اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103046099418566

بهترین فروشگاه های خرید تین کلاینت و مینی پی سی در ایران و جهان

کد: 140103046099418566

https://bit.ly/39XcYft

، (اخبار رسمی): تولید مینی پی سی ها و تین کلاینت ها، عرصه را بر کامپیوترهای معمولی تنگ کرده است و روز به روز به طرفداران آنها اضافه می‌شود. این محبوبیت روزافزون سبب افزایش خرید مینی پی سی و تین کلاینت شده است و ما در این مقاله برای راحتی خریداران، به معرفی سه فروشگاه برتر در ایران و جهان پرداخته ایم

بهترین فروشگاه های خرید تین کلاینت و مینی پی سی در ایران و جهان
بهترین فروشگاه های خرید مینی پی سی و تین کلاینت در ایران و جهان

تکنولوژی تمام دنیا را تسخیر کرده است و ما هر روز با فناوری های مختلف و کاربردی آشنا می شویم که برخی از آنها به شدت مورد نیاز ما خواهد بود

مینی پی سی ها و تین کلاینت ها نمونه بسیار مهمی از تکنولوژی های پرکاربرد به شمار می آیند که بیش از پیش استفاده از آنها را در ادارات و شرکت ها مشاهده می کنیم. در مورد این دو تکنولوژی کمتر حرف زده شده است و با بیشتر پر و بال دادن به آنها تا تاثیر استفاده از آنها را بهتر بتوانیم دریابیم. در این مقاله قصد داریم پس از توضیحات اجمالی در مورد مینی پی سی ها و تین کلاینت ها، به معرفی چند فروشگاه معتبر و قابل اعتماد برای خرید آنها بپردازیم تا در صورت نیاز، بتوانید به آنها مراجعه نمایید.

مینی کامپیوتر مینی کامپیوتر یا مینی پی سی در اصل همان کامپیوتر است که در ابعاد کوچکتر ساخته شده است. تولید در ابعاد کوچکتر باعث نشده است که راندمان کاری آن پایین بیاید و اتفاقاً در بسیاری از موارد، شاهد قدرت و راندمان بالاتری در این گونه کامپیوترها هستیم. ابعاد کوچکتر مینی کامپیوتر سبب حمل و نقل آسانتر و کاهش فضا شده است. در کنار این موارد، مینی کامپیوترها مصرف برق کمتری نیز دارند و افرادی که نگران هزینه بالای مصرف برق خانگی هستد، با استفاده از مینی پی سی، دیگر دغدغه خاصی نخواهند داشت.

تین کلاینت تین کلاینت به زبان ساده یک کامپیوتر جمع و جور با ابعاد بسیار کوچک است که با اتصال از راه دور به یک محیط محاسباتی مبتنی بر سرور، جایی که اکثر برنامه ها، داده های حساس و حافظه ذخیره می شوند، کار می کنند. محبوبیت تین کلاینت ها به دلیل مزایای ویژه ای است که نسبت به کامپیوترها دارند و این مزایای ویژه شامل هزینه کمتر، امنیت بسیار بالاتر، مدیریت کارآمدتر و ابعاد کوچکتر می‌شود. برندهای بزرگی در جهان مانند ایسوس، اینتل، اچ پی و ... محصولات بسیار باکیفیتی در زمینه تین کلاینت تولید و عرضه نموده اند.

فروشگاه های معتبر خرید مینی پی سی و تین کلاینت همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، ویژگی های فوق العاده مینی پی سی و تین کلاینت باعث کاربردهای فراوان آنها شده است و بسیاری از افراد ترجیح میدهند از این دستگاه های مدرن به جای سیستم های قدیمی خود استفاده کنند. مهمترین نکته برای خرید مینی پی سی و تین کلاینت، مراجعه به فروشگاه های معتبر و خوشنام است. در این بخش به 3 فروشگاه معتبر خرید تین کلاینت و مینی پی سی در ایران و جهان اشاره خواهیم کرد.

فروشگاه اینترنتی تین سیس (Thinsys) تین سیس را می توان تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش محصولاتی مانند مینی کامپیوتر، تین کلاینت، زیروکلاینت، All in one و ... در ایران نامید. فروشگاه تین سیس به عنوان نمایندگی فروش محصولات اینتل محسوب می‌شود و محصولات این برند محبوب را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. البته محصولات برندهای نام آشنای دیگری مانند ایسوس، اچ پی، ازراک، نت کامپیوتر و سنترم در فروشگاه تین سیس وجود دارند و طرفداران این برندها می‌‌توانند خوشحال باشند که محصول موردنظرشان را با بهترین قیمت از فروشگاه تین سیس خریداری نمایند. با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی تین سیس، می‌توانید از محصولات این فروشگاه دیدن فرمایید.

فروشگاه اینترنتی Newegg یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در دنیا که در زمینه قطعات و لوازم مورد نیاز کامپیوتر فعالیت می کند، فروشگاه Newegg است. این فروشگاه یک بستر مناسب در اختیار فروشندگان گذاشته است تا محصولات خود را در این سایت برای فروش قرار دهند. این فروشگاه اینترنتی که از سال 2001 آغاز به کار کرده است، در حال حاضر یکی از تخصصی ترین فروشگاه ها برای خرید آنلاین مینی پی سی ها و تین کلاینت ها محسوب می شود. این فروشگاه علاوه بر فروش محصولات مرتبط به کامپیوتر، در زمینه فروش محصولات الکترونیکی مانند تلویزیون، کنسول بازی و ... نیز فعالیت میکند.

شرکت CDW آخرین فروشگاهی که به سراغش می‌رویم، فروشگاه CDW است. شرکت CDW که آغاز فعالیت آن به سال 1984 برمی‌گردد، در 28 سال فعالیت خود، توانسته است هزاران مشتری برای خود دست و پا نماید. در محصولاتی که شرکت CDW در وب سایت خود برای فروش قرار داده است، نام های بزرگی مانند اپل، اینتل، ایسوس، دل، آچ پی، لنوو، ایسر و ... دیده می‌شود و این موضوع نشان می‌دهد که شرکت CDW با فروش محصولات با کیفیت، توانسته است رضایت بالای مشتریان خود را جلب نماید. شما در وب سایت CDW می‌توانید متناسب با هر بودجه ای، مینی پی سی و تین کلاینت مناسب خود را تهیه کنید. البته تمامی تمرکز شرکت CDW بر روی فروش مینی پی سی و تین کلاینت نیست بلکه بخشی از فعالیت این شرکت به فروش لپ تاپ، قطعات الکترونیکی کامپیوتر، نمایشگرهای کامپیوتر، پرینتر و دیگر محصولات مرتبط اختصاص داده شده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار