اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103116114218566

معرفی سه برند برتر قفل هوشمند

کد: 140103116114218566

https://bit.ly/3GCQahq

، (اخبار رسمی): قفل هوشمند مدرن‌ترین نوع قفل های موجود در دنیا محسوب می‌شود و امنیت اماکن را چندین برابر بالا می‌برد

معرفی 3 برند برتر قفل هوشمند
3 برند برتر قفل هوشمند

دیگر از قفل هوشمند به عنوان یک محصول تجملاتی یاد نمی‌شود و مزیت های استفاده از آن، باعث شده است تا نگاه ها بیش از پیش به این قفل دوخته شود. با توجه به اهمیت استفاده از قفل هوشمند، تصمیم گرفته شد سه برند برتر قفل هوشمند را به شما معرفی نماییم. در این مقاله علاوه بر آشنایی با 3 برند برتر قفل هوشمند، به دلایل اینکه به طور کلی چرا باید از قفل هوشمند استفاده کنیم، پرداخته می‌شود.

چهار دلیل مهم استفاده از قفل هوشمند امنیت بی‌نظیر

اولین و مهمترین دلیلی که باید از قفل هوشمند استفاده نمایید، امنیت بسیار بالا و بینظیر آن است. به طور کلی تولید کنندگان قفل هوشمند به جهت بالا بردن امنیت خانه ها، ادارات، محل کار افراد و ... اقدام به طراحی و تولید این محصول نمودند. اینکه اصولا چرا قفل هوشمند از امنیت بالایی برخوردار است، خود دو دلیل عمده دارد؛ اولی روش های بازگشایی مطمئن و دیگری برخورداری از سیستم ضد سرقت و ضد هک. این دو عامل سبب شده است تا خیال مصرف کنندگان از امنیت قفل هوشمند آسوده باشد.

طراحی زیبا

یکی از مهمترین نقاط ضعف قفل های کلیدی، عدم درنظر گرفتن مشخصه زیبایی برای طراحی ظاهری قفل بود. این ویژگی مهم که تقریبا در تولید هر محصولی نقش مهمی ایفا می‌کند، در قفل های کلیدی مهجور مانده بود و به آن توجه درستی نشده بود. تولید کنندگان قفل هوشمند، اهمیت بالای این موضوع را درک نمودند و با طراحی های زیبا و جذاب، سعی کردند این خلاء مهم را پر نمایند.

قابلیت بازگشایی از راه دور

ویژگی مهمی دیگری که قفل هوشمند از آن بهره می‌برد، قابلیت بازگشایی از راه دور است. در حال حاضر اکثر قفل های هوشمند دارای قابلیت اتصال به تلفن همراه هستند و شما می‌توانید از هرجایی که هستید، قفل را برای افرادی که پشت درب مانده اند، باز نمایید. همچنین این ویژگی استثنایی به شما این امکان را میدهد که رفت و آمد افراد به خانه یا محل کار خود را بررسی کنید.

سه برند برتر قفل هوشمند برند Kwikset

کمتر اتفاق می‌افتد که در مورد بهترین ها سخنی به میان آید اما برندی از کشور ایالات متحده آمریکا در آن جمع حضور نداشته باشد. برند Kwikset قریب به 80 سال است که در حوزه صنعت قفل فعالیت می‌کند و جزء برندهای پیشرو در تولید قفل های مسکونی و اداری به شمار می‌رود. Kwikset توانسته است با به خدمت گرفتن افراد متخصص، در تولید قفل های هوشمند نیز حرف اول را در دنیا بزند. البته این برند اعتقاد خاصی به جذابیت های ظاهری ندارد و تنها امنیت و عملکرد ایمن را هدف خود قرار داده است. به همین دلیل اگر با قفل هایی بدون طراحی خاص روبرو شدید، اصلا تعجب نکنید.

برند Yale

برند دومی که در این مقاله قصد داریم به معرفی آن بپردازیم، برندی نام آشنا در حوزه صنعت قفل های کلیدی یعنی برند Yale است. این برند نام آشنا سالهای سال است که به تولید قفل می‌پردازد و نامی بزرگ در این حوزه شناخته می‌شود. این برند علاوه بر آنکه یک تولید کننده معتبر در زمینه تولید قفل های کلیدی محسوب می‌شود، یک برند قابل اعتماد قفل هوشمند نیز به شمار می‌رود و با ساخت قفل هایی با بالاترین سطح از امنیت و تکنولوژی، محصولات فوق العاده ای را روانه بازار کرده است.

از مهمترین ویژگی های قفل های هوشمند Yale می‌توان به ادغام آن با دستیار صوتی گوگل و الکسا اشاره نمود. همچنین قفل های هوشمند Yale قابلیت بازگشایی و اتصال به تلفن های همراه را دارند و از این طریق می‌توان آنها را کنترل نمود.

برند تنسر لاک

یکی از نکات قابل توجه در مورد قفل هوشمند، حضور یک برند ایرانی در جمع بهترین تولید کنندگان این قفل است. برند تنسر لاک با سالها فعالیت در صنعت قفل، توانسته است با شناخت دقیق نیاز کاربر و پوشش دادن این نیازها در محصولات خود، به برندی قابل اطمینان و سرشناس در حوزه قفل هوشمند تبدیل شود.

تنسر لاک در ابتدا فعالیت خود را با تولید قفل های کتابی آغاز نمود و پس از مدتی، حوزه فعالیت خود را وسیع‌تر نمود و قدم در راه تولید قفل های هوشمند با قابلیت های منحصربفرد گذاشت. قفل های هوشمند تنسر لاک با برخورداری از روش های مختلف بازگشایی، ظاهری زیبا، کلید مکانیکی در مواقع اضطراری، قفل شدن اتوماتیک و بدنه بسیار مستحکم، تمام آن چیزی را که از یک قفل هوشمند انتظار دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد.

یکی از مهمترین ویژگی های قفل هوشمند تنسر لاک، قابلیت رمزنگاری توابع خیالی است که در قفل های تولیدی توسط این برند که از روش بازگشایی با رمز عبور برخوردار هستند، وجود دارد. این قابلیت بدین صورت است که برای هرچه امن‌تر ماندن رمز عبور خود، می‌توانید اعدادی را قبل و بعد از رمز عبور اصلی وارد نمایید تا هیچکس نتواند از رمز عبور صحیح شما مطلع شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید