اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012265774018455

چگونگی اتصال ترازو محک به کارت خوان

کد: 140012265774018455

https://bit.ly/3JpA7nN

، (اخبار رسمی): برای اتصال ترازو محک به کارت خوان ابتدا باید بررسی کنیم که کدام مورد از این دستگاه ها قابلیت اتصال به کارت خوان را دارند،

چگونگی اتصال ترازو محک به کارت خوان
چگونگی اتصال ترازو محک به کارت خوان

برای اتصال ترازو محک به کارت خوان ابتدا باید بررسی کنیم که کدام مورد از این دستگاه ها قابلیت اتصال به کارت خوان را دارند، سپس به این موضوع بپردازیم. محک در تولید و توزیع نمونه مقیاس های توزین به بازار یکی از بهترین و کاربلد ترین سازندگان می باشد که در ساخته های خود که در مدل 14000 و 15000 پلاس قرار دارند، قابلیت اتصال به کارت خوان را برقرار ساخته است. اتصال ترازو محک به کارت خوان یکی از روش های کاربردی فروش کالا می باشد. این ویژگی که امروزه بسیاری از ترازوهای دیجیتال به آن مجهز شده اند موجب تسریع در عملکرد فروش گردیده است به همین دلیل امروزه تمامی فروشگاه ها اولویت خود را خرید ترازو با قابلیت اتصال به کارت خوان قرار داده اند.

در ادامه شما را با مزیت های این قابلیت ویژه آشنا می سازیم.

مزیت اتصال ترازو محک به کارت خوان

اتصال ترازو محک به کارت خوان این امکان را برای فروشنده فراهم می سازد تا اطلاعات مبلغ قابل پرداخت از طریق ترازو به دستگاه پوز بانکی انتقال یابد و دیگر نیازی به وارد کردن مبلغ پرداختی ایجاد نگردد. در این صورت تنها کافیست مشتری رمز خود را وارد نماید تا عملیات خرید تکمیل گردد.

انجام تنظیمات اتصال ترازو محک به کارت خوان توسط بانک مربوطه صورت می پذیرد. کاربرانی که ترازوی محک را مورد استفاده قرار می دهند درصورتیکه از تجهیز بودن ترازو به این قابلیت اطمینان دارند می توانند از طریق برقراری تماس با بانک مربوطه که از دستگاه کارت خوان آن استفاده می نمایید اقدام نمایید تا عوامل پشتیبانی بانک با ارائه کابل مربوطه اتصال را برقرار نمایند .
قابل به ذکر است تمامی ترازوهایی که با قابلیت اتصال به کارت خوان ارائه می شود تنها قابلیت هماهنگی با یک دستگاه کارت خوان را دارا می باشند. خب تا اینجای کار با مزیت این روش کاربردی آشنا شدیم بهتر است تا دو نمونه محصولی که با این ویژگی قرار دارند را بررسی نماییم.

ترازو محک مدل ۱۵۰۰۰ پلاس، دستگاهی ایده آل برای فروشگاه ها

از پرفروش ترین و شاید بتوان گفت حرفه ای ترین مقیاس های توزین برای استفاده در فروشگاه ها، ترازو محک مدل ۱۵۰۰۰ پلاس می باشد که تجربه ای جدید در توزین را برای شما به ارمغان می آورد. در کنار عملکرد بی نظیر این تجهیزات فروشگاهی، نمای زیبایی از محصول را می بینیم که به صراحت، اطمینانی از کیفیت و فناوری را برای کاربر به ارمغان می آورد.

در توضیح از نمای دستگاه باید به جنس پلاستیک فشرده اشاره نماییم که مقاومت در دستگاه را بوجود می آورد همچنین در کنار این بدنه، سینی توزین قرار گرفته که در دو مدل تخت و لبه دار موجود می باشد. محصول در طول 56.8، عرض 40 و ارتفاع 60 سانتی متر ساخته شده و ابعادسینی آن در در مدل استیل 53.5 × 37.5 سانتی متر و پلاستیک 40 × 34 سانتی متر قرار دارد. البته سفارش هر کدام از این سینی ها به عهده ی کاربر خواهد بود. 

این ترازو محک پلاس در ظرفیت 35 و 50 کیلوگرم قرار دارد که این ظرفیت را با دقت 2 و 5 کیلوگرم توزین می نماید که دقیق ترین نتیجه گیری را نمایش می دهد.

خب می خواهیم شما را با قابلیت های این ترازوی فروشگاهی آشنا سازیم. اول اینکه با استفاده از این محصول می توانید قیمت واحد و مبلغ کل کالا را به واحد ریال درج نمایید. با استفاده از محصول نام برده قادر خواهید بود تا علاوه بر کار توزین، به شمارش قطعات نیز بپردازید و حتی این اطلاعات توزین را نیز ذخیره نمایید. قابل ذکر است که ترازوی فروشگاهی محک پلاس 15000 دارای 40 حافظه مستقیم و بیش از 10000 حافظه غیر مستقیم است.

ویژگی که در متمایز بودن این دستگاه نسبت به سایرین نقش مهمی را ایفا می کند، lcd راهنمای سیستم است. با استفاده از آن می توانید متن های نوشتاری را ویرایش کرده و به راحتی وارد تنظیمات سیستم شوید. این دستگاه را در گروه پیشرفته ترین ترازوی های فروشگاهی قرار داده اند، چراکه می تواند مجموعه ی بزرگ فروشگاه شما را ساپورت کند. قابلیت اتصال به پوز بانکی، بارکد خوان و کامپیوتر بخشی از ویژگی های این دستگاست که کمک بزرگی در سرعت عمل شما خواهد داشت و حتی با اتصال به کامپیوتر، موجب تبادل اطلاعات و مستند کردن آن ها با پرینتر را خواهید داشت.

تعمیر ترازوی محک 15000 توسط کاربر

متخصصان گروه بزرگ محک در جهت رفع نیاز کاربران خود در خوانایی راحت تر و آسان تر ارقام توزین یافته، نمایشگر LED نیز بر روی آن قرار داده اند تا شفافیت بالایی در نمایش ارقام توزین شده داشته باشد. این نمایشگر می تواند وزن، قیمت واحد را تا 6 رقم و قیمت کل را تا 7 رقم نمایش دهد. همچنین با استفاده از این محصول پیشرفته قادر هستید تا گزارش فروش یک نوع کالا را در طول یک روز و گزارش ماهانه کالا را تهیه نمایید.

اگر بخواهیم دیگر خصوصیات آن را بیان کنیم باید به: چاپ بارکد کالا در فاکتور فروش/ ارائه گزارش فروش جزئی/ چاپ بارکد تجمعی در انتهای رسید/ راه اندازی همزمان 3 مشتری/ پرینت مجدد فاکتورهای صادر شده/ قابلیت گزارش موجودی و کسری کالاها/ قابلیت چاپ بارکد کالا در فاکتور فروش/ ارائه گزارش فروش در دوره زمانی مورد نظر/ قابلیت اتصال به کارت خوان های بانکی/ قابلیت ذخیره گزارشات در فلش مموری/ قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق پورت RS232 , WIFI/ قابلیت اتصال به بارکد خوان با پورت usb , ps2/ قابلیت شمارش قطعات هم وزن/ فروش کالا به صورت وزنی و تعدادی/ قابلیت سازگاری با نرم افزارهای حسابداری و فروشگاهی، اشاره نماییم.
با استفاده از این دستگاه، این قابلیت وجود دارد تا به انبار گردانی کالا نیز بپردازید و گزارشات میزان فروش ریالی، میزان وزنی کال ، مقدار کالای موجود در انبار، تعیین نقطه سفارش کالا را تهیه کنید.

این دستگاه عملکرد برق و باتری دارد که استفاده را در زمان نبود برق با استفاده از باتری قابل شارژ نیز قرار می دهد. تنوع در انتخاب رنگبندی ( سفید، مشکی و قرمز ) انتخاب را برای کاربر راحت تر می سازد چرا که مطابق با دیزاین و سلیقه خود می توانند رنگ مورد نظر را سفارش دهند.

آشنایی بیشتر با ترازوی محک 14000 پلاس، محصولی بی نظیر و حرفه ای

ترازوی محک 14000 پلاس نسل جدید تولید شده ترازوهای محک است که در شکل و ساختار منحصربفرد با عملکرد فوق العاده به فروش می رسد. دقت در این دستگاه 5 کیلوگرم در نظر گرفته شده تا با حداکثر ظرفیت 70 کیلوگرم بتواند توزینی دقیق و صحیحی را برای کاربر نمایش دهد. دیگر جای نگرانی برای محاسبه ی ارقام بالای 99000 تومان را نخواهید داشت! چرا که ترازوی 14000 پلاس بر این مشکل واقف آمده و توانسته این مشکل را برای بسیاری از فروشگاه ها برطرف نماید. همچنین می توانید اطلاعات توزین یافته را در حافظه ذخیره نمایید و یا آنها را به فلش مموری انتقال دهید. قابل توجه است که میزان حافظه مستقیم آن 40 و حافظه غیر مستقیم آن بیش از 10000 می باشد.

این ترازوی 70 کیلویی محک پلاس از پوشش پلاستیک فشرده ساخته می شود و در دو نوع سینی پلاستیکی و استیل قابل سفارش است. ابعاد بدنه در طول: 61.5، عرض: 43 و ارتفاع: 68 سانتی متر ساخته شده و سینی آن نیز در نوع استیل اندازه ی 58.5 × 48 سانتی متر و در نوع پلاستیکی ابعاد 50 × 45.5 سانتی متر دارد. منبع تغذیه برای این دستگاه برق و باتری در نظر گرفته شده تا در دو صورت نبودن برق بتوان با باتری انرژی را تأمین کرد.

این دستگاه نیز همانند مدل 15000 پلاس دارای راهنمای سیستم ال سی دی بوده که در ویرایش متن نوشتاری و تنظیمات دستگاه بسیار برای مخاطب کاربردیست. با استفاده از این ترازوی 14000 پلاس قادر هستید تا به طور همزمان 3 مشتری را راه اندازی کرده و گزارش موجودی را به کاربر ارائه دهید. همچنین قادر به اتصال دستگاه به پوز بانکی، کامپیوتر و کارت خوان در جهت تسریع امور وزن کشی باشید.

دستگاه نام برده در کنار توزین از قابلیت شمردن قطعات نیز بهره برده که می تواند با این کار علاوه بر سرعت در شمارش قطعات، در واقع خطاهای احتمالی در دستگاه را به حد صفر برساند. نمایشگری که بر روی این محصول تعبیه شده از نوع ال ای دی با نور پس زمینه قابل تنظیم است که خوانایی بالایی در نمایش و خوانایی ارقام توزین شده ایفا می کند. سایر خصوصیات دستگاه نیز به قرار زیر خواهد بود.

قابلیت چاپ بارکد کالا به صورت تکی و تجمیعی/ امکان چاپ گزارش فروش در زمان مورد نظر/ قابلیت انتقال اطلاعات به فلش مموری/ ارائه گزارش موجودی و کسری محصولات/ قابلیت فروش به صورت وزنی و تعدادی/ قابلیت اتصال به کامپیوتر، کارت خوان و بارکدخوان/ سازگاری با نرم افزارهای فروشگاهی و حسابداری/ تعریف تخفیف و مالیات/ قابلیت انبارداری به صورت گزارش فروش کالا ، موجودی کالا و ..
خبر خوب دیگر در خرید این دستگاه این می باشد که تنوع رنگ سفید و مشکی که از پرفروش ترین رنگ ها در خرید ترازو قلمداد می شود، انتخاب را برای کاربر راحت می سازد.

آموزش نحوه اتصال ترازو محک به کامپیوتر

از قابلیت های برخی از سیستم های توزین دیجیتال، اتصال به کامپیوتر در جهت تبادل اطلاعات است. این کار توسط کابل ترازو و یا سی ی نرم افزاری که همراه کالا به فروش می رسد، قرار دارد. مقیاس توزین محک نیز در  برخی از مدل ها با وجود این قابلیت که مزیتی برای کالا در نظر گرفته می شود، گار را برای کاربر راحت تر ساخته چرا که با این کار قادر هستید تا وزن ، قیمت و مبلغ کل را به رایانه انتقال و به نمایش در بیاورید. همچنین می توانید در صورت نیاز اطلاعات فروش را پرینت بگیرید. که البته برای پرینت گرفتن باید دستگاه قابلیت اتصال به پرینتر را داشته باشد.

در زیر می خواهیم شما را با نحوه اتصال ترازو محک به کامپیوتر آشنا سازیم.

ارتباط ترازوی دیجیتال محک و یک کامپیوتر ( rs232 ): در این روش یک کابل در جهت اتصال فیش RJ45 روی ترازو و پورت COM پشت کیس تهیه و با استفاده از نرم افزار ارتباط با ترازوهای دیجیتال، ارتباط را با ترازو برقرار نمایید.

ارتباط بیش از یک ترازو ( حداکثر چهار ترازو محک ) و یک کامپیوتر ( rs485 ): یک کابل COM دو سر ماده برای ارتباط باکس و کامپیوتر تهیه نمایید و سپس با استفاده از کابل ها هر RJ45 را به ترازو ها و باکس متصل نمایید.

  • رعایت نکات لازم در زمان استفاده از ترازوی دیجیتال محک
  • قبل استفاده از دستگاه، SCALE را در جای مناسب قرار دهید.
  • قابل توجه است که نباید دستگاه را در برابر باد کولر قرار داد.
  • حتما اطمینان یابید که دستگاه تراز است.
  • مطابق با ظرفیت تعریف شده بار بر روی دستگاه قرار دهید.
  • برای اتصال دستگاه به پریز، از نزدیک ترین پریز استفاده نمایید.
  • از ریختن آب بر روی دستگاه بپرهیزید.

فیدار نمایندگی ترازو محک

فیدار نمایندگی ترازو محک در تهران است که با فروش این محصولات در بهترین قیمت که به صورت رقابتی در نظر گرفته می شود، تمامی تلاش خود را در جهت ایجاد زمینه ای برای خرید آسان و تجربه ی لذت بخش برای مشتریان، بکار می بندد.

در بالا توضیح دایم که ترازوی پرینتردار محک قابلیت اتصال به دستگاه کارت خوان را داشته و این مزیتی بر روی این دستگاه ها قلمداد می شود که استفاده را برای فروشگاه های بزرگ به راحتی ممکن می سازد. همچنین خاطر نشان می سازیم ترازوی محک که در سال های گذشته تولید شده اند به این قابلیت مجهز نمی باشند در این صورت کاربرانی که از این دستگاه ها استفاده می کنند می توانند به دو روش عمل نمایند :

  • روش اول : ارسال ترازو محک به نمایندگی خدمات ترازو و به روز رسانی دستگاه
  • روش دوم : تعویض ترازو محک قدیمی با ترازوی محک جدید

فیدار نمایندگی فروش و خدمات ترازو محصولات و خدمات خود را به همراه 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]