اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112147191518455
در دسترس نیست

لوازم یدکی کالباس بر

معرفی لوازم و قطعات یدکی کالباس بر

کد: 140112147191518455

، (اخبار رسمی): دستگاه کالباس بر یا اسلایسر از محصولاتی می باشد که میتوان از آن در فسفودی ها، رستوران ها، هتل ها، سوپر مارکت ها و … استفاده کرد

معرفی لوازم و قطعات یدکی کالباس بر
معرفی لوازم و قطعات یدکی کالباس بر

برای شناخت بیشتر لوازم یدکی کالباس بر با ما همراه باشید:

دستگاه کالباس بر نیز همانند سایر دستگاه ها دارای برند های مختلفی می باشد. ظاهر تمامی کالباس بر ها در نگاه اول با یک دیگر مشابه هستند، ولی در هنگام تهیه قطعات کالباس بر متوجه تغییرات ریز آن ها میشوید که این تغییرات آنها را انحصاری میکند و نمیتوان از قطعات یدکی یک برند دیگر برای سایر برندها استفاده کرد. قطعات این محصول را به اختصار در زیر شرح خواهیم داد.

این لوازم یدکی از قبیل:

تیغه: تیغه کالباس بر دارای سایز های متفاوتی است که نسبت به نیاز و قطر کالباس بری که قصد برش دارید انتخاب میشود. 25، 27.5، 30، 33، 35 سانتی متر قطر انواع این تیغه ها می باشد که برای مثال سوپر مارکت ها و در اکثر موارد برای منازل از کالباس بری در سایز 25 و 27.5 سانتی متر استفاده میشود و برای فروشگاه های پروتئینی، رستوران ها از 30 سانتی آن بهره می برند و در آخر کالباس برهایی در سایزهای 33 و 35 سانت اغلب برای کالباس بر های اتوماتیک کاربردی هستند که در هتل ها، رستوران ها و مکان هایی که نیاز به حجم بالایی از کالباس  های ورقه ای دارند استفاده می شود. تیغه دستگاه از مهم ترین قطعاتی است که تاثیر چشم گیری بر نظم کیفیت برش دارد، زیرا در حالتی که استفاده شما از دستگاه بسیار زیاد باشد به مرور نیاز به تیز کردن تیغه پیدا میکند که در صورت تجربه در تیز کردن تیغه میتوان به وسیله تیز کن تیغه شروع به تیز کردن آن کنید و در حالتی که توانایی انجام این کار را ندارید خود این کار را انجام ندهید زیرا با نداشتن اطلاعات نه تنها تیغه تیز نمیشود بلکه کند تر و از نظر سایزی کوچک تر نیز میشود که این یعنی باید تیغه را تعویض کنید.

موتور: موتور کالباس بر از قطعات مهم یک دستگاه اسلایسر می باشد چرا که به وسیله تسمه میتواند ارتباط خود را با تیغه برقرار کند و سبب چرخش تیغه شود. موتور های ایتالیایی از مقاومت و قدرت بالا تری برخوردار می باشند.

تیز کن: در بیشتر دستگاه های کالباس بر این قطعه مهم تعبیه شده که اگر از روش کار با آن اطلاعات داشته باشید می توانید به تنهایی تیغه کالباس بر خود را تیز نمایید. نمای ظاهری این قطعه همانند یک نیمه باکس کوچک می باشد که با کمک دو عدد سنگ فرزی که در لحظه تیز کردن یکی از آن ها در بالا و یکی دیگر با زاویه در زیر تیغه قرار میگیرد و لبه تیغه را با روشن کردن کالباس بر تیز میکند. نکته مهم در مراحل تیز کردن تیغه دقت نمایید چرا که ممکن است تیغه کوتاه شود.

چنگکی: این دستگاه که آن را با نام چنگکی میشناسیم کار هدایت و نگهداری کالباس را انجام میشود این چنگکی برای ایمنی کار با دستگاه تعبیه شده است. در صورت نیاز آن میتوانید با ما تماس حاصل نمایید.

پایه: پایه های این دستگاه از قطعاتی میباشد که در کیفیت کار نقش مهمی دارد. این پایه ها از جنس لاستیکی میباشد و مانع از لرزش و صدا دستگاه می شود.

تسمه: وظیفه تسمه در یک اسلایسر انتقال نیرو به فولی و در نتیجه تیغه می باشد که برای تهیه تسمه خوب ما به شما تسمه های فرانسوی و ایتالیایی را معرفی میکنیم. در ضمن توجه بالایی به تعداد شیار های تسمه داشته باشید چرا که ارتباط مستقیمی با سرعت برش و قدرت فولی دارد. در صورتی که تسمه پاره میشود باید تسمه را تعویض کنید.

خورشیدی: قسمتی از دستگاه گفته می شود که بر روی تیغه نصب می شود و در هنگام برش کالباس میتواند بر روی آن قرار گیرد تا تیغه کالباس را تا انتها برش دهند.

کوسه ای: در زمان استارت در مرحله اول کالباس بر روی کوسه ای قرار میگیرد که هم میتوان آن را تکیه گاه و هم استراحت گاه کالباس نامید، از طرفی دیگر اپراتور میتواند زمانی که کالباس بر روی کوسه ای قرار گرفته است خود نیز استراحت کند.

دسته درجه:دسته درجه در تنظیم قطر برش کمک شایانی میکند. در اصل در دور این دسته درجه همانند خط کشی وجود دارد که با پیچ دادن این دسته فاصله بین تیغه و کوسه ای نسبت به عددی که بر روی دسته درجه قرار گرفته تغییر میکند.

دسته صندلی: این دسته صندلی وظیفه حمل کالباس را دارد که با حرکت آن به سمت تیغه کار برش ژامبون انجام می شود.

حلزونی: این قطعه در زیر دسته درجه قرار گرفته تا عملیات تنظیم قطر برش را انجام دهد.

شرکت فیدار دارای سابقه بالایی در زمینه فروش و خرید کالباس بر می باشد و در زمینه تعمیر کالباس بر نیز فعالیت میکند که رضایتمندی مشتریان خود را اولویت اول کار خود در نظر گرفته است. جهت خرید کالباس بر و یا نحوه کار با کالباس بر با ما تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی