اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012125743416177

فرا رسیدن سومین و آخرین ماه فصل زمستان اسفند

کد: 140012125743416177

https://bit.ly/3tvA5UP

، تهران , (اخبار رسمی): مهمترین و بهترین سنگ ماه تولد اسفند آکوامارین است اما تنها سنگ متولدین اسفند آکوامارین نمی‌باشد و این ماه دارای سنگ های فرعی مختلفی نیز می باشد.

سنگ متولدین ماه اسفند
فرا رسیدن سومین و آخرین ماه فصل زمستان اسفند

در آکادمی جواهرات اردوان آنوش با گذراندن دوره های گوهر شناسی با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی آشنا میشوید.

سلام بر شما امیدوارم حال دلتان خوب باشد.با فرا رسیدن اسفند سومین و آخرین ماه فصل زمستان در این مقاله با سنگ ماه متولدین اسفند بیشتر آشنا بشویم.

مهمترین و بهترین سنگ ماه تولد اسفند آکوامارین است اما تنها سنگ متولدین اسفند آکوامارین نمی‌باشد و این ماه دارای سنگ های فرعی مختلفی نیز می باشد.  یشم، سنگ خون، آمیتیست، یاقوت سرخ، یشم، یاقوت کبود، بلور کوارتز نیز سنگهای فرعی این ماه می باشند. سمبل ماه تولد اسفند ماهی و سیاره حاکم بر آنها نپتون است. آنها می توانند با استفاده از سنگ ماه تولد خود انرژی کیهانی را از نپتون جذب کنند و طالع خود را با آن هماهنگ سازند.

از آنجایی که عنصر وجود اسفندی ها آب است بهترین سنگ ماه تولد اسفند برای آنها آکوامارین است. این کانی نوع سبز آبی بریل است. آکوامارین به معنی آب دریا است. بلورهای این سنگ معمولا درشت و بدون ناخالصی با سختی 7.5 هستند و معمولا دارای خطوطی در طول بر روی خود هستند. سنگ آکوامارین از خود دورنگی نشان می دهد و بصورت بیرنگ و آبی سیر خود را نشان می دهد.

سنگ آکومارین گنجینه دریا:

برخی از گونه های این سنگ متولد اسفند اگر به شکل کابوشون تراشیده شوند، ظاهر چشم گربه را بر روی خود نشان می دهند. برجسته ترین مکانی که دارای بهترین سنگ ماه تولد اسفند (آکوامارین) است، “میناس گریاس” در کشور برزیل است. در آنجا به شکل لایه ای از سنگ های هوازده قهوه ای، آکوامارین، از بین پگماتیت بیرون آمده است. همچنین رشته کوه اورال در کشور روسیه به علت گونه با کیفیت این سنگ متولدین اسفند است.

گفته می شود ۵۰ معدن بریل در منطقه ماداگاسکار کشف شده که آکوامارین، بهترین سنگ ماه تولد اسفند هم از آن جمله است. سنگ ماه اسفند در قسمت هایی از برمه هم یافت می شود اما در کشور سریلانکا به میزان کمتری مشاهده شده است. ایرلند، نروژ، نامیبیا، تانزانیا، زیمبابوه و … از کشورهای دارای این سنگ متولد اسفند هستند. اطلاعاتی مبنی بر وجود آن در کشور ما در دست نیست. به سبب رنگ کم آن، غالبا در برش هایی به صورت تخت و بزرگ آن را می تراشند. برای بهبود در کیفیت رنگ، این سنگ متولد اسفند را حرارت میدهند. البته به یاد داشته باشید که قرار دادن این گوهر ها در مجاورت حرارت از سختی آن می کاهد.

بزرگترین سنگ آکوآمارین:

آکوآمارین یکی از ارزشمند ترین عناصر باستانی در جهان به شمار می آید. در سال 1910 بزرگترین آکوامارین جهان در برزیل با وزن تقریبی 243 پوند یافت شد. سپس آن را به سنگ های کوچکتر تقسیم کردند که این سنگ های کوچکتر بیش از 200 قیراط وزن داشتند.

رنگ آکوامارین معمولا یکنواخت است و بی نظمی ها در پراکندی رنگ آن نادر می باشد. رنگ خیره کننده آبی دریایی آن طیفی از آبی روشن تا کمی تیره را در بر می گیرد. نوع آبی سیر این گوهرسنگ بسیار نادر است و فقط به صورت بلورهای کوچک در معدن Royal Stone ماساچوست آمریکا یافت شده.

رنگ آبی آکوامارین به دلیل وجود عنصر آهن در ترکیبات آن هست اما اگر این عنصر یا عناصر دیگر در هنگام تشکیل وجود نداشته باشند بریل به رنگ اصلی خود (بی رنگ ) رشد خواهد کرد اما اگر مقدار کمی دارای ته رنگ آبی باشد آکوامارین محسوب میشود. چون عنصر واسطه آهن در آن موجود هست ولی مقدار آن ناچیز بوده و سنگ دارای رنگ کمی است.

این سنگ زیبا پر از خواص درمانی شگفت انگیز است. با توجه به اینکه بدن انسان از هفتاد درصد آب تشکیل شده آکوامارین ما را با اکسیر زندگی پر می کند ، سمیت وجودمان را می شوید و احساس تمیز بودن به ما می دهد و همیشه آماده است که این انرژی زیبا را به ما منتقل می کند.

خواص سنگ آکوآمارین:

سنگ آکوآمارین نماد عنصر آب است.

آکوآمارین برای پاک کردن احساسات منفی و برقراری ارتباط با دیگران بسیار مفید می باشد.

انرژی موجود در این سنگ، الگوهای احساسی را به سطح بالایی می رساند. این سنگ به الگوهای روابط بهتر، محبت و عشق امکان بروز می دهد.

آکوآمارین به کاهش خشم و ترس بیش از حد و عذاب از یادآوری اتفاقات تلخ گذشته نیز کمک می کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی اردوان آنوش

آکادمی اردوان آنوش با پیشینه برگزاری چندین دوره سخنرانی و آموزش دوره های تخصصی صفر تاصد طراحی و ساخت جواهرات در دانشگاه های معتبر کشور با مدیریت مهندس اردوان آنوش در سال 1395 تأسیس گردید. اندیشه مجموعه اتصال سه نگرش مهندسی، هنر و علم مارکتینگ با رسالت فعالیت با دغدغه ارتقاء سطح دانش جواهرات با رویکرد کارآفرینی می باشد. مجموعه ما فعالیت هایی در این راستا انجام داده است همچون مصاحبه با اساتید، بزرگان صنعت و حرفه ای های این صنف، آموزش نکات ریز جواهرسازی، مقالات ترجمه شده اختصاصی که به صورت رایگان در اختیار هنرجویان در کنار مجلات جواهرات روز دنیا و پادکست های مدیریتی که همگی در وب سایت مجموعه قابل مشاهده میباشد. در راستای مأموریت کارآفرینی مجموعه، اقدام به برگزاری نمایشگاه و ایونت های تخصصی طلا و جواهرات متعددی همچون برگزاری ایونت جم در مرکز خرید جم سنتر، نمایشگاه بین المللی تهران و ایونت طراحان برتر ایران با مشارکت سرکار خانم مهلا زمانی که منجر معرفی، فروش و دیده شدن دست سازه های هنرجویان مجموعه توسط خود هنرجو برگزار گردیده است. بخشی از دستاورد های مجموعه: • برگزاری بیش از 45 ساعت سخنرانی و نشست تخصصی در حوزه طلا، جواهرات و بازار کار آن در ایران و جهان در دانشگاه های معتبری همچون الزهرا، امیرکبیر، علم و صنعت، تهران و هنر • بیش از 650 ساعت تدریس طراحی جواهرات با رایانه در دانشگاه های کشور • بیش از 900 ساعت تدریس طراحی طلا و جواهرات با همکاری آموزشگاه های معتبر کشور • تربیت بیش از 500 هنرجو در مجموعه • گفت و گوی تلویزیونی زنده به صورت اختصاصی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش