اطلاعات تماس
  • 090123*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012175756418398

علت ارور le در ماشین لباسشویی دوو

کد: 140012175756418398

https://bit.ly/3i9BMSh

، (اخبار رسمی): ارور LE در ماشین لباسشویی دوو ، به شما می گوید که درب ماشین لباسشویی بسته نشده است . حالا این بسته نشدن درب می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ...

علت ارور le در ماشین لباسشویی دوو
علت ارور le در ماشین لباسشویی دوو

گاهی ممکن است که هنگام کار با ماشین لباسشویی دوو ، با یک سری ارور هایی مواجه شوید . یکی از این ارور ها ، ارور le می باشد . ارور LE در ماشین لباسشویی دوو ، به شما می گوید که درب ماشین لباسشویی بسته نشده است . حالا این بسته نشدن درب می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه به طور کامل به بررسی ارور LE در لباسشویی دوو می پردازیم . پس با ما همراه باشید .

دلایل بروز ارور LE در ماشین لباسشویی دوو چیست ؟

  • فشردن دکمه ی استارت یا پاز ، در حالی که هنوز درب دستگاه را نبسته اید .
  • خراب بودن قفل درب ماشین لباسشویی
  • خرابی برد الکترونیکی و عدم ارسال قفل شدن درب توسط برد

نحوه ی رفع ارور LE در ماشین لباسشویی دوو

برای رفع این ارور باید ابتدا متوجه شوید که علت ارور چیست ، بعد از این که متوجه ی علت ارور شدید ، رفع آن بسیار آسان خواهد بود . بنابراین ابتدا باید از بسته بودن درب مطمن شوید . توجه داشته باشید که وقتی درب را می بندید ، یک صدای تق مانندی میشنوید و این یعنی این که درب کامل بسته شده است و زبانه ی قفل درب ، وارد قلاب شده است . همچنین توجه داشته باشید که مانعی بین درب و لاستیک دور درب نباشد که مانع از بسته شدن درب شده باشد . اگر مانعی بین لاستیک دور درب و درب قرار دارد ، مانع را بردارید تا درب به طور کامل بسته شود .

اگر درب کامل بسته بود ، ممکن است که میکروسوئیچ درب دچار مشکل شده باشد . برای این منظور باید میکروسوئیچ درب توسط تعیرکار بررسی شود و در صورت معیوب بودن میکروسوئیچ باید این قطعه تعویض شود . بنابراین در صورت خرابی میکروسوئیچ و با تعویض این قطعه این ارور رفع خواهد شد .

اگر درب دستگاه بسته بود و میکروسوئیچ نیز سالم بود ، احتمالا برد دستگاه دچار مشکل شده است . اگر برد خراب باشد ، دستور قفل شدن درب را به میکروسوئیچ ارسال نمی کند و در نتیجه درب قفل نمی شود و اگر درب قفل نشود نیز دستگاه روشن نمی شود و این ارور نمایش داده می شود . در نتیجه باید برد توسط تکنسین متخص بررسی شود و در صورت لزوم ، تعمیر و یا تعویض گردد .

سخن پایانی

ما در این مقاله در رابطه با ارور LE در ماشین لباسشویی دوو با شما عزیزان صحبت کردیم و گفتیم که این ارور به این معناست که درب ماشین لباسشویی ممکن است که باز مانده باشد و یا این که ممکن است که درب به درستی بسته نشده باشد . همچنین در مورد نحوه ی رفع ارور LE در ماشین لباسشویی دوو بحث شد . در پایان توصیه می کنیم که در صورتی که مهارت کافی در تعمیر ماشین لباسشویی دوو ندایرد ، هرگز اقدام به بررسی و تعمیر دستگاه نکنید ، زیرا ممکن است که به دستگاه آسیب جدی وارد شود و هزینه ی تعمیرات زیاد شود .

لازم به ذکر است که بخشی از این مطالب گفته شده از لینک زیر و از سایت دوو پشتیبان برداشته شده اند :

https://www.daewooposhtiban.com/washing-machine/le-error-code/

همچنین در صورتی که شما عزیزان نیاز به تعمیرکار ماشین لباسشویی دوو داشته باشید ، می توانید از طریق لینک زیر با پرسنل مجموعه دوو پشتیبان در ارتباط باشید و درخواست خود را مبنی بر ارسال تکنسین اعلام بفرمایید :

https://www.daewooposhtiban.com/repairing-washing-machine/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090123*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار