اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104136271918566

بهترین روش خرید محصولات فوراور اصل در سراسر دنیا

کد: 140104136271918566

https://bit.ly/3nzr6PJ

، (اخبار رسمی): این شرکت در بیش از 40 کشور دنیا از جمله کره جنوبی، ژاپن، تایلند، امارات، ترکیه، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و.... نمایندگی‌های زیادی را راه‌اندازی کرده است تا محصولاتش را راحت‌تر به دست مشتریانش برساند. در این مطلب چهار نمونه از این نمایندگی های معتبر در کشورهای مختلف را معرفی کرده ایم.

بهترین روش خرید محصولات فوراور اصل در سراسر دنیا
بهترین روش خرید محصولات فوراور اصل در سراسر دنیا
بهترین روش خرید محصولات فوراور اصل در سراسر دنیا
درباره موسس شرکت فوراور لیوینگ
بهترین روش خرید محصولات فوراور اصل در سراسر دنیا
درباره موسس شرکت فوراور لیوینگ

  فوراور لیوینگ امریکا (Forever Living) از جمله شرکت‌های تولیدکننده محصولات مراقبت پوستی، نوشیدنی‌ها، روغن‌های گیاهی، فرآورده‌های عسل، مکمل‌های غذایی برای تناسب اندام و ... است که در سال 1987 توسط «رکس مورگان» و «کارل جنسن» در آریزونای آمریکا، با هدف تولید محصولات کاملا گیاهی تاسیس شد و در ابتدا با تولید محصولات حاوی آلوئه‌ورا کار خود را شروع کرد.

خوب است بدانید این شرکت بیش از 9.3 میلیون نمایندگی در سراسر جهان دارد و میزان درآمد سالیانه آن 4 میلیارد در سال 2021 گزارش شده است.

در مورد کمپانی فوراور و محصولاتش چه می‌دانید؟

بیش از سه دهه است که فوراور لیوینگ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خصوصی در ایالت آریزونا، فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت میلیون‌ها نمایندگی در آمریکای شمالی و جنوبی، اروپا، آفریقا، آسیا و استرالیا دارد. از جمله محصولات کمپانی فوراور لیوینگ می‌توان به نوشیدنی‌های آلوئه‌ورا، محصولات مراقبت شخصی، مکمل‌های غذایی، محصولات مراقبت پوستی و ... اشاره کنیم.

این شرکت برای تولید محصولات ارگانیک و گیاهی از آلوئه‌ورا و عسل استفاده می‌کند. مزارع آلوئه‌ورا اختصاصی کمپانی فوراور بیش از 5 هزار هکتار است که روزانه بیش از 6 هزار گالن ژل آلوئه‌ورا خام را تولید می‌کند.

درباره موسس شرکت فوراور لیوینگ

رکس مورگان به عنوان موسس اصلی این شرکت ابتدا در شرکت‌های هرمی و بازاریابی شبکه‌ای کار می‌کرد. مدتی بعد به دلیل ایجاد اختلاف با همکاران خود، پی برد که یک شرکت تنها بازاریاب و تبلیغات نمی‌خواهد و باید محصولات باکیفیتی را نیز ارائه دهد. از این رو به فکر تاسیس شرکتی افتاد که محصولاتش بدون مواد شیمیایی و تنها از مواد طبیعی و ارگانیک مثل عسل و آلوئه‌ورا تهیه شده باشد.

رکس موگان به طور تصادفی با گروهی از پزشکان در دالاس مواجه شد که روشی برای تثبیت و ذخیره ژل آلوئه‌ورا اختراع کرده بودند که از فاسد شدن این ماده جلوگیری می‌کرد و از آن در لوسیون آفتاب سوختگی استفاده می‌کردند. مورگان با آن‌ها قرارداد همکاری امضا کرد تا بتواند از این روش برای تولید نوشیدنی و داروهای مراقبت پوستی بر پایه ژل خالص آلوئه‌ورا استفاده کند. این همکاری موفقیت آمیز بود.

در همان سال 1978 این شرکت با سرمایه‌گذاری 10 هزار دلار و با استخدام 40 نفر راه‌اندازی شد. یک سال بعد محصولات فوراور لیوینگ حدود 700 هزار دلار به فروش رفت. تنها در عرض دو سال فروش سالانه این شرکت به بیش از 30 میلیون دلار رسید و این اتفاق از موفقیت، کیفیت بالا و ارگانیک بودن محصولات Forever Living حکایت داشت.

درباره محصولات آلوئه‌ورا فوراور

شرکت فوراور برای اینکه بتواند محصولات ارگانیک و بدون ترکیبات شیمیایی را به دست مصرف‌کننده برساند، خودش به طور مستقیم اقدام به خرید مزرعه و پرورش گیاه آلوئه‌ورا کرد. این گیاه تحت مراقبت و نظارت کارشناسان و متخصصان این حوزه تولید می‌شود. تهیه ژل تثبیت شده این گیاه نیز در آزمایشگاه صورت می‌گیرد. مجموعه این موارد موجب شده است تا نوشیدنی های این برند با طعم‌های مختلف و محصولات مراقبت پوستی فوراور با بیشتر تاثیر و کمترین عوارض در بازار موجود باشند.

مزیت‌هایی که مصرف محصولات گیاهی و ارگانیک Forever Living به همراه داشت، باعث می‌شد تا هر مصرف‌کننده‌ای برای خرید آن‌ها از خود رغبت زیادی نشان دهد. انواع محصولات مراقبتی نظیر لوسیون‌ها، کرم‌ها، صابون‌ها، محصولات مراقبت از مو، دئودورانت، افترشیو، بالم لب، خمیر دندان، ادکلن، عطر و سایر محصولات درمان سوختگی از جمله تولیدات این برند هستند که به بازار عرضه شده است.

نمایندگی‌های محصولات فوراور در ایران و کشورهای مختلف

1. Foreverkala.com

فروشگاه فوراور کالا نمایندگی معتبر کمپانی فوراور در ایران است که به عنوان یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه عرضه محصولات اصل و اورجینال این کمپانی فعالیت دارد. این فروشگاه امکان خرید محصولات فوراور با ضمانت اصالت کالا را فراهم کرده است و شما می توانید از سراسر کشور نسبت به خرید آن ها اقدام کنید.

همچنین در رابطه با هر محصول اطلاعات جامع و کاملی ارائه داده است که مطالعه آن به انتخاب بهتر شما کمک می کند. همچنین بخشی تحت عنوان بسته های سلامت در این سایت وجود دارد که محصولات مناسب برای رفع مشکلات مختلف را معرفی کرده است تا انتخاب برای شما ساده تر باشد. در نهایت، می توانید از طریق بخش نظرات با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و سوالات خود را به طور مستقیم با آن ها مطرح کنید.

2. foreverliving.ro

foreverliving.ro یکی دیگر از نمایندگی های این برند است که در کشور رومانی قرار دارد. ساکنان این کشور برای خرید محصولات فوراور می توانند از طریق این فروشگاه اقدام کنند. لیست کاملی از محصولات فوراور در این وب سایت موجود است که امکان تهیه آن به ساده ترین نحو برای این مردم فراهم شده است؛ تنها کافی است که نیاز بدن خود را بشناسند و بر همین اساس بهترین محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

3. foreverliving.nl

در هلند نیز نمایندگی های مختلفی از این برند وجود دارد که https://www.foreverliving.nl/ یکی از معتبرترین آن ها است. در صفحه مختص هر محصول، اطلاعات مربوط به آن برای کاربران آورده شده است. اگرچه این اطلاعات و حتی لیست محصولات آن به اندازه دو سایت قبلی کامل و جامع نیست، با این حال فروشگاهی معتبر برای مصرف کنندگان محصولات فوراور در کشور هلند به شمار می رود.

4. forever-iran.org

فوراور ایران (https://www.forever-iran.org/) نمایندگی دیگری از برند فوراور در ایران است که خرید این محصولات را برای مصرف کنندگان در سراسر کشور ساده تر کرده است. این سایت نیز لیست کاملی از تولیدات کمپانی را همراه با اطلاعات جامع برای معرفی آن ها ارائه می دهد. بسته های سلامت در این سایت نیز معرفی می شوند که مطالعه و بررسی آن ها تا حد زیادی به شما کمک می کند خرید بهتر و مطمئن تری را تجربه کنید.

بهترین روش خرید محصولات فوراور

در این مطلب ضمن معرفی برند فواور، سعی کردیم تاریخچه مختصری از راه‌اندازی این کمپانی را ارائه دهیم. این شرکت توسط رکس مورگان برای تولید محصولاتی باکیفیت، برپایه عسل و ژل آلوئه‌ورا و با هدف محافظت از سلامت مصرف‌کنندگان راه‌اندازی شده است.

اگر قصد خرید یکی از محصولات این برند معتبر و محبوب را دارید، بهتر است به نمایندگی معتبر این کمپانی در ایران مراجعه کنید. از آنجا که اصل و اورجینال بودن تولیدات فوراور لیوینگ یکی از اصلی‌ترین معیارهای خرید این محصولات است، ما به شما فروشگاه فوراور کالا را پیشنهاد می دهیم. امیدواریم که مطالعه این مطلب به شما در خرید این محصولات کمک کرده باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی