اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103316148118455

معرفی ترازوی ویستا پلاس

ترازوی ویستا پلاس

کد: 140103316148118455

https://bit.ly/3N7hFBj

، (اخبار رسمی): معرفی ترازوی ویستا پلاس را در دست داریم که از تولیدات کمپانی توزین صدر یکی از مشهور ترین برند های ایرانی موجود در بازار بوده که گواهی بر تضمین کیفیت، به همراه بهترین توزین در فروشگاه شما می باشد.

 ترازوی ویستا پلاس
معرفی ترازوی ویستا پلاس

ترازو ویستا پلاس 35 کیلویی: توزین صدر موفق به ارائه یکی از پرکاربرد ترین و کامل ترین ترازوی پرینتردار خود به بازار شده که با نام ترازوی ویستا پلاس 35 کیلویی توزین صدر شناخته می‌شود. این دستگاه شاهکاری در تولیدات توزین صدر قلمداد می‌شود که ظرفیت توزین تا 35 کیلو را با دقت 2 گرم انجام می‌دهد. این ترازوی فروشگاهی بدنه‌ای از پلاستیک فشرده دارد که ضمن حفظ مقاوم سازی دستگاه، در زیبایی و درخشندگی آن نیز بی تأثیر نبوده است. سینی دستگاه با ابعاد 48 * 35 سانتی متر فضای مناسبی را برای قرار گیری بار تا 35 کیلوگرم دارا می‌باشد.

در ادامه از سایر ویژگی ها و قابلیت های دستگاه باید به قابلیت اتصال آن به بارکد خوان اشاره نماییم که می‌تواند بارکد سطری و تجمیعی را چاپ نماید. در صورت نیاز به نگهداری و انتقال اطلاعات نیز می‌توانید با کمک فلش مموری اطلاعات را انتقال دهید.

ترازوی توزین صدر مدل ویستا پلاس با داشتن حافظه مستقیم 48 و غیر مستقیم 4000 برای ذخیره سازی اطلاعات مناسب است ضمن این که با متصل شدن به کارت خوان های بانکی، مبلغ قابل پرداخت را به دستگاه پوز انتقال خواهد داد. همچنین این دستگاه از قابلیت های دیگری نظیر پورت های ارتباطی کشوی پول، شبکه، سریال و usb برخوردار شده است.

توزین صدر برای این سیستم توزین دیجیتال فروشگاهی، قابلیت برقراری ارتباط وایرلس و شبکه شدن را طبق درخواست مشتری قرار داده است. نمایشگری که بر روی دستگاه تعبیه کرده اند از نوع ال ای دی است. این نمایشگر به وضوح و با کیفیت بسیار بالایی می‌تواند اطلاعات توزین شده را نمایش دهد.

با این توزین مقیاس می‌توانید 3 مشتری را به طور همزمان راه اندازی کنید و در وقت صرفه جویی نمایید. همچنین قادر خواهید بود تا مبلغ قابل پرداخت را رند، با تمامی‌نرم افزارهای فروشگاهی کارکرد، کار با نرم افزار مدیریت، خطاهای رخ داده را در حین فروش مشاهده و فاکتور مورد نظر را با شماره مربوطه چاپ نمایید. اگر به دنبال یک دستگاه کاربردی و پیشرفته هستید، این ترازوی 35 کیلویی توزین صدر می‌تواند بهترین گزینه ی انتخاب برای شما باشد چرا که تمامی‌ قابلیت ها و ویژگی های یک دستگاه حرفه‌ای را داراست. این محصول به همراه 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می‌شود.

آموزش کار با ترازوی ویستا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید