه ی برتر ایالات متحده و همچنین در بین سالهای ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷جواهرساز مسابقات دوشیزه ی برتر جهان بوده است.

3.Harry Winston

برند هری وینستون در سال ۱۹۳۲با حضور خود او به عنوان بنیان‌گذار، در شهر نیویورک تاسیس شد. وی مدت کمی پس از شروع کار، به دلیل خلاقیت‌های عالی خود، لقب “پادشاه الماس” و “جواهر تا ستاره‌ها” را گرفت. یکی از برجسته ترین جواهراتی که طراحی کرد، یک تاج با الماس آبی مایل به خاکستری ۴۵.۴۲ قیراطی بود که به شاه جرج چهارم انگلستان تقدیم شد.

پوشندگان مشهور: جنیفر لوپز، مدونا، جولی اندروز، ناتالی پورتمن

دامنه قیمت: ۴,۰۰۰تا ۲۰ میلیون دلار

در زیر تصویری از گران قیمت ترین قطعه ی این برند که در یک حراج فروخته شده را می‌بینید. این گردنبند در سال ۲۰۰۶ به قیمت ۴.۲میلیون دلار فروخته شد.

در آکادمی جواهرات اردوان آنوش راجع به طراحی اقتصادی برای هنرجویان و علاقه مندان در حوزه طراحی دستی طلا و جواهرات در چهاردمین روز اسفند سمینار آنلاین برگزار خواهد شد.

4.Cartier

این برند در سال ۱۸۴۷توسط لوئیس فرانسوا کارتیه تاسیس شد و شهرت خود را به عنوان “جواهر پادشاهان، پادشاه در بین جواهرات” کسب کرد. برند کارتیه پیشگام ترکیب پلاتین و الماس بود و با تغییراتی که در رنگ جواهرات طلا بوجود آورد، تمایز خود را از سایر برندها به رخ کشید. جواهرات این برند در بین افراد مشهور محبوبیت بالایی دارد.

پوشندگان مشهور: اندی وارهول، تام کروز، آنجلینا جولی، زک افرون، کیت میدلتون

دامنه قیمت: ۱,۰۰۰تا ۲.۷۶ میلیون دلار

گرانترین جواهر کارتیه که در حراجی فروخته شده است، قطعه ای به نام “یاقوت طلوع” است که در سال ۲۰۱۵با قیمت ۳۰ میلیون دلار به فروش رفت. این قطعه که تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید، به عنوان گرانترین سنگ قیمتی غیر الماس در جهان لقب گرفت.

5.Bvlgari:

یکی ازمشهورترین برندهای دنیا در جواهرات، ساعت، عطریات، و هتل است.
موسس این شرکت سوتیریوس بولگاریس، جواهرساز یونانی بوده که از سال ۱۸۸۱ در رم زندگی می کرد.
این شرکت در قرن بیستم محدوده ی خود را به ساخت فلزات معماری که اغلب اتصالات طلایی و فولاد سنگین بود، گسترش داد.
این شرکت همچنین در تولید سنگ های قیمتی رنگی و الماس نیز شهرت به خصوصی دارد.
یکی از مشهورترین طراحی های این برند، مجموعه ی جواهرات و ساعت های به شکل مار چنبر است و اغلب با سنگ های زینتی تزیین می شوند.
نام تجاری شرکت(BVLGARI) به حروف لاتین نوشته شده است.
الیزابت تیلور یکی از مشهورترین طرفداران برند بولگاری بوده است.
او مجموعه ای از الماس ها و سنگ های قیمتی در اختیار داشت که به طور اختصاصی برای او ساخته شده بود و البته دستبندی به شکل مار که به گونه ای ساخته شده بود که گویی از دستان او به سمت بالا می خزد.
جواهرات شخصی وی در جشن ۱۲۵مین سالگرد برند بولگاری به نمایش گذاشته شده بود.

6.Chopard

این برند سوئیسی در سال ۱۸۶۰ آغاز به کار کرد. برند شوپارد با ساعت‌های مچی و جیبی که برای خانم‌ها طراحی می‌کند، شناخته شده است.

پوشندگان مشهور: خاویر باردم، کالین فرث

دامنه قیمت: ۲,۰۰۰تا ۱۶.۲۶ میلیون دلار

گرانترین قطعه شوپارد فروخته شده در یک حراج، مجموعه ای از جواهرات زمرد و الماس است که با قیمت ۱.۲میلیون دلار فروخته شد.

7.GRAFF:

لارنس گراف کار طراحی خود را از سن پانزده سالگی در انگلستان آغاز نمود و در ادامه به یکی از مشهورترین طراحان جواهر تبدیل شد.
در سال ۱۹۶۰ شرکت الماس گراف را تاسیس نمود.
در سال ۱۹۶۲ وی فروشگاه های متعددی در خیابان جواهر لندن افتتاح نمود.
علاوه بر جواهرات ظریف و شیک، این برند به خرید و بازسازی الماس نیز شهرت دارد.
از مشهورترین الماس هایی که وی بازسازی کرده می توان به مجموعه ی زرد وینزور والیس سیمپسون، المال ویتلزباخ( که بعدا به الماس ویتلزباخ-گراف تغییر یافت)، و الماس سوگند لسوتو که الماسی سخت با وزن ۶۰۳ قیراط بود، اشاره نمود.

8.Van Cleef & Arpels

آلفرد ون کلیف و استل آرپلز پس از ازدواج با یکدیگر، در سال ۱۹۰۶ این برند لاکچری را راه اندازی کردند. اولین فروشگاه آن‌ها، در دهه ۱۹۴۰ و در پاریس افتتاح شد. ون کلیف و آرپلز به دلیل استفاده از شمایل حیوانات، گل‌ها و طبیعت در طراحی هایشان مشهور هستند.

پوشندگان مشهور: ملکه ماری خوزه ایتالیا، مارگو رابی، کامرون دیاز، ماریا کری

دامنه قیمت: ۱,۵۰۰ – ۴۹۰ هزار دلار

گرانترین قطعه‌ی برند Van Cleef & Arpels که تاکنون فروخته شده است، انگشتر یاقوت و الماس ۸.۲۴ قیراطی است که در سال ۲۰۱۱ با ۴.۲میلیون دلار فروخته شد. تصویر این انگشتر زیبا را در زیر می‌بینید.

9.Buccellati :

شرکت طراحی جواهر و ساعت ایتالیایی که فروشگاه های متعددی در پاریس، لندن، نیویورک، توکیو، و هنگ کنگ و سایر نقاط دنیا دارد.
این برند به جواهرات سنگی و ظریف خود مشهور است که طراحی های خاطره انگیز دوران هنر نو و هالیوود قدیم را در ذهن تداعی می کند.
در بسیاری از طراحی های این برند از حشرات و حیواناتی مانند طاووس سنگی و سنجاقکی از مروارید می توان مشاهده نمود.

مجموعه های بوچلاتی اغلب پس از ساخت و قبل از فروش به صورت مزایده، به فروش می رسند.

از مجموعه های اخیر این برند می توان به « هنر در طلا، نقره و سنگ زینتی» در موزه ی ملی تاریخ طبیعی اسمیت سونیان در سال ۲۰۰۰، و مراسم « حلقه های سنجاقک سنگ نشان» در سال ۲۰۱۰ اشاره نمود که این مورد به مدت یک سال در سراسر جهان به نمایش گذاشته شده بود.

10. David Yurman

این برند توسط دیوید و یورمن در سال ۱۹۸۰ تاسیس شد. برند دیوید یورمن به این دلیل شناخته شده است که در طراحی‌‌هایش یادآور جنبش هنر و صنعت آمریکا است. این برند از رنگ‌های روشن به خوبی استفاده می کند و در طراحی‌های خود بازیگوشی به خرج می‌دهد. یکی از عواملی که باعث محبوبیت این برند شده است، امکان تغییر سنگ جواهرات، توسط مشتری می باشد. به طور کلی جواهرات این برند، به خصوص دستبند‌های زیبای آن، برای استفاده‌ی روزمره‌ی مردان و زنان در هر سنی مناسب هستند.

پوشندگان مشهور: کیت هادسون، شکیرا، برد پیت، جسیکا سیمپسون

دامنه قیمت: ۳۰۰تا ۵۰ هزار دلار

گرانترین قطعه‌ی فروخته شده از این برند، گردنبند تصویر زیر است که با قیمت ۷,۳۸۰ دلار به فروش رسیده است. قطعه‌ی میانی این گردنبند قابل تعویض است.

غزاله قاسمیان

آکادمی جواهرات اردوان آنوش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی اردوان آنوش

آکادمی اردوان آنوش با پیشینه برگزاری چندین دوره سخنرانی و آموزش دوره های تخصصی صفر تاصد طراحی و ساخت جواهرات در دانشگاه های معتبر کشور با مدیریت مهندس اردوان آنوش در سال 1395 تأسیس گردید. اندیشه مجموعه اتصال سه نگرش مهندسی، هنر و علم مارکتینگ با رسالت فعالیت با دغدغه ارتقاء سطح دانش جواهرات با رویکرد کارآفرینی می باشد. مجموعه ما فعالیت هایی در این راستا انجام داده است همچون مصاحبه با اساتید، بزرگان صنعت و حرفه ای های این صنف، آموزش نکات ریز جواهرسازی، مقالات ترجمه شده اختصاصی که به صورت رایگان در اختیار هنرجویان در کنار مجلات جواهرات روز دنیا و پادکست های مدیریتی که همگی در وب سایت مجموعه قابل مشاهده میباشد. در راستای مأموریت کارآفرینی مجموعه، اقدام به برگزاری نمایشگاه و ایونت های تخصصی طلا و جواهرات متعددی همچون برگزاری ایونت جم در مرکز خرید جم سنتر، نمایشگاه بین المللی تهران و ایونت طراحان برتر ایران با مشارکت سرکار خانم مهلا زمانی که منجر معرفی، فروش و دیده شدن دست سازه های هنرجویان مجموعه توسط خود هنرجو برگزار گردیده است. بخشی از دستاورد های مجموعه: • برگزاری بیش از 45 ساعت سخنرانی و نشست تخصصی در حوزه طلا، جواهرات و بازار کار آن در ایران و جهان در دانشگاه های معتبری همچون الزهرا، امیرکبیر، علم و صنعت، تهران و هنر • بیش از 650 ساعت تدریس طراحی جواهرات با رایانه در دانشگاه های کشور • بیش از 900 ساعت تدریس طراحی طلا و جواهرات با همکاری آموزشگاه های معتبر کشور • تربیت بیش از 500 هنرجو در مجموعه • گفت و گوی تلویزیونی زنده به صورت اختصاصی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار