اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101295926118566

چمن مصنوعی از کجا بخریم؟

کد: 140101295926118566

https://bit.ly/3828FhX

، (اخبار رسمی): برای خرید چمن مصنوعی باید به عواملی مانند کیفیت، ارتفاع، نوع بکینگ، جنس نخ استفاده شده توجه داشته باشید و علاوه بر اینها اگر شما اطلاعات کافی در رابطه با این حوزه نداشته باشید، نمی توانید خرید خوبی انحام دهید. ما در این مقاله، سه سایت برتر برای خرید چمن مصنوعی معرفی کرده ایم.

چمن مصنوعی از کجا بخریم؟
خانه چمن یکی از بزرگ ترین عرضه کننده های چمن مصنوعی است
چمن مصنوعی از کجا بخریم؟
خانه چمن برترین شرکت چمن مصنوعی
چمن مصنوعی از کجا بخریم؟
چمن مصنوعی

  برای خرید چمن مصنوعی پیش از هرچیزی باید دانش کافی درباره این محصول داشته باشید تا بتوانید یک انتخاب مناسب با توجه به نیاز خود داشته باشید. اگر شما قصد خرید چمن مصنوعی را دارید و نمی دانید که از کدام سایت فروشگاهی خرید کنید و یا به دنبال یک خرید خوب از لحاظ کیفیت و جنس بهتر هستید، با ما همراه باشید. ما در این مقاله سه سایت فروشگاهی معتبر به شما عزیزان معرفی می کنیم

خرید چمن مصنوعی:  چمن مصنوعی در مدل و کیفیت های مختلفی تولید می شود و هر محصول بسته به ویژگی های منحصر به فرد خود، دارای کارایی متفاوتی است، از این رو قبل از خرید چمن باید اطلاعات جامع در این حوزه داشته باشید. برای خرید چمن مصنوعی باید به عواملی مانند کیفیت مواد استفاده شده، نوع نخ، جنس بکینگ، بافت خوب و مستحکم توجه کنید.

 برای مثال هر مقدار تراکم چمن بیشتر باشد، ظاهر آن به چمن طبیعی شبیه تر می شود. از طرف دیگر، جنس ارزان و نامرغوب باعث می شود که عمر چمن مصنوعی شما کمتر شود و طی مدت زمان کوتاهی نیاز به تعویض داشته باشد. خرید چمن باید از فروشگاه هایی با تنوع بالا، محصولات با کیفیت، قیمت مناسب و دارای ضمانت انجام شود که خدمات نصب را هنگام خرید ارائه می دهند.

سه سایت برتر در حوزه خرید چمن مصنوعی

1.   Khanechaman

خرید چمن مصنوعی از فروشگاه های آنلاین در نگاه اول کار بسیار راحتی است؛ این در حالی است که تجربه یک خرید خوب، نیازمند داشتن اطلاعات کافی در این زمینه است. بعضی از فروشگاه ها مانند خانه چمن علاوه بر خرید اینترنتی، بصورت حضوری نیز فعالیت دارند که این باعث جلب رضایت بیشتر مشتری شده و خرید را برای آنها راحت تر می کند. فروشنده می تواند جنس و کیفیت محصول خود را راحت تر معرفی کند و در مقابل، خرید برای مشتری آسان تر شود. یکی دیگر از دلایل معرفی خانه چمن، گارانتی داشتن محصولاتشان است که نشان دهنده کیفیت بالاست.

فروشگاه خانه چمن فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ در حوزه واردات و پخش چمن مصنوعی شروع کرد و اکنون به عنوان معتبرترین و بزرگ ترین مرکز فروش چمن مصنوعی شناخته می شود. این مجموعه انواع مختلفی از چمن مصنوعی را در سبک و انواع مختلفی ارائه می دهد و شما عزیزان را در این حوزه راهنمایی می کند تا بتوانید چمن مصنوعی خود را با توجه به نیاز و کاربردتان خریداری کنید.

این مجموعه چمن مصنوعی های زیبا، انعطاف پذیر و ایمن عرضه می کند که تا مدت ها قابل استفاده بوده و می تواند هر سطحی از رفت و آمد و شرایط آب و هوایی متغیر را تحمل کند. خانه چمن گسترده ترین طیف محصولات چمن مصنوعی را در دسترس دارد که با بیش از چند سال تجربه و تمرکز واقعی بر رضایت مشتری، خدمات نوسازی و نصب حرفه ای، به یکی از معتبرترین مراکز در داخل ایران تبدیل شده و می توانید برای پروژه بعدی خود به این مجموعه اعتماد کنید.

این مجموعه با تحقیق و توسعه مداوم و با سیستم تولید کارآمد خود قادر است، آخرین فناوری چمن مصنوعی را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار افراد قرار دهد. همه اینها، در کنار اشتیاق و علاقه خانه چمن برای بهترین بودن و تعیین استانداردهای زمین چمن، آن را به انتخابی عالی برای تمام نیازهای محوطه‌سازی شما تبدیل می‌کند.

دلایل انتخاب خانه چمن برای خرید چمن مصنوعی

  •      کیفیت برتر
  •     حس مسئولیت پذیری در قبال مشتریان
  •     رعایت بالاترین استانداردها
  •     کمک به مدیریت بهتر هزینه و زمان
  •      تمرکز واقعی بر رضایت مشتری
  • محصولات خانه چمن
  •       چمن مصنوعی فوتبالی
  •      چمن مصنوعی فوتسال
  •      چمن مصنوعی حیاط
  •      چمن مصنوعی تنیس
  •      چمن مصنوعی مهدکودک و مدارس
  •      چمن مصنوعی تراس، بالکن و راه پله
  •      چمن مصنوعی مخصوص روف گاردن
  •      چمن مصنوعی بسکتبال و والیبال
  • همانطور که اشاره کردیم انواع مختلفی از چمن مصنوعی در این مجموعه به فروش می رسد، برای اینکه بتوانید اطلاعات بیشتری در رابطه با چمن مصنوعی داشته باشید می توانید به سایت  khanechaman.com مراجعه کنید.

    2. TigerTurf  

    شرکت TigerTurf محصولاتی با کیفیت بالا را برای طیف وسیعی از مکان های ورزشی مانند زمین فوتبال، گلف، تنیس و غیره را تولید و نصب می کند. این شرکت متعهد شده است که دانش و مشاوره تخصصی در مورد محصولات و سیستم های چمن مصنوعی را همراه با خدمات استثنایی به تمامی مشتریان خود ارائه دهد. چمن مصنوعی ورزشی این مجموعه با بالاترین استانداردهای عملکرد مورد نیاز سازمان های ورزشی جهانی از جمله FIFA، IRB،FIH  و ITF مطابقت دارد.

    همچنین تولیدات خود را به کشورهای خاورمیانه، انگلستان، اروپا و آفریقا صادر می کند. TigerTurf تولیدکننده پیشرو چمن مصنوعی در انگلستان است و اکثریت محصولات این مجموعه در دسته بندی چمن مصنوعی ورزشی جای می گیرد.

    این مجموعه باور دارد که محصولاتش در کنار برخورداری از ظاهر طبیعی، بافت نرمی نیز دارند. تمام محصولات TigerTurf دارای گواهینامه بدون سرب هستند تا بتوانید سال ها با خیال راحت از چمن مصنوعی خود لذت ببرید. این شرکت مبتنی بر فناوری، به عنوان یکی از تولید کنندگان مواد مصنوعی در جهان، الیاف چمن مصنوعی را توسعه و عرضه می کند.

    در حال حاضر TigerTurf تمرکز خود را صرف رفع نیاز طیف وسیعی از مشتریان در سراسر آمریکای شمالی می کند. اکنون با تأسیس شعبه جدید کارخانه در آستین و تگزاس، می‌توانید چمن مصنوعی خود را سفارش دهید تا در همان روز به هر نقطه از ایالات متحده ارسال کنند.

    artificial grass direct. 3

    بیش از یک دهه است که چمن مصنوعی های این شرکت در بازار موجود هستند، این نکته بدین معناست کهartificial grass direct تخصص لازم برای ارائه محصولات با کیفیت، همراه با قیمت مناسب برای هر نوع کاربردی را دارد. محصولات این شرکت برای نشان دادن ظاهر طبیعی چمن و مطابقت با بالاترین استانداردهای کیفیت طراحی شده اند.

    با توجه به تنوع بالای چمن مصنوعی های موجود در بازار، فاکتورهای خاصی به غیر از ظاهر کلی وجود دارد که در زمان انتخاب و خرید باید مورد توجه قرار بگیرد. ضخامت، ظاهر و بافت تیغه ها، شکل نخ، تراکم و وزن آن از جمله عواملی هستند که باید هنگام خرید چمن مصنوعی خود در نظر بگیرید.

    شرکت artificial grass direct دارای ظرفیت خرید عمده و تعامل مستقیم با تولید کننده بوده و قادر است انواع چمن مصنوعی را با قیمت مناسب ارائه دهد. این مجموعه در طول مدت کاری خود تاکنون، چمن مصنوعی را با ضخامت های 6 تا 50 میلی متر به بسیاری از صاحبان خانه ها و شرکت های تجاری در سراسر دنیا فروخته است.

    مقایسه و انتخاب: در این مقاله ما سه نمونه از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی چمن مصنوعی را به شما معرفی کردیم و  شما می توانید با توجه به مکان زندگی خود خرید خود را از یکی از آنها انجام دهید. توجه داشته باشید در صورتی که قصد خرید از داخل ایران را دارید بهتر است از مجموعه هایی خرید کنید که دریافت محصولات و برقراری ارتباط با آنها ساده تر باشد. از این میان این سه سایت معرفی شده، خانه چمن در داخل ایران فعالیت می کند و خرید را برای شما آسان تر می کند.

    علاوه بر این، در انتخاب فروشگاه به اطلاعات درج شده در سایت نیز توجه نمایید؛ زیرا هرچه اطلاعات بیشتر و کامل تری در این زمینه ارائه شده باشد، خرید شما ساده تر خواهد بود.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    • 021860*****
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    کسب و کار و خرده فروشی