اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101315930818455

کالباس بر با بهترین قیمت را چه برند هایی دارند؟

کد: 140101315930818455

https://bit.ly/3OBzVVJ

، (اخبار رسمی): خرید انواع کالباس بر با بهترین قیمت را از فروشگاه ما انجام دهید! شعاری که فروشگاه فیدار به مشتریان خود می دهد، تضمین کیفیت و تضمین قیمت است. دو شعار گفته شده همواره از مهم ترین عواملی بوده که در عرضه و توزیع تمامی محصولات از جمله دستگاه کالباس بر لحاظ شده است.

بهترین قیمت برند کالباس بر
کالباس بر با بهترین قیمت را چه برند هایی دارند؟

تنوع کالباس بر ها زیاد است. تنوع عظیم از انواع برند های ایرانی و خارجی. برند هایی که با گوناگونی در طرح و قابلیت های مختلف، نظر متقاضیان بی شماری را به سمت خود جذب کرده اند. از این برند های مطرح باید به امگا، اوماس، محک، پارس برش، فیمار و …اشاره کرد. تمامی این برند ها با مدل های تولید شده در سایت فیدار قابل ارائه اند. می توانید برای انتخاب به دسته بندی کالباس بر رفته و با انتخاب برند مورد نظر، محصولات آن را مشاهد نمایید و در صورت خرید به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی ثبت سفارش را انجام دهید.

تمامی مطالب گفته شده در بالا صحیح! ولی تا زمانیکه که نیاز خود و دستگاهی را که می خواهید بخرید، نشناسید، هرگز موفق به خرید یک وسیله خوب و مرغوب نخواهید بود. حتی اگر از بهترین برند خرید کرده باشید. پس نکته مهم دیگر در خرید بررسی نیاز و دستگاه مورد نظر است.

مهم ترین مورد در انتخاب، سایز اسلایسر است. دستگاه های کالباس بر در سایز های 25، 27.5، 30 و 35 موجودند. در واقع سایز همان قطر تیغه ی کالباس بر است که برش را انجام می دهد. اگر قطر این تیغ ها از قطر کالباس کمتر باشد، برش های تمیزی نخواهید داشت.

کالباس بر خانگی، که از اسم آن مشخص است برای مصارف خانگی کاربردیست. در واقع این دستگاه ها جزء محصولات ارائه شده فروشگاه فیدار نیستند. حیطه ی فعالیت سایت فیدار بر روی کالباس بر صنعتی متمرکز است. البته ناگفته نماند که از سایز 25 سانت برای این مصارف هم می توان استفاده کرد. چرا که هم ابعاد دستگاه کوچک است و هم اینکه می توان بازدهی بیشتری را با استفاده از آن ها بدست آورد.

کالباس بر سایز 27.5 سانت که در دسته کالباس بر فروشگاهی قرار دارند، پاسخ گوی نیاز سوپرمارکت ها، فست فود و رستوران ها، خرده فروشی ها، پروتئینی ها و غیره می باشد. در واقع این دستگاه برای حجم کاری نسبتاً کم طراحی شده که می توان سایز 25 سانت را نیز در این دسته قرار داد. برای برش باید از ژامبونی که درصد گوشت بالایی ندارد، استفاده نمایید.

و اما نوع صنعتی این meat slicer وجود دارند که با قطر تیغه بزرگ قادر هستند تا فرآورده های پروتئینی را با درصد گوشت بالاتر اسلایس نمایند. ابعاد این دستگاه ها بزرگ است و مسلماً وزن آن نیز سنگین است. از این دستگاه ها می توانید در کارخانجات سوسیس و کالباس و کارخانجات بسته بندی و پروتئینی های بزرگ بهره برداری لازم را ببرید. دستگاه هایی با سایز 30 و 35 در این گروه جای می گیرد. که البته نوع 35 را می توان برای مصارف بسیار پرحجم استفاده کرد. شایان ذکر است که در کنار این بازخورد عالی، قیمت آن ها نسبت به سایر دستگاه های برش ژامبون بالاتر است.

عملکرد کدام دستگاه بهتر است؟ کالباس بر دستی یا اتوماتیک

سوال بسیاری از کاربران در زمان خرید این است که کالباس بر دستی بخریم یا اتومات؟ قبل از پاسخگویی به این سوال ابتدا بهتر است که تعریفی از هر دو دستگاه داشته باشیم تا بهتر بتوانیم تفاوت و نقاط ضعف و قوت آن را بدهیم.

meas slicer دستی: از اسم محصول بر می آید که از نوع دستی است و برای کار کردن نیاز به قوه ی انسانی دارد. اپراتور قرار گرفته در کنار دستگاه، با قرار دادن کالباس بر روی آن باید دسته صندلی را تکان دهد و حرکات باید به صورت افقی به سمت تیغه باشد تا در برخورد کالباس با تیغه، برش انجام شود.

کالباس بر اتوماتیک: از نام دستگاه مشخص است که به صورت خودکار عملکرد دارد. یعنی نیازی به نیروی انسانی نداشته و کلیه مراحل کار را به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

خب حال که با عملکرد هر دو دستگاه آشنا شدیم، سایر نکات را مورد بررسی قرار می دهیم.

سرعت عملکرد نوع اتومات نسبت به دستی بسیار بالاست که همین افزایش سرعت موجب افزایش بازدهی در کار نیز خواهد شد. همچنین نیروی انسانی آماده به کار با دستگاه را نیز حذف می نماید. ولی قیمت نوع اتومات به نوع دستی بسیار بالاتر است بنابراین این نوع عملکرد را بیشتر مختص به دستگاه های با سایز تیغه بزرگ یعنی 30 و 35 قرار داده اند تا در محیط های پرحجیم بتواند نیاز آن ها را به درستی پاسخ گوید.

خرید کالباس بر امگا 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی