اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101305928618566

معرفی بهترین خط تولید زغال دنیا

کد: 140101305928618566

https://bit.ly/383oiG3

، (اخبار رسمی): راه اندازی خط تولید و فروش زغال، در صورتی که از دستگاه­ های با کیفیت مطلوب استفاده شود، می­ تواند سود بالایی نصیب افراد کند. اما بهترین خط تولید زغال فشرده مربوط به کدام شرکت ها است؟ در ادامه به بنام ترین برندهای این صنعت اشاره می‌­کنیم.

معرفی بهترین خط تولید زغال دنیا
بهترین خط تولید زغال فشرده

راه اندازی خط تولید و فروش زغال که با استفاده از دستگاه­ های با کیفیت مطلوب استفاده شود، می­ تواند سود بالایی نصیب افراد کند

راه اندازی خط تولید زغال فشرده، یکی از کسب و کارهایی است که در سال­ های اخیر مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. راه اندازی خط تولید و فروش زغال، در صورتی که از دستگاه­ های با کیفیت مطلوب استفاده شود، می­ تواند سود بالایی نصیب افراد کند. به همین دلیل سرمایه ­ای که برای راه ­اندازی خط تولید زغال فشرده و خرید ماشین آلات در نظر گرفته می ­شود، باید در جای مناسب خرج شود. اما بهترین خط تولید زغال فشرده مربوط به کدام شرکت هاست؟ در ادامه به بنام ترین برندهای این صنعت اشاره می­ کنیم.

خط تولید زغال فشرده شرکت سازه ابتکار ارشد

بی‌شک بهترین خط تولید زغال فشرده در ایران، شرکت سازه ابتکار ارشد است که در ساخت ماشین‌آلات تولید زغال، تأمین مواد اولیه، اعطای نمایندگی و صادرات زغال فعالیت دارد. این شرکت که در سال 1391 تأسیس شده است؛ با ساخت ماشین آلات صنعتی تولید زغال فشرده و کوره‌های صنعتی که دارای بالاترین کیفیت هستند، توانسته نام خود را در عرصه صنعت ماندگار سازد و برند خود را در بازار جهانی به ثبت برساند.

سابقاً دستگاه هایی وجود داشت که از کشورهای دیگر وارد می­ شدند و کیفیت چندانی نداشتند. همچنین وارد کنندگان خط تولید زغال فشرده به دلیل نوسانات ارزی، هزینه زیادی را متحمل می­ شدند. اما بنیان‌گذاران شرکت سازه ابتکار ارشد با ایجاد بهترین خط تولید زغال فشرده در ایران، نیاز به واردات خط تولید زغال را کاهش داده و به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید زغال فشرده در ایران شناخته شد.

از آن زمان، شرکت سازه ابتکار ارشد، طراحی دستگاه ها را منحصراً در خود کشور به گونه­ ای انجام داد که مواد بکار رفته در تولید آنها، با شرایط جغرافیایی کشور همخوانی داشته باشد و بهره‌ وری و کیفیت مطلوبی را برای کسانی که در پی ایجاد کسب و کار تولید زغال فشرده هستند، داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد شرکت سازه ابتکار ارشد وجود دارد، این است که خود این شرکت خط تولید را راه اندازی می‌کند و تمام آموزش‌های مربوط به آن را از صفر تا صد ارائه می‌دهد. همچنین این شرکت مواد اولیه دستگاه ها را تأمین کرده و محصولات تولید شده کارآگاه ها را خریداری می‌کند.

از دستگاه‌هایی که در خط تولید زغال فشرده این شرکت ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •        دستگاه اکسترودر
  •        خط خشک‌کن
  •        دستگاه زغال فشرده
  •       زغال برش خرده
  •       زغال شمش
  •       کوره صنعتی زغال

این دستگاه ها با کیفیت و قیمت بسیار مناسب در بازار عرضه می‌شوند.

مزایای خط تولید زغال فشرده سازه ابتکار ارشد که آن را به بهترین خط تولید زغال فشرده در ایران تبدیل کرده‌ است، در موارد زیر خلاصه می­‌‍شود:

  •       ظرفیت تولید بیشتر نسبت به خط تولیدات موجود در بازار
  •        پرس بالا و فشرده‌سازی بیشتر
  •        استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا
  •         سوددهی و بازدهی بالای خطوط تولید زغال فشرده
  •        افت بار کمتر
  •         تمام اتومات بودن خط تولید زغال فشرده

شرکت سازه ابتکار ارشد، در جهت اشتغال‌زایی و حمایت از تولید ملی، توانسته بیش ‌از 400 کارخانه، راه‌ اندازی و رفع ایراد کرده و برای 3200 نفر به ‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی کند. به طوری که در حال حاضر، 16000 نفر از طریق این مجموعه به ‌طور غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند.

اگر مزیت‌­های اشاره شده را در نظر بگیریم، قطعاً شرکت سازه ابتکار ارشد، به عنوان بهترین خط تولید زغال فشرده و برندی قابل اعتماد، مناسب ­ترین گزینه برای خرید محصولات و راه ­اندازی خط تولید زغال است.

شرکت سازه ابتکار ارشد، دستگاه های لازم در خط تولید زغال فشرده را در انواع دست دوم، نو، اورهال و … ارائه می کند و شما می توانید با بودجه های متفاوت آن را تهیه کنید. همچنین این شرکت در همه مراحل تولید، پشتیبان مشتریان خود است و شما می توانید با آموزش رایگان تولید زغال و پشتیبانی قوی، با خیالی راحت، این کسب و کار را آغاز کنید.

خط تولید زغال فشرده شرکت لانتیان

شرکت تولید ماشین آلات هنان لانتیان، تولید کننده ماشین آلات بریکت با 20 سال سابقه در فروش خط تولید زغال فشرده است. این شرکت، تولیدکننده حرفه ای دستگاه بریکت زغال است. دستگاه­ های این شرکت بزرگ چینی که به جرأت می­ توان گفت بهترین خط تولید زغال آسیا است، با دقت فراوانی، توسط مهندسان طراحی و توسعه داده می­ شوند. همچنین بدنه و قطعات این دستگاه ­ها از مواد اولیه فلزی با کیفیت بالا ساخته شده­اند تا عملکرد آنها تضمین شود.

خط تولید زغال فشرده شامل دستگاه های تولید بریکت، دستگاه پرس و  ... است و دارای کیفیت بالا و عملکرد پایدار هستند. به طور مثال بریکت های تولید شده در این خط تولید، سختی بالایی دارند و سوزاندن آن ها آسان است. به همین دلیل دستگاه ­های خط تولید زغال فشره این شرکت در بسیاری از کشورها از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار هستند.

انواع خط تولید زغال فشرده این شرکت:

  •         دستگاه تولید زغال فشرده Shisha
  •         خط تولید زغال مکانیکی
  •        دستگاه پرس Shisha
  •        ماشین زغال چوب
  •        ماشین بریکت لانه زنبوری
  •        کوره کربنیزاسیون زغال
  •        دستگاه اکسترودر Sawdust
  •        دستگاه زغال بریکت Biomass
  •        دستگاه گرانولاسیون گرافیت pellet
  •         دستگاه خشک کن
  •         دستگاه بسته بندی

خط تولید زغال فشرده در این شرکت، همواره به دنبال پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان و جمع‌آوری اطلاعات جهانی بوده. تکنسین‌های حرفه‌ای شرکت لانتیان برای تجزیه‌ و تحلیل مواد به ‌کار رفته و مهندسی مواد جهت طراحی برنامه یک خط تولید علمی و معقول، فعالیت مستمر دارند.

یکی دیگر از مزیت های خط تولید لانتیان، کنترل دیجیتال استانداردهای تولید بدون تکیه‌ بر ابزارهای دستی است. کیفیت ماشین آلات این شرکت هم به دلیل تکیه‌ بر فناوری‌های مدرن و جدید بسیار بالا بوده و از فناوری‌های هوشمند و حرفه‌ای برای تولید تجهیزات بهتر و تولید زغال مناسب استفاده می‌شود.

یکی از امتیازات این شرکت چینی که به سبب آن، توانسته نام خود را به عنوان بهترین خط تولید زغال فشرده در جهان ثبت کند؛ این است که همواره در راستای ایجاد نوآوری، سود دو طرفه و ایجاد وضعیت برد برد، عمل کرده است. بعلاوه  یکی از شعارهای آن، "تولید سبز" است که به صرفه‌جویی در انرژی و کاهش انتشار آلودگی در هوا تمرکز دارد و به‌ طور جدی آن را در خط تولید، دستگاه­ها و ماشین آلات خود به کار می برد.

خط تولید زغال فشرده شرکت Coal-machine

خط تولید coal-machine زیر نظر شرکت تولید ماشین آلات هنان لانتیان مشغول به فعالیت است و در حال حاضر دستگاه­‌ها و ماشین آلات زغال فشرده را در بازار جهانی به فروش می‌­رساند. این شرکت، دستگاه ­ها و ماشین­ آلات زغال فشرده را در کمیت و کیفیت متفاوت، بسته به نیاز مشتریان تولید و عرضه می ­کند.

برند های تولیدی این مجموعه، برند Shisha، Sawdust، Biomass و Pellet هستند که انواع مختلف خط تولید از جمله: دستگاه پرس هیدرولیک، دستگاه پرس Biomass،  اکسترودر، دستگاه بریکت لانه زنبوری، دستگاه چوب اره، دستگاه خشک کن، دستگاه بسته بندی، دستگاه پرس قرص زغال چوب را تولید می­‌کند.

مجموعه Coal-machine یکی از کامل ترین مجموعه ­ها در تولید و فروش خط تولید رغال فشرده است که انواع دستگاه­‌ها با کیفیت و ظرفیت متفاوت را به دست مشتریان خرد و عمده می­ رساند.

این مجموعه، پروژه ­های خط تولید زغال فشرده بسیاری را در کارنامه افتخارات خود دارد. گفتنی است بسیاری از این پروژه ­ها در سطح آمریکا، اروپا و خاورمیانه و در کشورهایی چون انگلیس، آرژانتین، عربسیتان، ترکیه، روسیه، لبنان، هند، بنگلادش و.. انجام شده ­اند.

از افتخارات این مجموعه داشتن گواهی ISO 9001 English Version، ISO 9001 Chinese Version و گواهی CE Certificate است که آن را به یکی از بزرگترین و بهترین عرضه کنندگان خط تولید زغال فشرده در سطح آسیا تبدیل کرده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید