اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104126269916177

انگشتر در هر انگشت معنی خاص خود را دارد

معانی انگشتر در هر انگشت

کد: 140104126269916177

https://bit.ly/3NDGFka

، تهران , (اخبار رسمی): هر انگشتر در هر انگشت معنی و مفهوم خود را دارد. بسیاری فکر می‌کنند افرادی که علاقه به انداختن انگشتر دارند، لزوماً فقط برای زیبایی این کار را انجام می‌دهند، اما این موضوع اشتباه است

هر انگشتر در هر انگشت معنی و مفهوم خود را دارد. بسیاری فکر می‌کنند افرادی که علاقه به انداختن انگشتر دارند، لزوماً فقط برای زیبایی این کار را انجام می‌دهند، اما این موضوع اشتباه است. بسیاری از افراد فقط برای زیبایی این کار را انجام نمی‌دهند و می‌خواهند با انداختن آن انگشتر پیام خاصی را به دیگران منتقل کنند.

 مثلاً چه فرقی بین انگشتر در انگشت میانی با انگشتر در انگشت اول وجود دارد؟ معنی انداختن انگشتر در انگشت شست چیست؟قطعاً شما هم افرادی را دیده‌اید که علاقه شدیدی به انگشتر دارند و در هر انگشتشان یک انگشتر می‌اندازند.

برای اینکه وارد حوزه معانی انگشت‌ها برای انداختن انگشتر بشویم، ابتدا یک تعریف کلی از این موضوع به شما ارائه می‌کنیم: دست راست به دلیل اینکه بسیاری از مردم راست‌دست هستند و اکثر کارهایشان را با این دست انجام می‌دهند به ” دست عمل ” و دست چپ عموماً به معنی ” دست احساس و فکر ” مشهور گردیده است.

معنی انداختن انگشتر در انگشت شست

در افسانه‌های باستان، همه انگشت‌های دست به نام یکی از خدایان رومی نامگذاری شده‌اند. اما شست تنها انگشتی است که هیچ نامی ندارد. معنی انداختن انگشتر در این انگشت به معنی قدرت اراده و آینده نگری است.

معنی انداختن انگشتر در انگشت اشاره

انگشت اشاره ژوپیتر نام دارد ژوپیتر خدای بزرگ رم باستان است. بسیاری بر این باورند انداختن انگشتر در انگشت اشاره نماد قدرت و جاه طلبی است. افرادی که علاقه مند به انداختن انگشتر در انگشت اشاره هستند مدیر وکارآفرین هستند و یا دوست دارند در آینده در این جایگاه فعالیت کنند همچنین گفته می شود از اعتماد به نفس بالایی دارند و در زمینه ی تعامل با افراد و اطرافیان موفق حاضر می شوند.

اما در بعضی از فرهنگ‌ها انداختن انگشتر در انگشت اشاره نماد ازدواج است. به طور مثال یهودیان برای انتقال این پیام که ازدواج نموده‌اند، انگشتر خود را در این انگشت می‌اندازند. رسم آن‌ها به این شکل است که زوج‌ها زمانی که نامزد می‌کنند، انگشتر خود را در انگشت دست راست می‌اندازند و زمانی که ازدواج می‌کنند در انگشت اشاره دست چپ.

شما در آکادمی جواهرات اردوان آنوش می توانید در دوره طلاسازی مقدماتی مهارت های لازم برای ساخت انگشتر مورد علاقه خود و همچنین سیلابس های جذاب دوره مقدماتی را آموزش ببینید. 

معنی انداختن انگشتر در انگشت وسط

انگشت وسط نماد سیاره ی زحل است که برخی از افراد با انداختن حلقه در انگشت وسط خود، نشان می دهند که افرادی متعادل، مسئولیت پذیر و زیباپسند هستند . فلز مخصوص این سیاره عموماً خاکستری است و به همین علت هم انگشتر‌های استیل برای این انگشت مناسب‌تر هستند . افرادی که انگشتر را به انگشت سوم دست خود می‌اندازند یعنی کاملاً پیرو قانون هستند و در جدال بین نیک و بد، طرف حق را می‌گیرند. از نظر عدالت روی این افراد می‌توان حساب ویژه‌ای باز کرد. بسیاری از افراد علاقه دارند تا مدام به بررسی خود بپردازند و رفتار خود را تجزیه تحلیل نموده و در راستای بهترشدن شخصیت خود گام بردارند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، انگشت وسط بهترین انتخاب برای شماست.

چینی‌ها معتقدند معنی انداختن انگشتر در انگشت وسط دست راست، یعنی فرد دارای قابلیت تصمیم‌گیری درست در شرایط مختلف و همچنین استقلال فکری است. این فرد باعث ایجاد صلح می‌شود.

معنی انداختن انگشتر در انگشت چهارم و یا انگشت حلقه

در بیشتر کشورهای جهان، انگشت چهارم دست چپ مرسوم‌ترین انگشت برای حلقه است. دلیلش هم این است که می‌گویند رگ این انگشت مستقیماً به قلب می‌رسد و این رگ، «رگ عشق» نام دارد. البته این اعتقاد یونانی‌ها بوده اما همچنان هم رایج‌ترین معنی انداختن انگشتر در انگشت حلقه همین است اما در بسیاری از کشورها انداختن حلقه در دست راست هم مرسوم است. در طالع بینی به انگشت حلقه، آپولو می گویند که آپولو الهه آفتاب است و این امکان را به شما می دهد که تبدیل به آفتاب درخشانی از نبوغ و خلاقیت شوید.

افرادی که حلقه را در انگشت چهارم خود می اندازند بسیار احساسی و وفادار هستند و توانایی تدریس را بهتر از دیگران دارند و به خوبی مشکلات دیگران را حل و فصل می کنند.

معنی انداختن انگشتر در انگشت کوچک

کوچک‌ترین و آخرین انگشت دست به نام سیاره عطارد نامگذاری شده است. معنی انداختن انگشتر در انگشت کوچک ، اگر حلقه خود را در انگشت کوچک خود می اندازید، فردی سخن ور با رابطه اجتماعی بالا هستید که بسیار باهوش و ذکاوت هستید. اغلب حافظه خوبی دارند و خاطرات را به دقت به یاد می آورند. آنها افرادی خلاق و با اعتماد به نفس بالا هستند.

غزاله قاسمیان

مدرس دوره ساخت آکادمی جواهرات اردوان آنوش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی اردوان آنوش

آکادمی اردوان آنوش با پیشینه برگزاری چندین دوره سخنرانی و آموزش دوره های تخصصی صفر تاصد طراحی و ساخت جواهرات در دانشگاه های معتبر کشور با مدیریت مهندس اردوان آنوش در سال 1395 تأسیس گردید. اندیشه مجموعه اتصال سه نگرش مهندسی، هنر و علم مارکتینگ با رسالت فعالیت با دغدغه ارتقاء سطح دانش جواهرات با رویکرد کارآفرینی می باشد. مجموعه ما فعالیت هایی در این راستا انجام داده است همچون مصاحبه با اساتید، بزرگان صنعت و حرفه ای های این صنف، آموزش نکات ریز جواهرسازی، مقالات ترجمه شده اختصاصی که به صورت رایگان در اختیار هنرجویان در کنار مجلات جواهرات روز دنیا و پادکست های مدیریتی که همگی در وب سایت مجموعه قابل مشاهده میباشد. در راستای مأموریت کارآفرینی مجموعه، اقدام به برگزاری نمایشگاه و ایونت های تخصصی طلا و جواهرات متعددی همچون برگزاری ایونت جم در مرکز خرید جم سنتر، نمایشگاه بین المللی تهران و ایونت طراحان برتر ایران با مشارکت سرکار خانم مهلا زمانی که منجر معرفی، فروش و دیده شدن دست سازه های هنرجویان مجموعه توسط خود هنرجو برگزار گردیده است. بخشی از دستاورد های مجموعه: • برگزاری بیش از 45 ساعت سخنرانی و نشست تخصصی در حوزه طلا، جواهرات و بازار کار آن در ایران و جهان در دانشگاه های معتبری همچون الزهرا، امیرکبیر، علم و صنعت، تهران و هنر • بیش از 650 ساعت تدریس طراحی جواهرات با رایانه در دانشگاه های کشور • بیش از 900 ساعت تدریس طراحی طلا و جواهرات با همکاری آموزشگاه های معتبر کشور • تربیت بیش از 500 هنرجو در مجموعه • گفت و گوی تلویزیونی زنده به صورت اختصاصی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی