اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102015931418566

معرفی بهترین انتشارات کتاب‌های نفیس

کد: 140102015931418566

https://bit.ly/3v9ICyx

، (اخبار رسمی): بسیاری از مجموعه های فروش کتاب وجود دارند که کتاب های نفیس را ارائه می­ دهند، اما در این بین مجموعه هایی هستند که در چاپ و نشر این کتاب­ها از سایر رقبا پیشی گرفته ­اند که در ادامه بهترین انتشارات کتاب نفیس که همواره سعی در حفظ اصول در چاپ و نشر این نوع کتاب داشته را معرفی می کنیم.

بهترین انتشارات کتاب نفیس
بهترین انتشارات کتاب نفیس

کتاب به ‌عنوان یکی از گران بهاترین چیزهایی که می‌توان به وسیله آن روح و اندیشه خود را پرورش داد و با قلم بسیاری از افراد آشنا شد، شناخته می‌شود. اما اگر بخواهید کتابی را به فردی هدیه دهید،

این کتاب باید از لحاظ زیبایی ظاهری و نوع محتوا با سایر کتاب ها تفاوت داشته و منحصر بفرد باشد تا به‌ عنوان یک هدیه ماندگار برای فردی که آن را دریافت می­ کند، تلقی شود. از این رو کتاب های نفیس با هدف تفاوت و ماندگاری، چاپ و وارد بازار می‌شوند. کتاب های نفیس، محتوای ارزشمند دارند و معمولاً در دسته کتاب‌های ادبی، حماسی، تاریخی و مذهبی جای دارند و محتوای اصیل آن زبان­زد است.

اما بهترین انتشارات کتاب نفیس کدام انتشارات است. بسیاری از مجموعه های فروش کتاب وجود دارند که کتاب های نفیس را ارائه می­ دهند، اما در این بین مجموعه هایی هستند که در چاپ و نشر این کتاب­ها از سایر رقبا پیشی گرفته ­اند و این امر به دلیل تنوع چاپ و در نظر گرفتن استانداردهای کتاب نفیس از لحاظ رعایت اصول زیبایی شناسی و نوع محتوای منتشر شده است. در ادامه بهترین انتشارات کتاب نفیس که همواره سعی در حفظ اصول در چاپ و نشر این نوع کتاب داشته اند را معرفی می کنیم.

انتشارات پیام عدالت

کتاب نفیس، کتابی است که از نظر محتوا ارزشمند و متعالی باشد و از نظر فیزیکی از جلد و کاغذ با کیفیت و ظاهر هنرمندانه و ماندگار برخوردار باشد و یکی از بزرگ‌ترین مجموعه ­های ارائه کتاب نفیس در ایران هست، انتشارات پیام عدالت است که می­توان به جرأت آن را بهترین انتشارات کتاب نفیس قلمداد کرد.

انتشارات پیام عدالت در سال 1372 رسماً فعالیت خود را در صنعت نشر کتاب آغاز کرد. از آن زمان تاکنون این انتشارات در حوزه های مختلف از جمله کودک و نوجوان، مذهبی، عمومی و کتاب‌های نفیس که به ارائه آن با کاغذ معطر، فعالیت می‌کند.

از افتخارات این انتشارات که آن را در لیست بهترین انتشارات کتاب نفیس قرار داده است، تلاش این مجموعه در نشر و ارائه کتاب های نفیسی است که در تولید آنها، اصول و استانداردهای مربوط به زیبایی شناسی و نوع خط به کار رفته و محتوای منتشر شده، در سطح بالا رعایت می­شود. در نتیجه با استقبال و موفقیت گسترده ­ای در بازار روبرو بوده است.

کتاب­ های نفیسی که در ایران منتشر می‌­شوند، در حوزه مذهبی، ادبی، هنری، گردشگری، چاپ عکسی هستند و محبوبیت بیشتری در میان خوانندگان دارند.

انتشارات پیام عدالت، منتشر کننده انواع کتب نفیس مذهبی و کتاب های نفیس شعر و ادبیات است. به عنوان منتشر کننده برترین کتب نفیس مذهبی از جمله کلیات مفاتیح الجنان پیام عدالت و صحیفه سجادیه پیام عدالت و همچنین منتشر کننده برترین کتب نفیس ادبی از جمله دیوان حافظ و مثنوی معنوی پیام عدالت شناخته می­شود و همین اقدامات، این مجموعه را به عنوان بهترین انتشارات کتاب نفیس در ایران مطرح ساخته است و سالانه بیشترین میزان فروش کتاب نفیس را در سرتاسر ایران به خود اختصاص می­‌دهد.

از فعالیت‌های انتشارات پیام عدالت در حوزه ارائه کتاب‌های نفیس، تولید متنوع قرآن و کتب ادبی با کاغذ معطر و صحافی نفیس در شمارگان و تنوع قطعه بالا است که در این زمینه بیشترین حجم تولید را در کشور دارد و هم ‌اکنون برای اولین بار به تولید و نشر کتاب نفیس همراه با قلم‌های هوشمند اقدام کرده است.

انتشارات Bookriot

این انتشارات، بزرگ‌ترین مجموعه مستقل تحریریه کتاب در آمریکای شمالی است که به صورت حضوری و آنلاین کتاب های نفیس را در طرح های متنوع ارائه می‌­دهد. انتشارات Bookriot به طور مستمر انواع مختلف کتاب ها را در قالب چندرسانه‌ای از پادکست گرفته تا خبرنامه به ‌صورت نفیس منتشر می­ کند و تاکنون خوانندگان مختلفی از سرتاسر دنیا در ژانرهای متفاوت را با خود همراه کرده است. کتاب‌هایی که در این مجموعه منتشر می‌شوند، بیشتر از نوع کتاب های نفیس هستند. آنچه که این مجموعه را به بهترین انتشارات کتاب نفیس تبدیل کرده است، مأموریت و شعار آن است.

ماموریت اصلی این مجموعه، نشر کتاب‌های متنوع در حوزه طنز، تخیلی، علمی و تاریخی برای خوانندگان در هر گروه سنی است. این مجموعه با هدف ایجاد یک رویکرد جدید در زمینه کتاب‌ و انتشار آنها، فعالیت دارد. کارکنان این مجموعه هر روز به‌ صورت انفرادی و مشارکتی برنامه‌هایی دارند که محتوا و خدمات جدیدی را به ‌صورت نوآورانه به خوانندگان خود عرضه می کنند. یکی دیگر از اهداف این مجموعه، تقویت و به گوش رساندن صدای افرادی است که در حاشیه هستند و کارکنان آن بر این باورند که باید خود و جامعه را به چالش بکشیم تا صدای یکدیگر باشیم.

Bookriot با شعار ارزش برای تنوع، استانداردهایی برای به‌ کارگیری محتوا و زیبایی ظاهری در نشر کتاب نفیس جامعه‌ی آمریکای شمالی دارد. اگرچه این انتشارات به‌ دنبال گرد هم آوردن نویسندگانی است که در حاشیه هستند و صدای آن‌ها شنیده نمی‌شود، اما یکی از بحث‌هایی که در سایت این مجموعه مورد توجه قرار می‌گیرد، این است که چرا باید صدای افراد در حاشیه به گوش نرسد؟ تا ژانویه 2021 بیش ‌از یک ‌سوم کارکنان این مجموعه افراد رنگین پوست بودند.

بیشتر کتاب های نفیسی که در این مجموعه منتشر می­شود و میتوان از لحاظ تنوع و حفظ زیبایی ظاهر و متن آن را یکی از بهترین انتشارات کتاب نفیس دانست؛ در حوزه طنز، تاریخ، علم، رمان­های تخیلی و عاشقانه است. بسیاری از محتواها به‌ صورت پادکست نیز منتشر می‌شوند و افراد می‌توانند کتاب‌های نفیس را به صورت آنلاین نیز از این سایت خریداری کنند.

Chronicle books

این مجموعه، یکی از بهترین انتشارات کتاب نفیس است. chronicle books یک ناشر کتاب مستقل در سان‌فرانسیسکو است که فعالیت آن در حوزه نشر کتب نفیس است. این مجموعه کتاب‌های نفیس را برای الهام دادن به افراد ارائه می دهد.

این مجموعه از هنرمندان و نویسندگان مختلف، برای نشان‌دادن تنوع و اشتراکات فرهنگی استفاده می‌کند تا مردم با دیدگاه‌ها و زمینه‌های فرهنگی مختلف یکدیگر آشنا شوند، به‌ هم احترام بگذارند و دیدگاه‌های خود را منعکس کنند.

از آنجا که این انتشارات در ارائه و فروش کتاب‌های نفیس، در زمره بهترین انتشارات کتاب نفیس است، شعار منحصر به‌ فردی دارد. شعار chronicle books این است که "به ‌محض اینکه کتاب ما را در دست گرفتی، از ما چه چیزی رو به یاد خواهی آورد؟" این انتشارات با در نظر گرفتن جزئیات، به دنبال پاسخ به این سوال است که چه ویژگی‌هایی می‌توانیم به کتاب نفیس اضافه کنیم که آن را به ‌عنوان یک گنج برای مخاطب ماندگار سازد. این رویکرد در همه ابعاد برای انواع کتاب، مجله، بازی‌ها و نو­آوری­ هایی که در این مجموعه ایجاد می­شود، وجود دارد.

Chronicle books در سان‌فرانسیسکو مستقر بوده و افراد برای طراحی، تولید و برگزاری جلسات برای ارائه بهترین کتاب نفیس هم در زمینه طراحی ظاهری و هم محتوا دور هم جمع شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب