اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103056100018566

معرفی سه فروشگاه برتر خرید تین کلاینت و مینی پی سی

کد: 140103056100018566

https://bit.ly/38q0kFu

، (اخبار رسمی): این مطلب به بهترین و معتبرترین فروشگاه ها در زمینه خرید تین کلاینت و مینی پی سی می‌پردازد تا خریداران این محصولات بتوانند با خیال راحت از کیفیت و قیمت محصول، اقدام به خرید کنند

معرفی 3 فروشگاه برتر خرید تین کلاینت و مینی پی سی
بهترین فروشگاه های خرید مینی پی سی و تین کلاینت

مینی پی سی ها و تین کلاینت ها، تکنولوژی های جدیدی است که توانسته اند کم کم جای کامپیوترهای قدیمی را بگیرند

این محصولات با بهبود امکانات کامپیوترهای معمولی و حجم کوچکتر، گزینه بسیار مناسبی برای ادارات، سازمان ها و حتی مصارف خانگی به شمار می‌رود. درحال حاضر بسیاری از افراد به دنبال خرید مینی پی سی و تین کلاینت از یک فروشگاه معتبر هستند. ما در این مقاله قصد داریم 3 فروشگاه برتر فعال در حوزه تین کلاینت و مینی پی سی را به شما معرفی کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

مینی کامپیوتر مینی کامپیوتر یا مینی پی سی در اصل همان کامپیوتر است که در ابعاد کوچکتر ساخته شده است. تولید در ابعاد کوچکتر باعث نشده است که راندمان کاری آن پایین بیاید و اتفاقاً در بسیاری از موارد، شاهد قدرت و راندمان بالاتری در این گونه کامپیوترها هستیم. ابعاد کوچکتر مینی کامپیوتر سبب حمل و نقل آسانتر و کاهش فضا شده است. در کنار این موارد، مینی کامپیوترها مصرف برق کمتری نیز دارند و افرادی که نگران هزینه بالای مصرف برق خانگی هستد، با استفاده از مینی پی سی، دیگر دغدغه خاصی نخواهند داشت.

تین کلاینت تین کلاینت به زبان ساده یک کامپیوتر جمع و جور با ابعاد بسیار کوچک است که با اتصال از راه دور به یک محیط محاسباتی مبتنی بر سرور، جایی که اکثر برنامه ها، داده های حساس و حافظه ذخیره می شوند، کار می کنند. محبوبیت تین کلاینت ها به دلیل مزایای ویژه ای است که نسبت به کامپیوترها دارند و این مزایای ویژه شامل هزینه کمتر، امنیت بسیار بالاتر، مدیریت کارآمدتر و ابعاد کوچکتر می‌شود. برندهای بزرگی در جهان مانند ایسوس، اینتل، اچ پی و ... محصولات بسیار باکیفیتی در زمینه تین کلاینت تولید و عرضه کرده‌اند.

فروشگاه های معتبر خرید مینی پی سی و تین کلاینت همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، ویژگی های فوق العاده مینی پی سی و تین کلاینت باعث کاربردهای فراوان آنها شده است و بسیاری از افراد ترجیح میدهند از این دستگاه های مدرن به جای سیستم های قدیمی خود استفاده کنند. مهمترین نکته برای خرید مینی پی سی و تین کلاینت، مراجعه به فروشگاه های معتبر و خوشنام است. در این بخش به 3 فروشگاه معتبر خرید تین کلاینت و مینی پی سی اشاره می‌شود که 2 مورد اول بهترین فروشگاه ها در سطح جهانی هستند و آخرین مورد بهترین فروشگاه اینترنتی در ایران محسوب می‌شود.

فروشگاه اینترنتی Newegg فروشگاه Newegg یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در دنیا محسوب می‌شود که در زمینه قطعات و لوازم مورد نیاز کامپیوتر فعالیت می کند. آغاز فعالیت این فروشگاه به سال 2001 بازمی‌گردد و در مدت زمان بیش از 20 سال از آغاز راه اندازی آن، تبدیل به کاملترین فروشگاه تخصصی در این حوزه تبدیل شده است. در فروشگاه اینترنتی Newegg شما با برندهای مختلفی از تین کلاینت و مینی پی سی روبرو هستید و متناسب با ویژگی های مدنظر خود و بودجه تعیین شده، می‌توانید به یک محصول با کیفیت دسترسی داشته باشید. نکته بسیار مهم در مورد Newegg این است که این فروشگاه علاوه بر فروش محصولات مرتبط به کامپیوتر، در زمینه فروش محصولات الکترونیکی مانند تلویزیون، کنسول بازی و ... نیز فعالیت می‌کند.

شرکت CDW دومین مورد از فروشگاه های برتر در زمینه مینی پی سی و تین کلاینت در سطح جهانی، فروشگاه CDW است. شرکت CDW در این حوزه سابقه بیشتری نسبت به Newegg دارد اما به دلیل آنکه تمرکز اصلی آن فقط بر روی فروش چنین محصولاتی نیست، در رده دوم بهترین فروشگاه ها قرار می‌گیرد. نکته بسیار مهم در مورد فروشگاه CDW، وجود محصولات نام های تجاری خوشنام و بزرگ در این فروشگاه است. فروش محصولات برندهای صاحب نام این حوزه مانند ایسوس، اینتل، اپل، لنوو، ایسر و برندهای دیگر سبب شده است مشتریان انتخاب های بسیاری برای خرید مینی پی سی و تین کلاینت داشته باشند. البته همانطور که توضیح داده شد، تمرکز اصلی CDW بر روی فروش این محصولات نیست بلکه بخش اصلی فعالیت این شرکت به فروش لپ تاپ، قطعات الکترونیکی کامپیوتر، نمایشگرهای کامپیوتر، پرینتر و دیگر محصولات مرتبط اختصاص داده شده است.

دو مورد قبل به فروشگاه هایی اشاره داشت که شهرت بالایی در دنیا دارند و معمولا مشتریان برای خرید مینی کامپیوتر و تین کلاینت، از محصولات این فروشگاه ها بازدید می‌کنند. در ایران یک فروشگاه است که حرف اول را در این زمینه می‌زند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

فروشگاه اینترنتی تین سیس (Thinsys) تین سیس تخصصی ترین و کاملترین فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش محصولاتی مانند مینی کامپیوتر و تین کلاینت در ایران است. این فروشگاه با دراختیار گذاشتن محصولات با کیفیت خارجی برای مشتریان، توانسته است رضایت اکثریت مشتریان را به دست آورد و اینچنین به برترین فروشگاه اینترنتی در این حوزه تبدیل شود. اینتل یکی از برندهای مطرح در حوزه مینی پی سی و تین کلاینت محسوب می‌شود و خبر خوب برای علاقه مندان محصولات اینتل این است که فروشگاه تین سیس تنها نمایندگی فروش محصولات این برند در ایران است. البته محصولات برندهای نام آشنای دیگری مانند ایسوس، اچ پی، ازراک، نت کامپیوتر و سنترم در فروشگاه تین سیس به فروش می‌رسند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار