اطلاعات تماس
  • 090123*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204017347018398
در دسترس نیست

نصب یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو

نصب قطعات یخچال ساید بای ساید دوو

کد: 140204017347018398

، (اخبار رسمی): یخچال ساید بای ساید یکی از انواع یخچال هایی است که بسیار مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است و بسیاری از افراد این مدل یخچال ها را خریداری می کنند .اما یک سری نکات مهم هنگام نصب و راه اندازی یخچال ساید بای ساید وجود داد که باید به آن ها توجه شود . نصب و راه ندازی یخچال ساید بای ساید دوو باید ...

نصب قطعات یخچال ساید بای ساید دوو
نصب قطعات یخچال ساید بای ساید دوو

نکات مهم برای تنظیم ساید بای ساید و یخچال دوو :در حالت استاندارد ، قسمت‌های جلویی یخچال‌های ساید بای ساید باید کمی بالاتر از قسمت پشتی باشند. جوری که یخچال متمایل به عقب باشد...

نصب یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو

یخچال ساید بای ساید یکی از انواع یخچال هایی است که بسیار مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است و بسیاری از افراد این مدل یخچال ها را خریداری می کنند .اما یک سری نکات مهم هنگام نصب و راه اندازی یخچال ساید بای ساید وجود داد که باید به آن ها توجه شود . نصب و راه ندازی یخچال ساید بای ساید دوو باید دقیق و با رعایت یک سری نکات اصولی انجام شود . برای نصب اصولی یخچال ساید بای ساید دوو می توانید از یک تکنسین کمک بگیرید . ما در ادامه قصد داریم تا به بررسی نکات مهم نصب یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو بپرازیم پس همراه ما باشید .

نصب قطعات یخچال ساید بای ساید دوو

یخچال ساید بای ساید قطعات و اجزای مختلفی دارد که نصب آن ها نیازمند مهارت خاصی می باشد و نصب هر قطعه قلق خاص خود را دارد . به طور کلی قطعات دو دسته هستند . قطعات درونی و قطعات بیرونی تقسیم می شوند . قطعات درونی که قابل مشاهده نیستند و با روشن بودن یخچال به صورت خودکار روشن می شوند . قطعات بیرونی هم که نیاز به نصب دارند و باید در جای درست خود قرار بگیریند . مهم ترین قطعات بیرونی یخچال ساید بای ساید دوو لوله پخش گر آب و قطعات مرتبط با نصب لوله آب می باشد .

تراز بودن یخچال ساید بای ساید دوو هنگام نصب

وقتی قطعات اصلی یخچال نصب شدند حالا نوبت به تراز کردن یخچال می رسد . توجه داشته باشید که تراز کردن یخچال اهمیت بسیار زیادی دارد . اگر یخچال ذره ای تراز نباشد ، ممکن است بعدا با مشکلات متعددی رو به رو شود و کارایی و عملکرد یخچال تحت تاثیر قرار بگیرد . بنابراین نباید یخچال در یک مکان نا مسطح قرار داشته باشد .

نکات مهم برای تنظیم ساید بای ساید و یخچال دوو

  • در حالت استاندارد ، قسمت‌های جلویی یخچال‌های ساید بای ساید باید کمی بالاتر از قسمت پشتی باشند. جوری که یخچال متمایل به عقب باشد تا موتور فشاری را متحمل نشود. برای این که تراز دقیق تر و بهتری داشته باشید، بهتر است از یک دستگاه تراز حرفه‌ای استفاده کنید.
  • اولین مرحله این است که پیچ و مهره‌ها را از لوله پایینی باز کرده و به انتهای بالایی پیچ برسانید. بهتر است قبل از نصب ساید بای ساید و یخچال دوو نکات ایمنی را رعایت کنید تا انگشتان شما دچار بریدگی نشود .
  • برای شل کردن پیچ‌ها، باید از آچار آلن و خلاف عقربه‌های ساعت استفاده کنید. پیچ‌ها را تا جایی که بتوان آن‌ها را با دست باز کرد شل کنید. البته قرار نیست که پیچ‌ها باز شوند، این کار تنها برای راحت شدن تنظیم پایه‌ها صورت می‌گیرد.
  • در صورت تنظیم نبودن پیچ‌ها، آن‌ها را در جهت عقربه‌های ساعت و برعکس سفت کنید تا هر دو در یک تراز مناسب تنظیم شوند بعد از تراز کردن درب‌ها، مهره‌ها را به سمت عقربه‌های ساعت بازگردانید تا به انتهای پایینی پیچ برسند. سپس پیچ‌ها را مجددا با آچار محکم کنید تا امکان رها شدن آن‌ها به صفر برسد.

راهنمای قرارگیری و نصب ساید بای ساید و یخچال دوو

  • بعد از نصب ساید بای ساید و یخچال دوو و تنظیم پایه‌های آن، حال باید مرحله نهایی راه اندازی آن را طی کنید. در این مرحله، باید به نکات زیر دقت داشته باشید. بعد از نصب یخچال، آن را در محلی مناسب قرار دهید، به طوری که فاصله استاندارد از دیوار داشته باشد. منظور از محل مناسب در واقع محلی عاری از هر گونه رطوبت و نور خورشید است سپس با توجه به نکات بیان شده در دفترچه راهنمای آن کاربر، دستور العمل‌های آن را عمل کنید پس از قرار گرفتن یخچال آن را به برق متصل کنید و لامپ آن را چک کنید و از نیم سوز بودن آن مطمئن شوید برای راه اندازی استاندارد یخچال، دمای آن را روی سردترین دمای ممکن قرار دهید و به مدت یک الی دو ساعت منتظر بمانید. این امر باعث می‎شود تا گردش موتور به صورت روان جریان پیدا کند البته در نظر داشته باشید که اگر پس از نصب ساید بای ساید و یخچال دوو مواد غذایی درون آن سرد نشد، هرگز نگران نباشید، زیرا چند ساعتی زمان می‌برد تا دمای درون یخچال خنک شود.

جمع بندی

ما در این مقاله در رابطه با نحوه و نکات مهم در نصب یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو صحبت کردیم و به یک سری نکات مهم برای تنظیم ساید بای ساید و یخچال دوو ، راهنمای قرارگیری و نصب ساید بای ساید و یخچال دوو و ... اشاره کرد .

همچنین این مقاله از سایت دوو پشتیبان جمع آوری شده است . در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید .

لینک منبع :

https://www.daewooposhtiban.com/refrigerator/installation/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090123*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار