اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105026312916177

فرا رسیدن ماه مرداد پنجمین ماه سال خورشیدی

سنگ متولدین ماه مرداد

کد: 140105026312916177

https://bit.ly/3BhGp7I

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به علاقه همگان به سنگ‌های خاص و خواص و ویژگی‌های آن در این مقاله سنگ اصلی متولدین ماه مرداد را بررسی می‌کنیم.

سنگ متولدین ماه مرداد
سنگ متولدین ماه مرداد

در آکادمی جواهرات اردوان آنوش با شرکت در دوره گوهرشناسی با انواع سنگ‌ها آشنا می‌شوید.

سلام امیدوارم حال دلتان خوب باشد.

با فرا رسیدن پنجمین ماه سال خورشیدی و دومین ماه از فصل تابستان در این مقاله با سنگ متولدین ماه مرداد آشنا می‌شویم.

زبرجد گوهر اصلی این ماه است اما برای متولدین مرداد چندین نگین دیگر توصیه شده است. اونیکس (عقیق سیاه)، الماس، تورمالین، ساردونیکس، کارنلین، کوراتز، توپاز طلایی، در کوهی و گارنت دیگر سنگهای ماه تولد مرداد هستند.

سنگ ماه تولد مرداد یک سنگ سبزرنگ و زیبا به نام زبرجد است که برخلاف دیگر سنگ‌های قیمتی که در همه‌ی رنگ‌ها در طبیعت یافت می‌شوند، فقط رنگ سبز دارد.

رنگ جواهرات زبرجد بسته به مقدار آهن موجود در ساختار بلوری آن، ممکن است از زرد به زیتونی تا سبز قهوه ای متفاوت باشد. سختی زبرجد بین 6.5 تا 7 درجه میباشد. هر چه سبزی این سنگ تیره‌تر باشد، ارزش و قیمت آن بیشتر خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های بسیار خاص سنگ Peridot این است که زیر نور مصنوعی هم دقیقاً همان رنگی را دارد که در نور طبیعی دارد. این باعث می‌شود تا این سنگ در شب هم درخشش کامل و زیبایی داشته باشد. به همین خاطر در مصر باستان به سنگ خورشید یا زمرد شب شهرت داشت. جالب است بدانید سنگ جواهر زبرجد به عنوان گوهر ملی مصر شناخته شده است.

این سنگ نوعی سنگ معدنی است که از ترکیب منیزیم و آهن تشکیل می شود . همچنین این سنگ نماد خورشید جان‌بخش، شکوه و آرامش است.

خواص درمانی سنگ زبرجد

این سنگ نمادی از شادی و سر زندگی است به همین جهت باعث شادی و شادابی خلق و خوی فرد می شود به از بین بردن ترس و استرس معروف است.

همچنین در درمان افسردگی ، ناراحتی های قلبی ، نفخ ، التهابات لوزه ها و گلو بی تاثیر نیست. ساکنان آتلانتین، مصریان باستان، آزتک ها، آینکاها، و تولیک ها، از پریدوت، بعنوان آرام بخش، تصفیه کننده و متعادل کننده انرژی در جسم فیزیکی، استفاده میکرده اند. گفته می شود جهت افزایش قدرت جادویی آن باید آن را همراه با طلا استفاده کرد.

همچنین برای تنگی نفس، برونشیت، التهاب نایژه‌ها، سرفه و سرماخوردگی مفید است. این سنگ قدرت تمرکز، خلاقیت و آگاهی متولدین مرداد را زیاد می‌کند. تفکرات عالی و برجسته ایجاد می‌کند و روحی شاداب و چالاک به انسان می‌دهد.

متولدین ماه مرداد چه ویژگی دارند؟

بلند پرواز، کاردان و متکی به نفس هستند. این افراد اغلب از لحاظ جسم و روح از بالاترین امتیاز برخوردار هستند. تلاش او بی باکانه و با شهامت است. این ویژگی در او مانند شیر است و وقتی برای به دست آوردن چیزی می رود دست خالی باز نمی‌گردد.

او نترس است و برای همین در بسیاری موارد پیروز است. او منطقی و بزرگ فکر می کند و به جزئیات کوچک نمی پردازد.

غزاله قاسمیان

مدرس دوره ساخت آکادمی اردوان آنوش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی اردوان آنوش

آکادمی اردوان آنوش با پیشینه برگزاری چندین دوره سخنرانی و آموزش دوره های تخصصی صفر تاصد طراحی و ساخت جواهرات در دانشگاه های معتبر کشور با مدیریت مهندس اردوان آنوش در سال 1395 تأسیس گردید. اندیشه مجموعه اتصال سه نگرش مهندسی، هنر و علم مارکتینگ با رسالت فعالیت با دغدغه ارتقاء سطح دانش جواهرات با رویکرد کارآفرینی می باشد. مجموعه ما فعالیت هایی در این راستا انجام داده است همچون مصاحبه با اساتید، بزرگان صنعت و حرفه ای های این صنف، آموزش نکات ریز جواهرسازی، مقالات ترجمه شده اختصاصی که به صورت رایگان در اختیار هنرجویان در کنار مجلات جواهرات روز دنیا و پادکست های مدیریتی که همگی در وب سایت مجموعه قابل مشاهده میباشد. در راستای مأموریت کارآفرینی مجموعه، اقدام به برگزاری نمایشگاه و ایونت های تخصصی طلا و جواهرات متعددی همچون برگزاری ایونت جم در مرکز خرید جم سنتر، نمایشگاه بین المللی تهران و ایونت طراحان برتر ایران با مشارکت سرکار خانم مهلا زمانی که منجر معرفی، فروش و دیده شدن دست سازه های هنرجویان مجموعه توسط خود هنرجو برگزار گردیده است. بخشی از دستاورد های مجموعه: • برگزاری بیش از 45 ساعت سخنرانی و نشست تخصصی در حوزه طلا، جواهرات و بازار کار آن در ایران و جهان در دانشگاه های معتبری همچون الزهرا، امیرکبیر، علم و صنعت، تهران و هنر • بیش از 650 ساعت تدریس طراحی جواهرات با رایانه در دانشگاه های کشور • بیش از 900 ساعت تدریس طراحی طلا و جواهرات با همکاری آموزشگاه های معتبر کشور • تربیت بیش از 500 هنرجو در مجموعه • گفت و گوی تلویزیونی زنده به صورت اختصاصی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]